Novi F 900GS

Kako si me menšno, pratim al mi je KTM trenutno draži
 
900 GS mi nije nešto napet jer sam skužio da opće ne vozim offroad kolko sam mislio da budem. Ali 900 GS Adventure je već zanimljiviji. Ne mogu naći nigdje jel im i te mašine radi kineski Loncin kao i na 850. Pitanje isto kolko je to opće i loše ako da.
 

Attachments

  • P90520397_lowRes_the-new-bmw-f-900-gs.jpg
    P90520397_lowRes_the-new-bmw-f-900-gs.jpg
    829.1 KB · Views: 0
Vidio, sjeo, upalio, još ne probao, ali uskoro... Svakako top stroj, da ga je i srki u špajzu složio rado bih ga imao...

Ionako je sve iz Kine samo vi mislite da nije😆
850gs je sam po sebi bio trom, ovaj nema nikakve veze sa njim.

Ovdje je oko 14k eura a ovaj u salonu je bio oko 18... valjda sa svime... i enduro gumama, sjedalo samo za vozača, crnim akrapom, šaltanje bez kvačila po želji, navi, tempomat, dugme za pomoć, neki M lanac koji ne moraš zatezat ni podmazivat, ma tip top👍
 
ne kuzim sto te to jebe, glasas novcanikom i nastavis dalje
 
  • Like
Reactions: Author
Jebe me, jer ce i drugi proizvodjaci skuzit da im je jeftinije komplet outsourceat proizvodnju agregata kinezu kad vide da se jedan bmw provlaci s takvim podvalama, bez da ga trziste kazni.

Osim toga, agregat je srce motora i mislim da to mora biti napravljeno inhouse, ako već nije, da se outsourcea proizvođaću većeg ranga/kvalitete (npr aprilja -> rotax), ne nekoj low budget opciji s ograničenim iskustvom u proizvodnji agregata slične snage/zapremine.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: TZOX and DuroDu
Radio sam 4 godine kao IT u BMW na e-autima, upravo sele sve u Mađarsku, Portugal, možda jednom dođu i u HR pa će drugi mislit kako je šrot je ga pravi čoban hrvat. Gdje se pravi nije bitno nego kako se pravi, kakva je inspekcija, kolika su dozvoljena odstupanja i sl.
Mercedes se pravi u Njemačkoj, a na proizvodnoj traci nema ni jedan švabo, ali to nije bitno što ga sklapaju turci, balkanci, arapi... bitan je inžinjering i kakva je provjera na kraju linije prije nego proizvod ode van.
 
Nemam razloga vjerovati da je loncinov inžinjering i provjera na razini bmwa (dok je još bio sinonim za pouzdanost) ili japanaca, iz prostog razloga jer je broj sličnih agregata koje su proizveli zanemariv u usporedbi s prije spomenutima. Možda jest, možda nije, dok se ne dokaže i cijena to treba reflektirati. Reputacija se gradi godinama. Ovdje je riječ o premium proizvodu čiji je najbitniji dio upitne kvalitete.
 
Radi se tako kao u npr slučaju e-automobila, njemački inžinjeri idu tamo i mjesecima rade i prate druge, prenose znanje, u isto vrijeme kontrola linije ili line inspektion iz DE je uvijek tamo, mijenjaju se, ali uvijek je tamo i prate svaki korak, to se u Njemačkoj zove Audit gdje se svaki dan utvruđuje odgovara li proizvodnja i procesi u poduzeću normama, standardima koje su zadali. Svaki dio prolazi rigirozna testiranja i svejedno je gdje se proizvodi, oni su tamo samo zbog veće zarade, odnosno manjih troškova.
Evo ti primjer: https://www.energy-storage.news/ind...t-to-supply-bmw-electric-vehicles-in-hungary/
Zapravo vjerujem Mađarima, više mi je krivo što naša nesposobna politika ne dovede takve firme u npr Slavoniju i zaposli ljude da ne moraju baš kao i ja ići van.
 
Nisi nikad vidio azijata na liniji u seriskoj proizvodnji.
Oni ne dižu glavu po 8 sati.
Nit pokazuju živce zbog monotonije posla.
Za razliku od južnjaka
 
Slovačka je, po glavi stanovnika, najveći proizvođač automobila u evropi. Gle, oni si namještaju, koliko može prodat, pa koliko treba dignut kupovnu moć.
Stara EU si to namješta otpočetka.
 
