Novi dizajni...

Faber

Well-known member
Pa eto ovakvu temu nisam počeo ni na SSu :shock:
što mislite opčenito o ovim novim dizajnima skutera recimo eto...totalno je su promjenjena tri po mei legendrana modela...
aprilia SR! uopće više ne lići na SR
Pjađi NRG
Gilera Runner!
e vjerujme da je to možda stvar navike...ali ipak...uopće mi se ne sviđaju novi dizajni....pogotovo ne novog Runnera :(
Sve mi je nešto postalo na isti kalup!
mislim..moda ide dalje! to se sporazumjeva ali......ne znam!
trenutno nemam slika na kompu novih modela ali čim ugrabim svremena stavit ću baš..usporebba stari modeli i novi.....

:(
 
novi sr (y)
nrg = nikada nisam imao neko dobro misljenje o tom dizajnu (prestandardan)
novi runner :palacdolje:
 
Jedno je sigurno, temeljna odrednica u dizajnu skutera od 50 ccm. sport klase je kopiranje nečeg jačeg(izgledom), tako da SR nalazi uzor u RSV, A Runner i NRG su skoro isti a oba korjene vuku iz Nexusa koji je jako dobro prihvačen.
Gledajuči samo dizajn(mašina je ionako ista, Piaggio) i po meni je SR najbolje uspio, ali kao i uvjek Piaggio ima namjeru kod NRG-a napraviti upotrebljiv skuter te sve podređeno mjestu pod sjedalom i ravnoj podnici.
Nasuprot tome kod Runnera su željeli zadržat centralni greben koji je zaštitni znak tog modela te je on ostao klasično nepraktičan.

Sve ovo vam uskoro neče bit bitno jer će skuteri od 50 ccm. bit zanimljivi samo djeci, kako zbog strogog ograničenja brzine, tako zbog modela od 125 ccm koji će se moć vozit za dozvolom od automobila. Ovo je već odavno pristutno u većini EU zemalja, te su zbog toga sport skuteri sve više okrenuti najmlađoj populaciji.
 
oxio said:
Ma od noviteta je još naj jači novi Derbi GP1.
Dizajn ludilo a još piaggio mašina :)

Je, je, ali je zato cijena od Ducatia :mrgreen:

Kažem vam sve 5, ali uskoro će sport skuteri od 50 postati nezanimljivi, osim onim od 17 godina, a i njima samo dok napune 18.
Naravno ostaje jeftinija registracija i jeftinije vozilo, ali kad se bude kontroliralo 45 km/h, sve postaje nezanimljivo
 
imaš ti pravo..to će još trajat koju godinu dvije ono..posljednji trzaji..nas koji već nešto imamo nafrizirano.....borit ćemo se sa razno raznim elektronikama i blokadama prilik0om zaustavljanja a na kraju ko će od mlađih vozit 50 ili 70 da ne spominjem kubika???
pih!
 
Dobro nisam mislia na onog od 50 meni je naped onaj od 250ccm
Samo ne kužim kako su zamislili to sa 6 brzina?

E Faberu triba uživat dok još možemo.
Još će nas veterane, mlađe generacije krivit za novi zakon do 50 jer mi divljaci izvodili gluposti sa preko 100km/h s malom tablicom :LOL:
 
Što se tiče ograničenja brzine 50 kubičnih skutera na 49 km/h, smatram da je to ludost jer se ti skuteri time pretvaraju u izrazito neravnopravna vozila u prometu, kako u bržim gradskim prometnicama tako i na otvorenoj cesti. Time će se još više njihovim vozačima oduzimati prednost a to će sigurno rezultirati povečanim brojem stradalih skuteraša. Sam sam to iskusio vozeći godinama Tomos po podravskim cestama. Ostali te vozači tretiraju kao biciklista i u svakoj prilici smatraju da te mogu izgurati sa ceste. Nekoliko puta sam sa zbog toga našao u po život opasnim situacijama, i spas sam morao tražiti u jarku pored ceste.

Što se dizajna tiče, Derbi je apsolutno broj jedan, šteta je jedino što jače verzije neće imati pogon lancem već klasični.

