Novi F 900GS

Radio sam 4 godine kao IT u BMW na e-autima, upravo sele sve u Mađarsku, Portugal, možda jednom dođu i u HR pa će drugi mislit kako je šrot je ga pravi čoban hrvat. Gdje se pravi nije bitno nego kako se pravi, kakva je inspekcija, kolika su dozvoljena odstupanja i sl.
Mercedes se pravi u Njemačkoj, a na proizvodnoj traci nema ni jedan švabo, ali to nije bitno što ga sklapaju turci, balkanci, arapi... bitan je inžinjering i kakva je provjera na kraju linije prije nego proizvod ode van.
Šta mogu potvrditi i sretni vlasnici serije 1-3-5 sa oznakom N47 :ROFLMAO:

Nikad gori bmw...pa pogledaj motore s1000rr,s1000r,r 1200-1250gs?
Pucaju lanci,probijaju klipovi,kardani...itd


Nitko nije savrsen ali bmw i inzenjering:ROFLMAO:

Mercedes je tu prvak...on prodaje francuza pod nišanom.


Mozda stvarno triba pocet kupovat Kineze...
 
  • Like
Reactions: DuroDu and Author
Mercedes je 8 cilindara i naviše.
A benvej rednih 6.
Pazi mercedes 4 cilindra i još dizel, pa gledaš i kolko troši.
Ma daj
 
Jel to znaci da jedan originalni Kinez ala CF moto nakon sto prode navedenu kontrolu s renomiranim komponentama tipa Ohlins, KYB, Bosch itd. nie jednako kvalitetan kao neoriginalni Kinez BMW :unsure:Jel moguce da se cieni samo veliki iznos koi se placa?
 
CF Moto respektiram jer je kinez od glave do pete i to ne skriva, ne pokušava uvalit muda pod bubrege.
 
  • Like
Reactions: pa3q
Koja je cijena F900 i F800 kod nas?
Tomic u svom katalogu prikazuje nerealno nisku cijenu novog f800 GS od 12.751,90 €
 
Koja je cijena F900 i F800 kod nas?
Tomic u svom katalogu prikazuje nerealno nisku cijenu novog f800 GS od 12.751,90 €
moguće da je to stock cijena, kad staviš nesto opreme dođeš do 20k pa si sretan :)
 
I to je puno za BMWa s kineskom mašinom
Sve je danas kinesko, samo se tješi :mrgreen:
Najbolje kupiti Royal Enfielda pa znaš na čemu si :cool:
Na sve više Honda u papirima piše thai honda... a proizvode se u Japanu, Tajlandu, Brazilu i Indiji...al eto još ne piše Čajna:ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: roberto
Dokle god je to Hondina tvornica, a ne outsource noname pjongjangu - po meni legit.
Osim toga, većina su budget motori tipa 500 serije.
U svojoj klasi su jedva skuplji od noname kineza, što je zapravo smiješno.
Obzirom da ih je 200 000 prodano na zapadu, bez nekih mana.
 
Dokle god je to Hondina tvornica, a ne outsource noname pjongjangu - po meni legit.
Osim toga, većina su budget motori tipa 500 serije.
U svojoj klasi su jedva skuplji od noname kineza, što je zapravo smiješno.
Obzirom da ih je 200 000 prodano na zapadu, bez nekih mana.
Ma ne vjeruj svemu sto pise brate moj. Varaju se svi koji samo slovima vjeruju. Svi muljaju. Radim u Njemačkoj baš kao nadglednik, tester (prüfer), i svega sam se nagledao. Najbolje je vjerovati korisnicima nakon nekoliko tisuća kilometara i realnim testovima na Youtubeu. Ja nikada ne bi gledao gdje je što proizvedeno jer danas u Njemačkoj tvornici imas 10% švaba u proizvodnji, a to su voditelj smjene, šef, i sve ono što nema veze sa slaganjem dijelova, ostalo rade auslander i azilanti.

Zadnji i3 auto test, opet bmw "gowno", dobro je prošlo, slavi se po njemačkoj, ali glavni dijelovi za struju i spojevi za baterije im se prave u Mađarskoj.
 
Ma ne vjeruj svemu sto pise brate moj. Varaju se svi koji samo slovima vjeruju. Svi muljaju. Radim u Njemačkoj baš kao nadglednik, tester (prüfer), i svega sam se nagledao. Najbolje je vjerovati korisnicima nakon nekoliko tisuća kilometara i realnim testovima na Youtubeu.

Realni testovi na jutubu su uglavnom tipa lik uzme motor u dilera, stavi gopro na prsa, pola videa nabraja specifikacije motora, ostatak sere neke generičke izjave koje vrijede za sve motore, a na kraju žica lajk ili sub. Vrlo malo long term recenzija. Uvijek radije čitam iskustva vlasnika, ljudi su iskreniji kad pišu anonimno.

Ja nikada ne bi gledao gdje je što proizvedeno jer danas u Njemačkoj tvornici imas 10% švaba u proizvodnji, a to su voditelj smjene, šef, i sve ono što nema veze sa slaganjem dijelova, ostalo rade auslander i azilanti.

Japan zbog svoje specifičnosti s tim nema problema.
Nije me u principu briga gdje je tvornica, nego čija je. Honda Thai je Hondina tvornica po svim Hondinim standardima, jer je Hondi pouzdanost još uvijek bitan feature proizvoda i brenda, za razliku od nekih. Tako i te male jeftine 500ice, gdje se na svakom šarafu štedilo, okrenu 100K bez beda, kao nekad cb500 u zlatna vremena.
 
Sve su tvornice po tuđim standardima, samo su radnici problemi, ne znam jesi li ih ikada posjetio
Imaju i Japanci problema, što god naprave van svoje sobe, samo slabo pratiš
rebel 1100 ima jebenih problema sa curenjem ulja, samo dct su napravili kako treba
Što se tiče cb500, one su savršene, ima ih sa 400k koje još voze
 
Problem može bit i u kvaliteti materijala.🤔
 
za te solde, Strom kakav oces...
 
  • Haha
Reactions: +marek+
ne serite, zna Gvo






ko i onaj kaj je u gaće sral🤣
 
Imaju i Japanci problema, što god naprave van svoje sobe, samo slabo pratiš
rebel 1100 ima jebenih problema sa curenjem ulja, samo dct su napravili kako treba
Što se tiče cb500, one su savršene, ima ih sa 400k koje još voze

Nigdje i nikad nisam tvrdio da se honda apsolutno ne kvari, nego da se kvari bitno manje od drugih.
Po onom već stoput prožvakanom istraživanju od Consumer Reportsa, odnos kvarova japanaca i eu motora je ~1:4.
To nekako odgovara otprilike i mojim opažanjima motora među kojima se vozim.

Opet, ovdje to nije tema. Ovdje je tema da je jedan nazovi premium brand, kritični dio svoj proizvoda proizveo u žnj tvornici i to prodava po premium cijeni.
Kao da Rolex ne ugrađuje švicarcki mehanizam, nego no-name čajnezium mehanizam.
Super, ali meni je to prodavanje muda pod bubrege.
 
  • Like
Reactions: roberto