Nova Yamaha X-max 300 - 2023.g. moje iskustvo

Da , sad znam - to mi je bila lekcija .:p
To za sve keyless motore i auta. Auto mi se jednom sam od sebe zakljuca. Jel sam bio kriv ili auto krivo. Tko zna. Sreca sta sam ima rezervni kod sebe odmah. Zamisli da si u Zg a rezervni u St
 
To za sve keyless motore i auta. Auto mi se jednom sam od sebe zakljuca. Jel sam bio kriv ili auto krivo. Tko zna. Sreca sta sam ima rezervni kod sebe odmah. Zamisli da si u Zg a rezervni u St
Ja doplatio 100€ da ne dobijem keyless jer sam im raspario paket kod drugog proizvodaca 😁
 
To za sve keyless motore i auta. Auto mi se jednom sam od sebe zakljuca. Jel sam bio kriv ili auto krivo. Tko zna. Sreca sta sam ima rezervni kod sebe odmah. Zamisli da si u Zg a rezervni u St
i meni je jednom službeni ostao upaljen i nekako se sam zaključao .. pa je slao kolega autobusom iz Pule .. a ove keyless bas nisu tako trebali nazvati jer ti uvijek rezervni mora biti sa strane.
 
  • Like
Reactions: Nike11
Na satu već 7t km, malo prije kod Jadranova provirilo sunce. A ni malo kiše, vjetra il hladnoče nije problem.
Lampioni, kaciga, jakna,kabanica, cvijeće.. sve stane ispod sica. :mrgreen:
xmax.jpg
 
  • Like
Reactions: Author and Nexie
Pred mjesec dana sam spremio bio i ocistio motor, skinuo bateriju koju doma punim.
Sad kako su dosli topliji dani krenuo sam se vozikati jer ne volim da mi motor stoji predugo, mjesec - dva max.
Sam proces skidanja prednje plastike ispod vjetrobrana da bi se doslo do baterije nije toliko kompliciran ali svakako nije niti brz ni jednostavan. Negdje na you tubu ima video, uglavnom dosta su to zakomplicirali. Mogli su tu bateriju pustit ispod sica da je pristupacnija ali eto.
Japanske bube imaju svoje rjesenje - kupiti original Yamaha punjac i spojiti ga preko utikaca s prednje strane tako da se ne treba skidati baterija. Super , ali punjac kosta par sto eura sto mi nije bas neki deal tako da sam se ipak odlucio sam skidati bateriju. Par vida , malo za*ebancije cca pol sata posla.
jucer dir
viber_image_2023-12-18_14-03-08-597.jpg
1703011697003.png
 
Pred mjesec dana sam spremio bio i ocistio motor, skinuo bateriju koju doma punim.
Sad kako su dosli topliji dani krenuo sam se vozikati jer ne volim da mi motor stoji predugo, mjesec - dva max.
Sam proces skidanja prednje plastike ispod vjetrobrana da bi se doslo do baterije nije toliko kompliciran ali svakako nije niti brz ni jednostavan. Negdje na you tubu ima video, uglavnom dosta su to zakomplicirali. Mogli su tu bateriju pustit ispod sica da je pristupacnija ali eto.
Japanske bube imaju svoje rjesenje - kupiti original Yamaha punjac i spojiti ga preko utikaca s prednje strane tako da se ne treba skidati baterija. Super , ali punjac kosta par sto eura sto mi nije bas neki deal tako da sam se ipak odlucio sam skidati bateriju. Par vida , malo za*ebancije cca pol sata posla.
jucer dir View attachment 773751View attachment 773750
Koji je to most?
 
Opran , napunio svježi benzin, baterija van i nazad u hibernaciju.😴
20231222_145537.jpg

Dobio je novu šlapicu.🩴
20231222_145859.jpg
 
A što te ta baterija toliko brine? Više ćeš platiti šarafe koje ćeš izglodati s vremenom nego što je vrijednost baterije 😁. Ako je skuter ispravan bateriji neće biti ništa ako stoji par mjeseci u skuteru. Dopuniti će se ionako na prvoj vožnji. Ako ne može izdržati 2-3 mjeseca bez dopunjavanja baci i kupi novu.
 
A što te ta baterija toliko brine? Više ćeš platiti šarafe koje ćeš izglodati s vremenom nego što je vrijednost baterije 😁. Ako je skuter ispravan bateriji neće biti ništa ako stoji par mjeseci u skuteru. Dopuniti će se ionako na prvoj vožnji. Ako ne može izdržati 2-3 mjeseca bez dopunjavanja baci i kupi novu.
Navika , imam i punjač pa si mislim zašto ne odspojiti ? A i skuter ima bežični ključ pa sigurno siše bateriju kojoj bi napon pao nakon dužeg vremena stajanja. A dva šarafa skidati dva put godišnje .. nije baš tako strašno, ali kužim i tvoju poantu. Možda do godine pustim duže sve spojeno pa probam i tako.
 
Skuteri hibernacija ne idu u istu recenicu.😄

Ispravljaci uzimaju vise nego sto daju.😋

Izglodani sarafi, da, na sadasnjem motoru su zakomplicirali maksimalno. 6-7 sarafa u 4 dimenzije i 2 od toga minimalne i skrivene. Idealno za sjebat.
 
Ja bi na tvojem mjestu povukao dvije žice od akumulatora do dostupnog mjesta i staviš neki jack gdje samo priključiš ispravljač.
Vec su na to mislili iz Yamahe. Ispod volana s desne strane di je spremište za rukavice ima priključak za punjac baterije - na to ne pasu XY punjaci već samo yamaha.
taj dio je blizu elektronike i osigurača tako da se ne bi usudio spojiti svoj punac na bateriju koja je istovremeno spojena na kleme. a povlačiti žice i kemijati spajati jack na motoru u garanciji ne bi bas..
 
Skuteri hibernacija ne idu u istu recenicu.😄

Ispravljaci uzimaju vise nego sto daju.😋

Izglodani sarafi, da, na sadasnjem motoru su zakomplicirali maksimalno. 6-7 sarafa u 4 dimenzije i 2 od toga minimalne i skrivene. Idealno za sjebat.
zima , kiša,vlaga,bura.. sigurno mu je bolje to prespavati na suhom.
A punjac imam mali pametni iz lidl koji prazni / puni.

..na kojem to govoriš motoru za šarafe? na ovome su samo dva na plastici i dva na klemama.
treba samo paziti kako se natakne plastika u utore iznad farova, jaci pritisak bi to mogao polomiti.
A za usporedbu na prijašnjem Beverly sam imao dva šarafa na klemama i bilo je jako jednostavno izvuci bateriju van (ispod sica).
 
Super potrošnja, moj kymco isto 300, pa troši malo manje od 4l.
najmanje sam imao 2.8 l prosjek potrošnje u početku zatim prosjek oko 3 a najviše 3.3 l na 100 km. Najviše podrazumjeva brza vožnja bez ikakvog gledanja na stednju.
imao sam prije i dva 150 cc skutera (pcx i liberty) koji su pili 2.8 l, tako da ni meni nije jasno kako su to uspjeli napraviti sa xmax koji ima duplo vise kubika i kw.