Novi GS/GSA

FB_IMG_1725308534343.jpg



Ovaj ispred liči na motor....
 
  • Like
Reactions: ODST
Ima li negdje bolji usporedni video ili fotke 1250GSA vs 1300GSA da su jedan kraj drugoga da bi ih se moglo usporediti. Našao sam


i nigdje drugdje. Uživo u HR i SLO 10. ili 11. mjesec. Ima ga za vidjeti u Beču, Muenchenu itd, ali mislim da bliže nema.

PS: Iz nekog razloga neće raditi link kada je paste ovdje, tako da dodajte "Y" ispred "outube" da bi link radio
 
Ima li negdje bolji usporedni video ili fotke 1250GSA vs 1300GSA da su jedan kraj drugoga da bi ih se moglo usporediti. Našao sam


i nigdje drugdje. Uživo u HR i SLO 10. ili 11. mjesec. Ima ga za vidjeti u Beču, Muenchenu itd, ali mislim da bliže nema.

PS: Iz nekog razloga neće raditi link kada je paste ovdje, tako da dodajte "Y" ispred "outube" da bi link radio
 

Attachments

  • 20240629_163618.jpg
    20240629_163618.jpg
    5.5 MB · Views: 0
  • 20240629_163630.jpg
    20240629_163630.jpg
    5.4 MB · Views: 0
  • 20240629_163643.jpg
    20240629_163643.jpg
    5.8 MB · Views: 0
I dalje mi je novi 1300 adv gadan kao i prvog dana.žao mi je što nemacrash barove i gore i što su maglenke podignuli tako visoko.Maglenke smještene nisko i onako široko su mu davale na robusnosti kakav adv model i treba biti
 
Steta sto je kardan pa je tesko produzit zadnju vilicu :mrgreen:

 
Ima li negdje bolji usporedni video ili fotke 1250GSA vs 1300GSA da su jedan kraj drugoga da bi ih se moglo usporediti. Našao sam


i nigdje drugdje. Uživo u HR i SLO 10. ili 11. mjesec. Ima ga za vidjeti u Beču, Muenchenu itd, ali mislim da bliže nema.

PS: Iz nekog razloga neće raditi link kada je paste ovdje, tako da dodajte "Y" ispred "outube" da bi link radio

Pokusavas se nagovoriti da mozda ipak nije tak los pa da ubodes? :)

I ja zadnje dane gledam sve zive testove novog GSa iako sam ga vozio i znam sve kaj mi ne pase pa se opet pokusavam nagovoriti. :D
 
Last edited:
That's a blown up BMW 1300 GS ( latest model in the GS family).

In my 20+ years of riding, I have witnessed adventure-seeking individuals being deceived by marketing tactics and purchasing large, expensive dual sport bikes. They come with accessories and electronics, just like the 1250 GS, 1200 Adventure, Super Tenere, and others. They look fantastic in the showroom or on paved roads.

While there are some owners who are adventurous enough to do some serious off-roading on these fat bikes, it's unlikely that more than 10% of most owners are doing so. To be honest, the remaining 90% of overweight dual sport bike owners only purchased them after viewing an advertisement featuring a paid professional biker such as Dave Darcy from MadTV riding through sand dunes or the Colorado River.
And again, the manufacturers continue to make dual sport bikes bigger and more expensive. The ADV market has witnessed the rise of big bikes with big engines that are packed with as much nanny technology as a modern car. Air bags will soon be installed on fat dual sport bikes, like the one in the Goldwing.

All these excessive features lead to bloated and overweight bikes. Taking the bikes off road, and I mean really off-road, will be great until you lose control and they fall down or get stuck in mud. Hopefully you don't break any expensive parts of your bike or worse yet break your leg because you dropped it, a 500-pound machine.

Regrettably, you are not Pol Tarres. You're not going to be throwing your bike around like it's a trial bike, and you're not going to be picking up your ADV all day long on your off-road adventure.

Ever wondered why Itchy Boots chose a light weight Honda CRF 300 to transverse the world ?

1300 GS.jpg
 
Pokusavas se nagovoriti da mozda ipak nije tak los pa da ubodes? :)

I ja zadnje dane gledam sve zive testove novog GSa iako sam ga vozio i znam sve kaj mi ne pase pa se opet pokusavam nagovoriti. :D
:mrgreen: GS nikako. GSA moguće. Izgleda kao G klasa među motorima :LOL::LOL:
 
  • Haha
Reactions: pbc250
Ajde da opet otvorimo do sada vec sigurno sto puta prozvakanu temu: gume. :)

Motor mi je bio isporucen s Michelin Anakee Adventure. Prosao sam s njima 12.500km i bio sam zadovoljan tak dugo dok nisu postale jako bucne. Zadnjih par tisuca kilometara me buka toliko zivcirala da sam ih zamijenio iako nisu bile do kraja potrosene. Na performanse nisam imao kritike jedino sto bi tu gumu trebalo mijenjati nakon najvise 6k, 7k km s mojim nacinom voznje, a da prije toga ne pocnu buciti.

Zamijenio sam ih s Michelin Road 6 i sad sam s njima na otprilike istoj kilometrazi odnosno prosle su oko 12.500km. Jos su ok kaj se ripni tice, ali krecem s planiranjem kupnje novih. Guma mi je inace super i na suhom i na mokrom, ali kao i vecini koji ih voze na GSu, motor lagano vuce u lijevu stranu kad pustis volan. Reklamirao sam ih kad su bile nove i dobio sam novu prednju koja je ocito problematicna i motor manje vuce lijevo, ali i dalje malo vuce kad pustis volan pa me to malo odbija od te gume. Btw, sve je na motoru testirano i taj blagi otklon u lijevu stranu je 100% od guma.

