Nova Yamaha X-max 300 - 2023.g. moje iskustvo

Probao sam i max brzinu sinoc, navukao sam 150kmh po satu *
*disclaimer - to je bilo sa duzim zaletom i sagnut iza vizira , mozda je i bilo mrvicu niz brdo - negdje na nasem autobahnu di se smije voziti toliko :mrgreen:.

Na ravnom se bez problema popne na 143 kmh po satu. I sa zivljom voznjom, za sada sam presao 300 km i nije se jos upalila rezerva, dakle i dalje oko 3l /100km.
Puno je lakse sagnuti se iza vizira nego npr na beverlyu zbog blago pognutog polozaja sjedenja.
 
Opet jedna informacija za one koji tvrde da su skuteri samo za po gradu i kraće relacije do 100 km.

Dakle..upravo sam razgovarao sa prijateljem koji ima isto novi Xmax ....

Kaže , otišao je iz Pule do Makarske , pa na Brač......za nazad je išao Ličkom magistralom , valjda preko Otočca , i vraćao se starom cestom za Pulu preko Opatije , Plomina....
Znači napravio je 1500 km u nekoliko dana...👏👍💪
Potrošnja mu je kaže bila 2.8 l na 100 km.
..i naravno , zadovoljan je sa skuterom.
Kako ne bi kad je do sada vozio 50 ccm. , a sada zuji po Hrvatskoj 😉
 
  • Haha
Reactions: JosipS
Možeš s njim di god ...išli sa x max 250 žena i ja iz Ri do Toscane, pa do Livorna, pa nazad do Ancone, trajektom do Splita i nazad za Ri...bez greške...i još par puta do Sl. Broda, ....a ovaj 300 je dosta jači i napredniji...samo gas 😃
 
  • Like
Reactions: Marin0 and Breeze
Pozdrav, evo da i ja javim svoje iskustvo s XMAX 2023. Kao i kolegu s početka priče, ubija me ta razrada i jedva čekam prvi servis koji će uskoro. Skuter je veliki iskorak u odnosu na 50ccm koliko sam do sada vozio. Tehnički, ima neke čudne vibracije na oko 4000 rpm, no to ćemo na servisu. Ostalo je sve ok.

Sve u svemu, jako sam zadovoljan i čekam da malo dignem brzinu, pa da i vožnja bude veća uživancija. Ako imate nekih dodatnih pitanja oko samog skutera, slobodno pitajte.
 
Ma mislim da malo pretjerujete sa tom razradom mašine i vožnjom pri 4500-5000 okretaja , i brzinom do 80 kmh.

Ja sam sva tri nova Beverlya uključujući i ovaj zadnji 400 hpe vozio do dve trećine gasa...

Znači 300-tke sam vozio prvih 100 km do 100 kmh , ponekad na kratko do 110 kmh.
Ovaj 400 hpe pošto mu je maksimalna brzina cca 150 kmh po satu , vozio sam do Dalmacije na poluautocesti 100-110 kmh , i ponekad vrlo kratko do 120 kmh .
Na 100 na sat on se vrtio na 5900 okretaja u minuti , a na 110 kmh se vrtio na 6100 okretaja u minuti.

Vlasnik dućana mi je rekao da ga mogu slobodno tako voziti i da se ne sekiram.
Samo da ga ne držim dugo na recimo 120 kmh.

Mislim da Xmax bez straha možeš voziti do 100 kmh tih prvih 1000 km do prvog servisa.
Ne vidim razloga zašto bi Yamahina mašina trebala drugačiji tretman .

Bitno je da ga ne voziš tih prvih 1000 km samo po gradu , to je loše za razradu mašine !
Treba ga voziti mješovitom vožnjom , zato sam ja išao napraviti za razradu tih prvih 1000 km relaciju Pula-Šibenik po magistrali.
To je po meni (a i mehaničar u servisu je to potvrdio) idealno za razradu.

Želim ti puno ugodnih kilometara ! 🙂
 
Last edited:
Hvala Ti, a vožnja je pola grad, pola oko grada. Više me zanima šta će reći za te vibracije, mada je i to možda moj pretjerani osjećaj. A išao je on i 100 :) , doduše kratko, nije da sam baš cijelo vrijeme smetalo na cesti
 
Pozdrav, evo da i ja javim svoje iskustvo s XMAX 2023. Kao i kolegu s početka priče, ubija me ta razrada i jedva čekam prvi servis koji će uskoro. Skuter je veliki iskorak u odnosu na 50ccm koliko sam do sada vozio. Tehnički, ima neke čudne vibracije na oko 4000 rpm, no to ćemo na servisu. Ostalo je sve ok.