Nisi nikad vidio azijata na liniji u seriskoj proizvodnji.
Oni ne dižu glavu po 8 sati.
Nit pokazuju živce zbog monotonije posla.
Za razliku od južnjaka
Zato i prave tamo. A o cijeni da ni ne pričamo. Samo idioti ostave život na traci, barem na to još u europi ne pristaju.
Ovdje je ovako bilo počneš u 6h ujutro, u 7.30 pauza 10 min. Pa u 9 do 9.30 glavna pauza. Pa u 11 pauza 10 min. Pa u 12.30 pauza 10 min.
u 14h kraj. Dakle svakih sat i pol odmor za mozak, hoćeš jesti, pušiti, tvoj problem i plaćeno je sve, ne moraš provlačiti karticu da ti to odbiju.

Da spomenem troškove. Normalni radnik je imao 2800 eura netto u Njemačkoj (porezna klasa 3), dok će za te novce platiti četiri Mađara da im rade.
 
Radi se tako kao u npr slučaju e-automobila, njemački inžinjeri idu tamo i mjesecima rade i prate druge, prenose znanje, u isto vrijeme kontrola linije ili line inspektion iz DE je uvijek tamo, mijenjaju se, ali uvijek je tamo i prate svaki korak, to se u Njemačkoj zove Audit gdje se svaki dan utvruđuje odgovara li proizvodnja i procesi u poduzeću normama, standardima koje su zadali. Svaki dio prolazi rigirozna testiranja i svejedno je gdje se proizvodi, oni su tamo samo zbog veće zarade, odnosno manjih troškova.
Evo ti primjer: https://www.energy-storage.news/ind...t-to-supply-bmw-electric-vehicles-in-hungary/
Zapravo vjerujem Mađarima, više mi je krivo što naša nesposobna politika ne dovede takve firme u npr Slavoniju i zaposli ljude da ne moraju baš kao i ja ići van.

Meni je jasno kako to u principu funkcionira, ili bi trebalo funkcinirati. Ja kao kupac ne vjerujem da je Kawasaki s Tajlanda jednako kvalitetan kao Kawasaki iz Japana iako su oba proizvedeni u Kawinoj tvornici. Ovdje čak nije riječ ni o BMWovoj tvornici, već o komplet tuđoj proizvodnji od strane nekog bez ikakve reputacije, dakle još jedan korak niže.
Seiko modeli proizvedeni u japanu su skuplji od ostalih među kolekcionarima, s razlogom.
 
Skuplji su jer glava kupaca tako radi, no to ne jamči kvalitetniji proizvod. Teško je to objasniti nekome tko nije radio u tom procesu, iza kojeg je nebitno tko stoji za mašinom nego tko upravlja i što zahtjeva, tako da kina, hrvatska ili zambija nebitno je, oni će ili raditi po njemačkom modelu ili neće raditi. Isto je i za iPhone ili MAC iz Vijetnama, a gle Mac studio koliko košta, a koliko jedan PC. Sve je to reklama.

Kao laik slažem se sa tobom, jer tako sam i ja mislio dok nisam upao u tu rupu sa poslom.
 
Proizvodnja elektronike se da puno više automatizirati nego proizvodnja agregata za motore, ljudski faktor je manje bitan. A kako si u ITu, znaš da je najskupji dio iPhonea njegov software i onih 20000 soft inžinjera na plaći u Cupertinu CA.
 
Zapravo ne, ne bi vjerovao koliko roboti griješe. To je dobro za nas (homosapiense), barem za sad. Može im zasmetati sitnica da učine nešto premalo ili previše i zato su tu ljudi da kontroliraju količinu, masu, varove, kapljice, kontakte... Zato automotizirani sustav za baterijske čelije nije uspio u ovoj slučaju, i zato pošto to moraju raditi ljudi, ide se na države gdje je jeftinija radna snaga.

Za software se slažem, apple tu rastura, i optimizaciju, oni sa 8 gb rade čuda, što bi neki tek sa 16 ili 32.
4k video na gamerskom PC ne možeš editirati baš tako lako, a na najjeftinijem MacAir mi radi sve glatko.
 
  • Like
Reactions: Luke