Struže od 5 i 20... Ali je i sebe postrugao kasnije taj danNema dok se ne čuju fuzici na tim snimkama nema tu brzine. To mora bokom čokom na kolo bez beda
raw, se u foto/video kaze za neobradjen foto/video.Nebi, jer ja sam pikica.
Ali s druge strane ja se ne qrcim po jubitu svojim 'raw' umijecem voznje.
Platio je kasnije to struganje sa bubregom, ali doslovno.Struže od 5 i 20... Ali je i sebe postrugao kasnije taj dan
ochsattel se ovako vozi s pravim motorom
Vidiš kad pretekne auto, da ima 100 kmh viška.Ja tu ne vidim nista impresivno, razina voznje na nivou dvatesetogisnjaka s izraubanom 636icom.
Ovako je opasniji i vise lici na bogomoljkune kužim crne vizire, jel ne smeta preglednosti ili se to vozi samo po belom danu
0.9sec
Doć će i novi ktm uskoro...
KTM To Launch A 1390 V-Twin Engine Soon - ADV Pulse
Lucky for us, adventure bikes come in more sizes and flavors than ever. Entry-level, middleweight, hard-core, travel…and the inevitable XL. We call them the flagships, with “ship” being the root word of course. Bikes like BMW’s now-1300cc GS, KTM’s 1290 Super Adventure R and Harley’s 1250cc Pan...www.advpulse.com
Kad Honda ubaci supercharger u Africu i kad ode na 160 ks niko vise nece pricat o GS
Samo Multica i Africa
Meni smeta tih 10kg ekstra koje nosi DCT na već ionako (pre)teškom motoru. Dodaj još kufere i eto krave na preko 250kg.
Tuke pare po Aziji sa 125-450 ccm motorima kakve benve,ktm,ducati i triumph mogu samo sanjat…..
I što onda, tebi je bitna svaka stotinka sekunde?? Spriječava te da postavljaš rekorde staze?
Kada naprave GW sa 400 kila prazan i uz to daju 115 konja, to je nešto vrhunski? A opet, znam ljude koji i to voze takvim tempom da im mnogi R-ovi ne znače ništa, jer boj ne bije svijetlo oružje... treba znati.
Mt09 😁😁Ako ne pratiš nit diskusije, zašto odgovaraš i praviš se pametan? Težina JEST problem u mjestu i jako malim brzinama pri svakodnevnoj upotrebi. Visina motora dodatno potencira taj problem. Motor mi je primarno prijevozno sredstvo, i svako suvišno kilo na njemu mi smeta. I ne, nemam namjeru kupovat skuter, ni ikakvu želju vozit skuter po gradu. Motor mi mora bit upotrebljiv za sve, od lokalnih vožnji i zavlačenja po slijepim uličicama, do puta na drugi kraj kontinenta.
Honda ti je najveći proizvođač motora sa unutrašnjim sagorjevanjem na svijetu.
Ako ne pratiš nit diskusije, zašto odgovaraš i praviš se pametan? Težina JEST problem u mjestu i jako malim brzinama pri svakodnevnoj upotrebi. Visina motora dodatno potencira taj problem. Motor mi je primarno prijevozno sredstvo, i svako suvišno kilo na njemu mi smeta. I ne, nemam namjeru kupovat skuter, ni ikakvu želju vozit skuter po gradu. Motor mi mora bit upotrebljiv za sve, od lokalnih vožnji i zavlačenja po slijepim uličicama, do puta na drugi kraj kontinenta.