cosmic said:Di u nas rvata ima sve dućan i servis ove beštije? Zna li ko kakav je plan održavanja i koliko to "može da košti"?
Još sitno pa san isplatija gajbu...napravit ću šranje samo takvo!!
ako pise kontrola, to ne znaci i da jesu rastelani vec ono sto pise: KONTROLA :wink:Peter Stingray said:Mene samo jedna stvar smeta kod održavanja MV Aguste,a to je štelanje ventila ili bolje rečeno kontrola štelanja ventila svakih 12000km kao i na Ducatiju,što je vrlo neprimjereno za današnje vrijeme i samim time i skupo jer treba više radnih sati platiti nego za japance,evo za usporedbu podatke za druge R motore,nova Aprilija RSV4 ima svakih 20000km (po meni isto vrlo kratko),Kawasaki,Suzuki i Honda svakih 24000km,BMW svakih 30000km,a Yamaha je najbolja po tome te ima kontrolu ventila svakih 40000km.Kod mijenjanja ulja servisni intervali su ako te i to zanima za MV Agustu 6000km kao i na ostalim japancima osim Yamahe di je 10000km,začudo čak i BMW i Asprilja isto imaju servisne intervale od 10000km.
imao sam tu srecu da je raspakujem iz paketa i provozam po sarajevuNa zalost nije moja,ali je zaista dobar motor,s tim da je bilo ne moguce ne primijetiti jednu sitnu gresku,ako se moze smatrati sitnom greskom,ipak to je agusta i ne bi smjeli sebi to dozvoliti.Radi se o sljedecem,auspuh na novom motoru,znaci apsolutno nov,tek stigao u salon i na varovima se jasno vidi hrdja.Ipak danas je vrijeme kada vecina proizvodjaca stavlja prelijepe auspuhe,krbonske ili kakve sve ne,ali ovaj mi je izgledao kao klasicno zeljezo iz 90-tih,pa se pitam sta ce biti sa njim za nekih par godina voznje,grijanja-hladjenja??? Za sve ostalo motor zasluzuje samo rijeci hvale.Usput,koliko u eurima kosta F4 u hr?Sinna said:Nisam mislio da ću u Splitu vidit uživo sa ST-tablicama novu MV Agustu F4 2010.g. (crveno-sivu sa kockastim auspusima). :shock: Nešto predivno, neponovljivo, pravo umjetničko djelo. :slinavac:
To valjda tako mora bit. Nije to japanac. Otud proizlazi sva ta fama oko emocija koje dozivljavas kupnjom talijanske egzotike. Cim je izvadis iz celofana...ona te snerva do bola.leonardo86 said:imao sam tu srecu da je raspakujem iz paketa i provozam po sarajevuNa zalost nije moja,ali je zaista dobar motor,s tim da je bilo ne moguce ne primijetiti jednu sitnu gresku,ako se moze smatrati sitnom greskom,ipak to je agusta i ne bi smjeli sebi to dozvoliti.Radi se o sljedecem,auspuh na novom motoru,znaci apsolutno nov,tek stigao u salon i na varovima se jasno vidi hrdja.Ipak danas je vrijeme kada vecina proizvodjaca stavlja prelijepe auspuhe,krbonske ili kakve sve ne,ali ovaj mi je izgledao kao klasicno zeljezo iz 90-tih,pa se pitam sta ce biti sa njim za nekih par godina voznje,grijanja-hladjenja??? Za sve ostalo motor zasluzuje samo rijeci hvale.Usput,koliko u eurima kosta F4 u hr?
Mislim da to nije hrđa, vjerovatno neka oksidacija materijala (onako smeđe), jer kad vidiš novog BMW-a S1000RR vidiš isto smeđe na auspuhu i loncu, ali nebi rekao da je to hrđa ili ruzina. :wink: Nije to obično željezo, pa da brzo propadne. :wink:leonardo86 said:imao sam tu srecu da je raspakujem iz paketa i provozam po sarajevuNa zalost nije moja,ali je zaista dobar motor,s tim da je bilo ne moguce ne primijetiti jednu sitnu gresku,ako se moze smatrati sitnom greskom,ipak to je agusta i ne bi smjeli sebi to dozvoliti.Radi se o sljedecem,auspuh na novom motoru,znaci apsolutno nov,tek stigao u salon i na varovima se jasno vidi hrdja.Ipak danas je vrijeme kada vecina proizvodjaca stavlja prelijepe auspuhe,krbonske ili kakve sve ne,ali ovaj mi je izgledao kao klasicno zeljezo iz 90-tih,pa se pitam sta ce biti sa njim za nekih par godina voznje,grijanja-hladjenja??? Za sve ostalo motor zasluzuje samo rijeci hvale.Usput,koliko u eurima kosta F4 u hr?
Mislim da bi bio sretniji s RSV4R ili Factory aprc, nego s Agustom. :wink: Uostalom ima ti je jedan pomorac čelavi u Splitu već 1 god., pa kad je doma uvik je parkiran ispred Egoista ili Hedonista, pa možeš pitat njega sve o F4.cosmic said:Hvala na odgovorima.
@Peter: Znaci ovlasteno servisiranje samo u Karlovcu?? :misli:
Kako si i sam reka, nije to motor za radit 20kkm godisnje, ne za obicnog hrvata. Ja se ne odvajam od svog skutera ni pod razno, tako da bi cak moga podnit malo paprenije servisiranje za neku egzotiku.
Kontaktirat cu Ami Trade za detalje. To valjda tako mora bit. Nije to japanac. Otud proizlazi sva ta fama oko emocija koje dozivljavas kupnjom talijanske egzotike. Cim je izvadis iz celofana...ona te snerva do bola.
Bija bi sritan ka dite da mene tako snerva F4.
inace po definiciji hrda je produkt oksidacije.nazalost prisutna je i na tim novim i skupim motorima.Sinna said:Mislim da to nije hrđa, vjerovatno neka oksidacija materijala (onako smeđe), jer kad vidiš novog BMW-a S1000RR vidiš isto smeđe na auspuhu i loncu, ali nebi rekao da je to hrđa ili ruzina. :wink: Nije to obično željezo, pa da brzo propadne. :wink:
da definitivno je hrdja i to tacno na varu kao da se oljustila boja,pa smo morali prvo dobro ispolirati,zatim malim kistom istackati novom bojom,zatim opet ispolirati.alenRI said:inace po definiciji hrda je produkt oksidacije.nazalost prisutna je i na tim novim i skupim motorima.