Sve u svemu, jako sam zadovoljan i čekam da malo dignem brzinu, pa da i vožnja bude veća uživancija. Ako imate nekih dodatnih pitanja oko samog skutera, slobodno pitajte.
Sretno s motorom 👍🏼.
Moj savjet ti je drži se uputa. Pogotovo prvih 500 km. Vozi lagano pusti da lagano sve sjedne na svoje mjesto i nemoj forsirati. Nakon duže vožnje stani ,pusti nek se ohladi tj. nemoj ga pregrijavati. Moj nije imao tih vibracija što spominjes. Zapravo od Beverlya me je znala zaboliti ruka od duže vožnje a s ovim nemam taj problem.
Nakon prvog servisa će ti raditi puno bolje a moći ćeš i do 100 kmh . Moj je sad skoro na 2000 km i razradio se kako treba i ide odlično.
 
Danas sam navratio do servisa uz put radi ‘c i j u c i j u ‘ zvuka iz zadnjeg kotača koji mi se ponekad javljao zadnjih par sto kilometara. Propuhali su kocnice i istjerali vam misa pa vise ne cvili. Kazu mi serviser da je to često problem s novim motorima da im dosta ljudi dodje bas radi toga. Takodjer zaštitna gumica kod rezervara mi se malo pomakla dok sam točio benzin pa su mi i to vratili na mjesto. Samo pohvale servisu jer su me primili i saslušali odmah,čak i preko reda. 👍🏼
Poceo sam voziti osjetno življe (identicno kao sto sam ranije vozio Beverly) i xmax sada troši 3.2 l / 100 km.To je kombinacija kratkih vožnji po gradu i po gasu van grada. 😎
 
Danas sam prošao do Trsta na caffe :coffee: s boljom polovicom. Put s dvoje se ne osjeti, xmax bez problema drži putnu brzinu 90-120kmh te ima dovoljno snage proći sporija vozila. Potrošnja malo življe vožnje (otvorena cesta, sa dvoje osobe!), 360 km - samo 10.3 l benze.(y)
Našao sam i jednu zamjerku , desilo mi se par puta da kad kad prebrzo prođem zavoj zastruga glavna nogara. Ide ko po tračnici pa zaboravim na brzinu.. :mrgreen: Uskoro idemo napraviti veći đir prema jugu pa javim dojmove.

Trieste.jpg
 
Evo i moji dojmovi nakon dva dana i oko 750 ukupno kilometara put uz obalu do Senja, Zadra, Šibenika i Trogira kao destinaciju. Za nazad smo stali i do Murtera. Motor je kao i očekivano udoban za dvoje. Bolja polovica je bila zadovoljna , mene uopće nije umarao put osim vrućine pa bi stali svako toliko ohladiti se. Većinom sam krstario na 80-110 kmh cijelim putem, tu i tamo po gasu kad bi prolazio aute. Frend sa CB500X je malo noviji vozač pa sam vozio laganiji tempom dobrim dijelom da nas može pratiti. Btw. nevjerovatno je koliko ima kamera postavljenih putem, smontirao sam drzac za mobitel (GPS Waze) pa mi je pokazivao di da usporimo.
Prostor ispod sica nam je bio bunker za torbe i ostalo dok smo sa sobom nosili kacige i moto jakne. Navikao sam se previše sada na izgled motora bez kofera i smatram da ovako izgleda mnogo ljepši, čak mislim da ga možda ni neću stavljati kad ionako možemo na put i bez njega.
Rezerva mi se upalila tek na 386 km prijeđenih. Sad je 3500 km na satu. Par slikica ispod. :cool:

IMG_20230814_101841.jpg
20230814_180331.jpg
IMG_20230813_113421.jpg
IMG_20230814_160517.jpg
 
