Novi GS/GSA

Jel u D ih vec ima za kupiti novih 1300?
Vidio jučer kod Passau-a odnosno dole kod granice na b12 kod Pockinga, dokurio covjek sa puteljka sa tim čudom i odmah dalje, nije išao na glavnu cestu s njim da ga kojim slučajem pratim malo, skuzio sam ga po prednjem svjetlu i natpis gs, bio je sive boje. Izgledao je baš solidno i dimenzijama malo.
 
Ja tu ne vidim nista impresivno, razina voznje na nivou dvatesetogisnjaka s izraubanom 636icom.
Vidiš kad pretekne auto, da ima 100 kmh viška.
Eto, ovca, schaaf to vozi 7 minuta, a ovaj odveze za 5 i kusur. I da konji tu ne igraju ulogu
A ovca je dizlu brz.
 
68048080_1.jpg
 
ne kužim crne vizire, jel ne smeta preglednosti ili se to vozi samo po belom danu
 
0.9sec

Doć će i novi ktm uskoro...


Nebitno sve da je i puna sekunda, ADV klasi to nije bitno, iako su i sa tim brijkama debelo u klasi R-ova...

I taj KTM će imati veći motor pa je i jasna snaga, no i opet se postavlja pitanje koje si i ti ignorirao - kome to treba i kome je to bitno...

Kad Honda ubaci supercharger u Africu i kad ode na 160 ks niko vise nece pricat o GS
Samo Multica i Africa

Da bude to skoro, samo čekaj da se "dokažu tehnologije" pa da stare provjerene agregate ugrade i prodaju muda o kvaliteti kao i do sada... bude to u Africi kada će izaći prekoiduća generacija GS-a...

Meni smeta tih 10kg ekstra koje nosi DCT na već ionako (pre)teškom motoru. Dodaj još kufere i eto krave na preko 250kg.

I što onda, tebi je bitna svaka stotinka sekunde?? Spriječava te da postavljaš rekorde staze?

Kada naprave GW sa 400 kila prazan i uz to daju 115 konja, to je nešto vrhunski? A opet, znam ljude koji i to voze takvim tempom da im mnogi R-ovi ne znače ništa, jer boj ne bije svijetlo oružje... treba znati.
 
Last edited:
Tuke pare po Aziji sa 125-450 ccm motorima kakve benve,ktm,ducati i triumph mogu samo sanjat…..

Da, ubila ih sekiracija zbog "neuspjeha" u klasi u kojoj nisu nikada ni imali predstavnike i modele... stvarno jaka muda. Da nema te multimilijunske produkcije opskrbe cijelih obitelji sa skuterima pitanje je od čega bi Big Bike proizvodnja Honde živjela... od prodaje sigurno ne.
 
I što onda, tebi je bitna svaka stotinka sekunde?? Spriječava te da postavljaš rekorde staze?

Kada naprave GW sa 400 kila prazan i uz to daju 115 konja, to je nešto vrhunski? A opet, znam ljude koji i to voze takvim tempom da im mnogi R-ovi ne znače ništa, jer boj ne bije svijetlo oružje... treba znati.

Ako ne pratiš nit diskusije, zašto odgovaraš i praviš se pametan? Težina JEST problem u mjestu i jako malim brzinama pri svakodnevnoj upotrebi. Visina motora dodatno potencira taj problem. Motor mi je primarno prijevozno sredstvo, i svako suvišno kilo na njemu mi smeta. I ne, nemam namjeru kupovat skuter, ni ikakvu želju vozit skuter po gradu. Motor mi mora bit upotrebljiv za sve, od lokalnih vožnji i zavlačenja po slijepim uličicama, do puta na drugi kraj kontinenta.
 
Ako ne pratiš nit diskusije, zašto odgovaraš i praviš se pametan? Težina JEST problem u mjestu i jako malim brzinama pri svakodnevnoj upotrebi. Visina motora dodatno potencira taj problem. Motor mi je primarno prijevozno sredstvo, i svako suvišno kilo na njemu mi smeta. I ne, nemam namjeru kupovat skuter, ni ikakvu želju vozit skuter po gradu. Motor mi mora bit upotrebljiv za sve, od lokalnih vožnji i zavlačenja po slijepim uličicama, do puta na drugi kraj kontinenta.
Mt09 😁😁
 
Honda ti je najveći proizvođač motora sa unutrašnjim sagorjevanjem na svijetu.

Znam, imam njihovu kosilicu.

Ako ne pratiš nit diskusije, zašto odgovaraš i praviš se pametan? Težina JEST problem u mjestu i jako malim brzinama pri svakodnevnoj upotrebi. Visina motora dodatno potencira taj problem. Motor mi je primarno prijevozno sredstvo, i svako suvišno kilo na njemu mi smeta. I ne, nemam namjeru kupovat skuter, ni ikakvu želju vozit skuter po gradu. Motor mi mora bit upotrebljiv za sve, od lokalnih vožnji i zavlačenja po slijepim uličicama, do puta na drugi kraj kontinenta.

Pratim diskusiju, ali ju ne pratim onako kako bi ti htio, ja velim iz svoje aspekta da smatram kako ti podaci nisu bitni nekome tko ide u ADV klasu. Težina je problem kod svakog motora, no tu nema neke razlike između 240 i 280 kila, barem neni nije bilo - i jedan i drugi da krenu u krivom smjeru, možeš se slikati... a čim krene sa mjesta, GS je odlično složen za lako upravljanje i na jako malim brzinama. Moje iskustvo je da je viši motor lakši za manevar, no eto, svatko to doživljava drugačije...