Kaj se tice voznje, 95% vremena sam na asfaltu pa se nekako namece potreba za 100% cestovnom gumom. No, ne odbijam niti neku 80-20 gumu jer bi u tom slucaju sigurno vise odlazio na makadam kao sto sam isao s prvim setom Anakee Adventure. S tom sam gumom dosta odlazio van asfalta. S Road 6 nemam volje ici van asfalta.

Dakle, koje preporuke imate za 100% cestovne i 80-20 gume? :)
 
Last edited:
Ajde da opet otvorimo do sada vec sigurno sto puta prozvakanu temu: gume. :)

Motor mi je bio isporucen s Michelin Anakee Adventure. Prosao sam s njima 12.500km i bio sam zadovoljan tak dugo dok nisu postale jako bucne. Zadnjih par tisuca kilometara me buka toliko zivcirala da sam ih zamijenio iako nisu bile do kraja potrosene. Na performanse nisam imao kritike jedino sto bi tu gumu trebalo mijenjati nakon najvise 6k, 7k km s mojim nacinom voznje, a da prije toga ne pocnu buciti.

Zamijenio sam ih s Michelin Road 6 i sad sam s njima na otprilike istoj kilometrazi odnosno prosle su oko 12.500km. Jos su ok kaj se ripni tice, ali krecem s planiranjem kupnje novih. Guma mi je inace super i na suhom i na mokrom, ali kao i vecini koji ih voze na GSu, motor lagano vuce u lijevu stranu kad pustis volan. Reklamirao sam ih kad su bile nove i dobio sam novu prednju koja je ocito problematicna i motor manje vuce lijevo, ali i dalje malo vuce kad pustis volan pa me to malo odbija od te gume. Btw, sve je na motoru testirano i taj blagi otklon u lijevu stranu je 100% od guma.

Kaj se tice voznje, 95% vremena sam na asfaltu pa se nekako namece potreba za 100% cestovnom gumom. No, ne odbijam niti neku 80-20 gumu jer bi u tom slucaju sigurno vise odlazio na makadam kao sto sam isao s prvim setom Anakee Adventure. S tom sam gumom dosta odlazio van asfalta. S Road 6 nemam volje ici van asfalta.

Dakle, koje preporuke imate za 100% cestovne i 80-20 gume? :)
Conti Trail Attack 3
Mada Anakee Adv majka.....top svemira....nema dalje
full cestovne gume na Adv motoru stoje ka i sedlo na kravi
 
  • Like
Reactions: pbc250
Pronasao sam par testova:

Jos cu istrazivati, a za sad mi se cini da bi mogao probati Metzeler Roadtec 01 SE. :)

Inace, s Anakee Adventure sam se vozio na dosta mjesta na koja nisam htio ici s Road 6 i gdje ne bi isao niti s Roadtec 01 SE, a na koja bi se rado vratio. Nije to bio ne znam kakav off road vec makadamske, sumske ceste po okolnim brdima. Anakee Adventure su za to bile super, ali bi ih trebalo baciti na pola zivotnog vijeka dok ne postanu preglasne. :)
 
CTA3 je top, osim toga imam i TKC 70 Rocks, Rocks je malo bučna, navodno je obična top kaj se tiče buke. Ono zanimljivo je da mi TKC 70 i na cesti manje proklizavaju od CTA3 samo sto se osjeti “miješanje” na crtama i zakrpama. A na makadamu su miljama ispred.
 
  • Like
Reactions: pbc250
Ajde da opet otvorimo do sada vec sigurno sto puta prozvakanu temu: gume. :)

Motor mi je bio isporucen s Michelin Anakee Adventure. Prosao sam s njima 12.500km i bio sam zadovoljan tak dugo dok nisu postale jako bucne. Zadnjih par tisuca kilometara me buka toliko zivcirala da sam ih zamijenio iako nisu bile do kraja potrosene. Na performanse nisam imao kritike jedino sto bi tu gumu trebalo mijenjati nakon najvise 6k, 7k km s mojim nacinom voznje, a da prije toga ne pocnu buciti.

Zamijenio sam ih s Michelin Road 6 i sad sam s njima na otprilike istoj kilometrazi odnosno prosle su oko 12.500km. Jos su ok kaj se ripni tice, ali krecem s planiranjem kupnje novih. Guma mi je inace super i na suhom i na mokrom, ali kao i vecini koji ih voze na GSu, motor lagano vuce u lijevu stranu kad pustis volan. Reklamirao sam ih kad su bile nove i dobio sam novu prednju koja je ocito problematicna i motor manje vuce lijevo, ali i dalje malo vuce kad pustis volan pa me to malo odbija od te gume. Btw, sve je na motoru testirano i taj blagi otklon u lijevu stranu je 100% od guma.

Kaj se tice voznje, 95% vremena sam na asfaltu pa se nekako namece potreba za 100% cestovnom gumom. No, ne odbijam niti neku 80-20 gumu jer bi u tom slucaju sigurno vise odlazio na makadam kao sto sam isao s prvim setom Anakee Adventure. S tom sam gumom dosta odlazio van asfalta. S Road 6 nemam volje ici van asfalta.

Dakle, koje preporuke imate za 100% cestovne i 80-20 gume? :)
Conti Trail Attack 3 je odlična guma, ali meni je Metzeler Tourance Next apsolutni favorit. Next 2 je vrh. Treba više snage za obaranje nego Conti, ali je kao po šinama. Nema nervoznog prednjeg kraja kao kod Contija.
Moj je isto bio isporučen sa Michelin Anakee Adventure. Bio sam skeptičan, ali i to je skroz OK guma. Malo je bila plastična na kraju, ali solidna.
 
  • Like
Reactions: pbc250