Nova MV Agusta F4

Rifreš :mrgreen:

http://www.motoblog.it/post/29590/mv-agusta-f4-rr-dati-e-scheda-tecnica-del-nuovo-missile-italiano?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+motoblog%2Fit+%28motoblog%29&utm_content=FaceBook




 
zvjezdaste felgeeeee!!!!
to fali  :mrgreen:
 
:shock: :shock: :slinavac: :slinavac:
ova crveno bijela je za prste polizat
 
brutalna ljepotica  :bis:
 
Di u nas rvata ima sve dućan i servis ove beštije? Zna li ko kakav je plan održavanja i koliko to "može da košti"?
Još sitno pa san isplatija gajbu...napravit ću šranje samo takvo!! :mrgreen:
 
cosmic said:
Di u nas rvata ima sve dućan i servis ove beštije? Zna li ko kakav je plan održavanja i koliko to "može da košti"?
Još sitno pa san isplatija gajbu...napravit ću šranje samo takvo!! :mrgreen:

Moto trade Karlovac.
Sudeci prema cijeni servisa za brutale 750 rekao bih da cijene servisa nisu puno vece nego za japance.
 
           Mene samo jedna stvar smeta kod održavanja MV Aguste,a to je štelanje ventila ili bolje rečeno kontrola štelanja ventila svakih 12000km kao i na Ducatiju,što je vrlo neprimjereno za današnje vrijeme i samim time i skupo jer treba više radnih sati platiti nego za japance,evo za usporedbu podatke za druge R motore,nova Aprilija RSV4 ima svakih 20000km (po meni isto vrlo kratko),Kawasaki,Suzuki i Honda svakih 24000km,BMW svakih 30000km,a Yamaha je najbolja po tome te ima kontrolu ventila svakih 40000km.Kod mijenjanja ulja servisni intervali su ako te i to zanima za MV Agustu 6000km kao i na ostalim japancima osim Yamahe di je 10000km,začudo čak i BMW i Asprilja isto imaju servisne intervale od 10000km.
 
Peter Stingray said:
           Mene samo jedna stvar smeta kod održavanja MV Aguste,a to je štelanje ventila ili bolje rečeno kontrola štelanja ventila svakih 12000km kao i na Ducatiju,što je vrlo neprimjereno za današnje vrijeme i samim time i skupo jer treba više radnih sati platiti nego za japance,evo za usporedbu podatke za druge R motore,nova Aprilija RSV4 ima svakih 20000km (po meni isto vrlo kratko),Kawasaki,Suzuki i Honda svakih 24000km,BMW svakih 30000km,a Yamaha je najbolja po tome te ima kontrolu ventila svakih 40000km.Kod mijenjanja ulja servisni intervali su ako te i to zanima za MV Agustu 6000km kao i na ostalim japancima osim Yamahe di je 10000km,začudo čak i BMW i Asprilja isto imaju servisne intervale od 10000km.
ako pise kontrola, to ne znaci i da jesu rastelani vec ono sto pise: KONTROLA :wink:
 
          Pa da ali za kontrolu moraš skidati poklopac i plačati brtvu a i podrazumijeva se koliko god izgleda kao mali zahvat ovlašteni servis gdje moraš radi garancije ići će ti to i masno naplatiti jer će se izvlačiti da treba raskopati pol motora za to,kao i sramota da kod MV Aguste svakih 36000km se mora mijenjati i lanac razvoda,koliko ja znam nijedan drugi proizvođač ne propisuje interval zamjene lanca te kod mnogih drugih traje duže od motora.

          Koliko god bi ga rado imao jer su mi to najljepši motori,imao bi ga samo ako si mogu priuštiti uz njega još jednoga japanca za svaki dan,jer ovoga voziti svaki dan nema smisla a i imam osjećaj da i nije baš namjenjen za to ako ga hoćeš imati duže godina.
 
Sinna said:
Nisam mislio da ću u Splitu vidit uživo sa ST-tablicama novu MV Agustu F4 2010.g. (crveno-sivu sa kockastim auspusima). :shock: Nešto predivno, neponovljivo, pravo umjetničko djelo. :slinavac: :cool:
imao sam tu srecu da je raspakujem iz paketa i provozam po sarajevu:)Na zalost nije moja,ali je zaista dobar motor,s tim da je bilo ne moguce ne primijetiti jednu sitnu gresku,ako se moze smatrati sitnom greskom,ipak to je agusta i ne bi smjeli sebi to dozvoliti.Radi se o sljedecem,auspuh na novom motoru,znaci apsolutno nov,tek stigao u salon i na varovima se jasno vidi hrdja.Ipak danas je vrijeme kada vecina proizvodjaca stavlja prelijepe auspuhe,krbonske ili kakve sve ne,ali ovaj mi je izgledao kao klasicno zeljezo iz 90-tih,pa se pitam sta ce biti sa njim za nekih par godina voznje,grijanja-hladjenja??? Za sve ostalo motor zasluzuje samo rijeci hvale.Usput,koliko u eurima kosta F4 u hr?
 
Hvala na odgovorima.