Ono što mi se ne sviđa je to da su najveći proizvođači kod najnovljih modela koji se prodaju na našem tržištu odustali od direktnog ubrizgavanja što je rezultat dosadašnjih mnogobrojnih kvarova ajnšpric sistema zbog strahovite nekvalitete goriva na našem tržištu.
 
oxio said:
E Faberu triba uživat dok još možemo.
Još će nas veterane, mlađe generacije krivit za novi zakon do 50 jer mi divljaci izvodili gluposti sa preko 100km/h s malom tablicom :LOL:
pa da! mislim da će nam spominjat mame ovi mlađi hahahha! :mrgreen: :mrgreen:
 
joke said:
Nasuprot tome kod Runnera su željeli zadržat centralni greben koji je zaštitni znak tog modela te je on ostao klasično nepraktičan.

joke, svaka cast, ali upravo taj greben izdvaja runnera od svih ostalih scootera... osjecaj u voznji je bolji, tko prica da mu je malo mjesta, taj ni na pravom motoru nema sta traziti.

prvenstveno je prednost grebena (osim vizualnog) smjestaj tanka za gorivo i time centralizacija masa. sto se jako dobro osjeti u krivinama gdje prednji dio ostaje na asfaltu, a ne dolazi do lelujana kao kod nrg-a...

to je jedina dobra stvar sto su ostavili na novom runneru. sve ostalo je katastrofa
 
demza said:
joke said:
Nasuprot tome kod Runnera su željeli zadržat centralni greben koji je zaštitni znak tog modela te je on ostao klasično nepraktičan.

joke, svaka cast, ali upravo taj greben izdvaja runnera od svih ostalih scootera... osjecaj u voznji je bolji, tko prica da mu je malo mjesta, taj ni na pravom motoru nema sta traziti.
1.idu mi na živce više ljudi kojima moraš neke stvari objašnjavat
2.wow! pa ja godinama vozim umjetni motor cool nisam to znao
3.kakav mamin bolji osjećaj??? sve se to danas nekak vuče na motocikle a to me živcira! kao recimo Derbi.....još mu samo naljka fali..."kad narastem bit ću motocikli" lool!
 
Dylan said:
Što se tiče ograničenja brzine 50 kubičnih skutera na 49 km/h, smatram da je to ludost jer se ti skuteri time pretvaraju u izrazito neravnopravna vozila u prometu, kako u bržim gradskim prometnicama tako i na otvorenoj cesti. Time će se još više njihovim vozačima oduzimati prednost a to će sigurno rezultirati povečanim brojem stradalih skuteraša. Sam sam to iskusio vozeći godinama Tomos po podravskim cestama. Ostali te vozači tretiraju kao biciklista i u svakoj prilici smatraju da te mogu izgurati sa ceste. Nekoliko puta sam sa zbog toga našao u po život opasnim situacijama, i spas sam morao tražiti u jarku pored ceste.

Što se dizajna tiče, Derbi je apsolutno broj jedan, šteta je jedino što jače verzije neće imati pogon lancem već klasični.

Ono što mi se ne sviđa je to da su najveći proizvođači kod najnovljih modela koji se prodaju na našem tržištu odustali od direktnog ubrizgavanja što je rezultat dosadašnjih mnogobrojnih kvarova ajnšpric sistema zbog strahovite nekvalitete goriva na našem tržištu.
Pa ta kategorija se kod nas zove BICIKL SA POMOCNIM MOTOROM...Kao sto ni bicikli nemogu pratit tok saobracaja ni ovi nece...50 ccm ti treba samo da ne moras da pedlas na biciklu,a to sto neki u nedostatku godina ili para kupuju 50 ccm misleci da imaju neke pile to je drugo...i nemojte me ispravljati znam i sam posto i ja imam skuter...!
 
m1losh99 said:
Dylan said:
Što se tiče ograničenja brzine 50 kubičnih skutera na 49 km/h, smatram da je to ludost jer se ti skuteri time pretvaraju u izrazito neravnopravna vozila u prometu, kako u bržim gradskim prometnicama tako i na otvorenoj cesti. Time će se još više njihovim vozačima oduzimati prednost a to će sigurno rezultirati povečanim brojem stradalih skuteraša. Sam sam to iskusio vozeći godinama Tomos po podravskim cestama. Ostali te vozači tretiraju kao biciklista i u svakoj prilici smatraju da te mogu izgurati sa ceste. Nekoliko puta sam sa zbog toga našao u po život opasnim situacijama, i spas sam morao tražiti u jarku pored ceste.

Što se dizajna tiče, Derbi je apsolutno broj jedan, šteta je jedino što jače verzije neće imati pogon lancem već klasični.

Ono što mi se ne sviđa je to da su najveći proizvođači kod najnovljih modela koji se prodaju na našem tržištu odustali od direktnog ubrizgavanja što je rezultat dosadašnjih mnogobrojnih kvarova ajnšpric sistema zbog strahovite nekvalitete goriva na našem tržištu.
Pa ta kategorija se kod nas zove BICIKL SA POMOCNIM MOTOROM...Kao sto ni bicikli nemogu pratit tok saobracaja ni ovi nece...50 ccm ti treba samo da ne moras da pedlas na biciklu,a to sto neki u nedostatku godina ili para kupuju 50 ccm misleci da imaju neke pile to je drugo...i nemojte me ispravljati znam i sam posto i ja imam skuter...!