Evo i moji dojmovi nakon dva dana i oko 750 ukupno kilometara put uz obalu do Senja, Zadra, Šibenika i Trogira kao destinaciju. Za nazad smo stali i do Murtera. Motor je kao i očekivano udoban za dvoje. Bolja polovica je bila zadovoljna , mene uopće nije umarao put osim vrućine pa bi stali svako toliko ohladiti se. Većinom sam krstario na 80-110 kmh cijelim putem, tu i tamo po gasu kad bi prolazio aute. Frend sa CB500X je malo noviji vozač pa sam vozio laganiji tempom dobrim dijelom da nas može pratiti. Btw. nevjerovatno je koliko ima kamera postavljenih putem, smontirao sam drzac za mobitel (GPS Waze) pa mi je pokazivao di da usporimo.
Prostor ispod sica nam je bio bunker za torbe i ostalo dok smo sa sobom nosili kacige i moto jakne. Navikao sam se previše sada na izgled motora bez kofera i smatram da ovako izgleda mnogo ljepši, čak mislim da ga možda ni neću stavljati kad ionako možemo na put i bez njega.
Rezerva mi se upalila tek na 386 km prijeđenih. Sad je 3500 km na satu. Par slikica ispod. :cool:

View attachment 767921View attachment 767922View attachment 767924View attachment 767923
Bravo MarinO ! 👏
Tako se gušta u vožnji 👍
Nema žurbe . 😉
Magistralom se vozi 80-110 kmh . Ima dosta zavoja gdje moraš usporiti i na 50 kmh ....jbg. to je skuter , nema šaltanja u nižu brzinu , ali zato skuteri 300 ccm bez problema odmah poslje zavoja povuču na putnu brzinu.
Bitno je znati sposobnost svog skutera da ne upadneš u nevolju , naročito kod preticanja , i naravno moraš biti svjestan svojih sposobnosti...
Samo uživajte u vožnji i u budućnosti ti i tvoja lijepša polovica 🛵😉👍
 
  • Like
Reactions: Marin0
Bio sam i na 2. redovnom servisu , (na 5t km), motor se vec razradio kako treba.
Testirao sam bio max brzinu (lagano niz brdo) i uspio navući 160 kmh po satu. :mrgreen: Potrošnja je i dalje ista oko 3l, gume su još dobre.
 
Nakon 3mj. i prijeđenih 5500 km - par stvari koje mi se ne sviđaju na xmax.

-klinovi za suvozačeve noge - nezgodno su postavljeni jer prilikom podizanja ili spuštanja motora s glavne nogare ih je vrlo lako zakačiti nogom.

-sistem otključavanja - na ovo su me još u početku bili upozorili ali ja sam i dalje bežični ključ držao ispod sica. Jednom prilikom se slučajno pritisnuo dok je bio u torbici i ugasio. Nisam mogao otvoriti sic niti upaliti motor i bio sam prisiljen otići kući po rezervni ključ da otvorim sic.

-tipka za otvaranje sica mi je jednom zapela. Ne znam kako se to desilo , nisam ništa neobično radio već samo stao i ugasio motor te pritisnuo tipku za otvoriti sic. Istovremeno je i glavni kolut bio zaglavio te se motor nije mogao ni zaključati niti upaliti. Sreća da sam to uspio relativno brzo i jednostavno riješiti povlačenjem tipke nazad u prvobitni položaj.
 
Nakon 3mj. i prijeđenih 5500 km - par stvari koje mi se ne sviđaju na xmax.

-klinovi za suvozačeve noge - nezgodno su postavljeni jer prilikom podizanja ili spuštanja motora s glavne nogare ih je vrlo lako zakačiti nogom.

-sistem otključavanja - na ovo su me još u početku bili upozorili ali ja sam i dalje bežični ključ držao ispod sica. Jednom prilikom se slučajno pritisnuo dok je bio u torbici i ugasio. Nisam mogao otvoriti sic niti upaliti motor i bio sam prisiljen otići kući po rezervni ključ da otvorim sic.

-tipka za otvaranje sica mi je jednom zapela. Ne znam kako se to desilo , nisam ništa neobično radio već samo stao i ugasio motor te pritisnuo tipku za otvoriti sic. Istovremeno je i glavni kolut bio zaglavio te se motor nije mogao ni zaključati niti upaliti. Sreća da sam to uspio relativno brzo i jednostavno riješiti povlačenjem tipke nazad u prvobitni položaj.
Kljuc uvik u zepu ili negdi di se ne moze zakljucat