@Peter: Znaci ovlasteno servisiranje samo u Karlovcu??  :misli:
Kako si i sam reka, nije to motor za radit 20kkm godisnje, ne za obicnog hrvata. Ja se ne odvajam od svog skutera ni pod razno, tako da bi cak moga podnit malo paprenije servisiranje za neku egzotiku.
Kontaktirat cu Ami Trade za detalje. (y)
leonardo86 said:
imao sam tu srecu da je raspakujem iz paketa i provozam po sarajevu:)Na zalost nije moja,ali je zaista dobar motor,s tim da je bilo ne moguce ne primijetiti jednu sitnu gresku,ako se moze smatrati sitnom greskom,ipak to je agusta i ne bi smjeli sebi to dozvoliti.Radi se o sljedecem,auspuh na novom motoru,znaci apsolutno nov,tek stigao u salon i na varovima se jasno vidi hrdja.Ipak danas je vrijeme kada vecina proizvodjaca stavlja prelijepe auspuhe,krbonske ili kakve sve ne,ali ovaj mi je izgledao kao klasicno zeljezo iz 90-tih,pa se pitam sta ce biti sa njim za nekih par godina voznje,grijanja-hladjenja??? Za sve ostalo motor zasluzuje samo rijeci hvale.Usput,koliko u eurima kosta F4 u hr?
To valjda tako mora bit. Nije to japanac. :mrgreen: Otud proizlazi sva ta fama oko emocija koje dozivljavas kupnjom talijanske egzotike. Cim je izvadis iz celofana...ona te snerva do bola.  :mrgreen:
Bija bi sritan ka dite da mene tako snerva F4.  (y)
 
            Jep kako je i Pegas rekao za Hr je Mototrade iz KA jedini koji prodaje i servisira MV Agustu.

            F4 1000 R košta kod njih 161900kn što je oko 21800 eura,ako ti je to preskupo,a pretpostavljam da jest, počekaj F3 675 koji isto izgleda gotovo isto a dolazi za manje od pol godine i koštat će oko 100000kn.
 
Ka malo bolje opremljeni Polo.  :mrgreen: Na kraju se meni (Split) vise isplati vozit tu curicu trajektom u Italiju. O tom potom.
 
leonardo86 said:
imao sam tu srecu da je raspakujem iz paketa i provozam po sarajevu:)Na zalost nije moja,ali je zaista dobar motor,s tim da je bilo ne moguce ne primijetiti jednu sitnu gresku,ako se moze smatrati sitnom greskom,ipak to je agusta i ne bi smjeli sebi to dozvoliti.Radi se o sljedecem,auspuh na novom motoru,znaci apsolutno nov,tek stigao u salon i na varovima se jasno vidi hrdja.Ipak danas je vrijeme kada vecina proizvodjaca stavlja prelijepe auspuhe,krbonske ili kakve sve ne,ali ovaj mi je izgledao kao klasicno zeljezo iz 90-tih,pa se pitam sta ce biti sa njim za nekih par godina voznje,grijanja-hladjenja??? Za sve ostalo motor zasluzuje samo rijeci hvale.Usput,koliko u eurima kosta F4 u hr?
Mislim da to nije hrđa, vjerovatno neka oksidacija materijala (onako smeđe), jer kad vidiš novog BMW-a S1000RR vidiš isto smeđe na auspuhu i loncu, ali nebi rekao da je to hrđa ili ruzina. :wink: Nije to obično željezo, pa da brzo propadne. :wink:
 
cosmic said:
Hvala na odgovorima.

@Peter: Znaci ovlasteno servisiranje samo u Karlovcu??  :misli:
Kako si i sam reka, nije to motor za radit 20kkm godisnje, ne za obicnog hrvata. Ja se ne odvajam od svog skutera ni pod razno, tako da bi cak moga podnit malo paprenije servisiranje za neku egzotiku.
Kontaktirat cu Ami Trade za detalje. (y)To valjda tako mora bit. Nije to japanac. :mrgreen: Otud proizlazi sva ta fama oko emocija koje dozivljavas kupnjom talijanske egzotike. Cim je izvadis iz celofana...ona te snerva do bola.  :mrgreen:
Bija bi sritan ka dite da mene tako snerva F4.  (y)
Mislim da bi bio sretniji s RSV4R ili Factory aprc, nego s Agustom. :wink: :D Uostalom ima ti je jedan pomorac čelavi u Splitu već 1 god., pa kad je doma uvik je parkiran ispred Egoista ili Hedonista, pa možeš pitat njega sve o F4. (y)
 
Ne mogu nikako bit sretniji sa Apriliom...jer mi se ne svijda.  (y) Osim toga, kad san sija na nju sa 193cm... :LOL:  :mrgreen: Vidjan tu Agustu cesto, jerbo zivin u blizini tih okupljalista koje si navea. Mami mi slinu na usta svaki put kad je vidin. Ali 162kkn... :x Stosezdeset ijada kolpi ih kolpalo...  :mrgreen:
 
Sinna said:
Mislim da to nije hrđa, vjerovatno neka oksidacija materijala (onako smeđe), jer kad vidiš novog BMW-a S1000RR vidiš isto smeđe na auspuhu i loncu, ali nebi rekao da je to hrđa ili ruzina. :wink: Nije to obično željezo, pa da brzo propadne. :wink:
inace po definiciji hrda je produkt oksidacije.nazalost prisutna je i na tim novim i skupim motorima.
 
alenRI said:
inace po definiciji hrda je produkt oksidacije.nazalost prisutna je i na tim novim i skupim motorima.
da definitivno je hrdja i to tacno na varu kao da se oljustila boja,pa smo morali prvo dobro ispolirati,zatim malim kistom istackati novom bojom,zatim opet ispolirati.