Bicikle koje mogu bit brže od svih 125 ccm motora :LOL:
A neki su brži u startu do 80 km/h i od auta do 150 konja, pa sad pomoćni motor ha? (naravno govorim o malo sređenim skuterima)

Nismo krivi šta nemamo love i šta nekima mame i tate nemogu kupit pile, vozili bi i mi neke pile i kurčili se po moto partyma da možemo :mrgreen:

I kaže se MOPED a ne bicikl sa pomoćnim pogonom i po zakonu smiš se vozit po cesti ali ne i po magistralnim cestama i auto putevima normalno! :LOL: :bicikler:

Jebiga štaš kad se nemogu suzdržat od skuter/motor rasprava :LOL:
 
moj potpis Oxio! u rjetkim slučajvima ...ali eto dobro si složio i u potpunosti se slažem!
 
Faber said:
1.idu mi na živce više ljudi kojima moraš neke stvari objašnjavat
2.wow! pa ja godinama vozim umjetni motor cool nisam to znao
3.kakav mamin bolji osjećaj??? sve se to danas nekak vuče na motocikle a to me živcira! kao recimo Derbi.....još mu samo naljka fali..."kad narastem bit ću motocikli" lool!

tko te tjera da komentiras...
ti si izgleda samo jos jedan od onih koji smatraju da su oni otvori na runnerovom grbenu tu zbog nestvaranja kondenzata :LOL:

nemam pojma sta si ti uopce htio reci svojim komentarom na moj post.. gubis se

i da, bolji je osjecaj - puno je bolji osjecaj nemati kukicu za ceker i plesati valcer nogama kada ti je dosadno. i puno je bolji osjecaj sjediti na tvrdom sicu nego plesati guzicom pola metra prema zavoju u koji ulazis
 
Prvo malo smanjite tenzije, ipak sam je ovde moderator, sve ću izbrisat :mrgreen:

miloš je po meni u pravu jer zakon točno određuje karakteristike mopeda, ili bicikla s pomočnim motorom, sve jedno, ista je kategorija(H).
U splitu smo imali slučaj da je Yamaha na modelu BWS 50, prije 10-ak godina deklarirala brzinu 50 km/h i svi su oni registrirani, ali su dobili veliku tablicu, i mogli su se voziti samo s A kategorijom.
Znači nitko ti ne brani da skuter ide 60,70 ili 100 km., ali moraš
ga registrirat onda u A kategoriji vozačke dozvole(velika tablica)

Derbi u verziji 250, gubi osim prenosa lancem i centralni amortizer pa opet dobijamo istu stvar kao i kod Runnera 200, ali s 1 KS više, tako da nije neka tehnička senzacija kao njegov mlađi brat(estetski je br. 1)

Runner nema baš neke koristi od grebena jer kad se rastavi može se ljepo vidjeti jedna poprečna šipka koja nije baš impozantnih dimenzija da bi na cesti radila neku veliku razliku.
Prošli modeli NRG-a po meni su bili bolji zbog večeg kola, što sad kod najnovijeg modela ide u prilog Runneru, a največi razlog zašto je Runner malo bolje ležao je raspored masa(rezervoar napred). Upravo taj rezervar kod oba nova modela je na istom mjestu (ispod podnice), što možete i osjetiti po trenutnom nedostatku mjesta za bočni nogar (radi se na rješenju tog problema)
 
Kolo??? što je kolo?
jel to točak?kotač rota?
ne zezam se ozbiljno pitam
A očenito..voio sam novog NRGa i meni isto bolje leži onaj stari..... 8) al fora svi ti novi modeli imaju naprijed sve neke svijetleće dumine hehe!
 
kolo=kotač

A što se tiće odnosa stari-novi NRG najviše je estetskih promjena.
Lakše ćete sebi predočit namjeru proizvođača (NRG i Runner za mlađe, koji vole sport, ali neznaju što je to) ako pogledate i vidite da nisu stavili hidrauličnu vilicu i čeljust s 2 klipića na sportskog nrg-a, a stavili su na "običnog" Fly 50.
Tako da se skuter "za penzionere" Fly ima bolji ovjes od "Sportskih "NRG i Runnera
 
Dobro sad to s biciklom s pomoćnim pogonom nisam još nikome vidia u papirima al dobro nečemo se sad oko toga kačit.
Ma Derbi mi je zakon, ali sad lova je već druga stvar 32000kn nije malo dat za skuter.
Ma od runnera jedino šta bi vozia je 2T 180 i vxr 200 a ovaj novi runer sam vidia al nemam pojma nekako čudan.
NRG stari mi je bia ružan do bola, al zato novi je već ok.
Stari NRG sam vozia i nije mi nešto a na novog nisam još sia.