Novi GS/GSA

Getriba said:
Po mogucnosti u full opremi pa da vidimo sto i kako kupiti od odjece/obuce


Sent from my iPhone using Tapatalk
To se podrazumjeva
Ali ne kroz bosnu.....
Nego okolo


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Boris87 said:
sasvim druga prica.ne klepece vise.fino normalno radi.
mjenjali su glavu po nalogu bmwa.ocito bmw zna za problem jer i neki primjerci direkt iz kutije imaju istih problema.takodjer se mjenjala glava
posteno, malo se rasteglo ali sta mozes (y)
 
Koliko vas je mijenjalo kociona klijesta ili set semeringa za njih na ovim klepetanima ?
 
DaRRth Vader said:
Koliko vas je mijenjalo kociona klijesta ili set semeringa za njih na ovim klepetanima ?

Moja ne cure.
Zadnja kočnica (Brembo) je ista kao i na 1200, sa istom manom da je svakih cca 5000 km. treba odzračit. Ima li lijeka za to? Neka nonBMW super rejsing tekućina?
 
zokx said:
Moja ne cure.
Zadnja kočnica (Brembo) je ista kao i na 1200, sa istom manom da je svakih cca 5000 km. treba odzračit. Ima li lijeka za to? Neka nonBMW super rejsing tekućina?
Ima...
Idi u servis i prijavi to... no budi spreman ostaviti motor par dana.. procedura traje 24 sata sa provjerom nakon 48 sati...

Mozes i sam probati nesto slicno... propumpaj barem tri rezervara tekucine i onda  objesi uteg od 5 kg na polugu kocnice i. ne diraj 24sata... imarazlog zasto 5 kg uteg...
 
DaRRth Vader said:
Ima...
Idi u servis i prijavi to... no budi spreman ostaviti motor par dana.. procedura traje 24 sata sa provjerom nakon 48 sati...
Boris87@

Ucini to
Sta moze poci po krivu


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
zokx said:
Moja ne cure.
Zadnja kočnica (Brembo) je ista kao i na 1200, sa istom manom da je svakih cca 5000 km. treba odzračit. Ima li lijeka za to? Neka nonBMW super rejsing tekućina?

Interesantno. Meni na R-u zadnja uvijek OK, a ista je kao na GS. Jedino sto se desilo, a to sam vidio kada sam nedavno mijenjao zadnje plocice, jedan od onih pinova po kojima klijesta klizu (prednji konkretno) korodirao i blokirao, pa klijesta nisu mogla fino setati. Skinuo, ocistio koroziju, nagurao masti i sve OK.
 
DaRRth Vader said:
Ima...
Idi u servis i prijavi to... no budi spreman ostaviti motor par dana.. procedura traje 24 sata sa provjerom nakon 48 sati...

Mozes i sam probati nesto slicno... propumpaj barem tri rezervara tekucine i onda  objesi uteg od 5 kg na polugu kocnice i. ne diraj 24sata... imarazlog zasto 5 kg uteg...
Hvala.
Isto je bilo i na 1200/14. Na njemu su probali, gledali i ništa. Odzrače, odnosno kako ti kažeš propumpaju tekućinu i onda sve radi 5-6 tisuća. U stvari ni nema mjehurića zraka kad odzračuju.
Na 1250 je ista stvar, a kažu da je na puno primjeraka isto.
Moja je pretpostavka da je to zbog smještaja posudice tekućine odmah kod auspuha. Nakon nekog vremena od te temperature na koje se grije zbog kočenja i dodatne od auspuha tekućina izgubi svojstva i ne proizvodi više odgovarajući tlak. Možda kad bi se probalo sa nekom super rejsing tekućinom jer BMW sigurno ne stavlja tako nešto.
Mogu probati i ovaj 5kg. test. Ako propadne, u čemu bude propusnost/problem?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
zokx said:
Hvala.
Isto je bilo i na 1200/14. Na njemu su probali, gledali i ništa. Odzrače, odnosno kako ti kažeš propumpaju tekućinu i onda sve radi 5-6 tisuća. U stvari ni nema mjehurića zraka kad odzračuju.
Na 1250 je ista stvar, a kažu da je na puno primjeraka isto.
Moja je pretpostavka da je to zbog smještaja posudice tekućine odmah kod auspuha. Nakon nekog vremena od te temperature na koje se grije zbog kočenja i dodatne od auspuha tekućina izgubi svojstva i ne proizvodi više odgovarajući tlak. Možda kad bi se probalo sa nekom super rejsing tekućinom jer BMW sigurno ne stavlja tako nešto.
Mogu probati i ovaj 5kg. test. Ako propadne, u čemu bude propusnost/problem?


Sent from my iPhone using Tapatalk
pozicija blizu  auspuha je apsolutni mit kojem ljudi iz nekog apsolutno neobjasnjivog razloga vjeruju.. ne samo na BMWu.. od istog problema pate i ostali proizvodjaci, pogotovo ducati i aprilija...
u samom BMW tu pojavu nazivaju phenomenom... ne mogu opisivati postupak koji ukljucuje upotrebu dijagnostickog alata...

BTW tekucina je otpornija na temperaturu nego plastika od koje je posudica napravljena... to mi u Australiji znamo vrlo dobro jer ovdasnje sunce sjebe posudice za tri godine i to sa suprotne strane od auspuha...
Usput budi receno na velikoj vecini europskih auta kontrolne table popucaju za 10-15 godina... korejcima i japancima se to dogadja rjedje...
 
DaRRth Vader said:
pozicija blizu  auspuha je apsolutni mit kojem ljudi iz nekog apsolutno neobjasnjivog razloga vjeruju.. ne samo na BMWu.. od istog problema pate i ostali proizvodjaci, pogotovo ducati i aprilija...
u samom BMW tu pojavu nazivaju phenomenom... ne mogu opisivati postupak koji ukljucuje upotrebu dijagnostickog alata...

BTW tekucina je otpornija na temperaturu nego plastika od koje je posudica napravljena... to mi u Australiji znamo vrlo dobro jer ovdasnje sunce sjebe posudice za tri godine i to sa suprotne strane od auspuha...
Usput budi receno na velikoj vecini europskih auta kontrolne table popucaju za 10-15 godina... korejcima i japancima se to dogadja rjedje...
Ok. Slijedeći put ću reći Marijanu.

Pitanje smještaja posudice mi se činilo logičnim jer je na starijim modelima sa kontra strane auspuha i koliko znam nema phenomenona.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
zokx said:
Ok. Slijedeći put ću reći Marijanu.

Pitanje smještaja posudice mi se činilo logičnim jer je na starijim modelima sa kontra strane auspuha i koliko znam nema phenomenona.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Stariji modeli imaju drugaciji ABS izmjedju ostalog...
Na starijim modelima takodjer  ne cure kociona klijesta... sjebo ih brembo... prica s3 da brembo nij3 dao BMW slova na klijesta i da su njemc8 trazii tko ce se prodati i zajebali se biciklo dobavljacem. 😂😂😂
 
DaRRth Vader said:
Koliko vas je mijenjalo kociona klijesta ili set semeringa za njih na ovim klepetanima ?

Meni su na redovnom servisu promijenili set semeringa, s tim da ja nisam niti primijetio da čeljusti cure!!! Jbg. valjda prečesto perem motor :mrgreen:
Što se tiče zadnje kočnice primjetim da je malo spužvasta, za sad ništa alarmantno da nebi moglo čekati sljedeći servis.
 
DaRRth Vader said:
Stariji modeli imaju drugaciji ABS izmjedju ostalog...
Na starijim modelima takodjer  ne cure kociona klijesta... sjebo ih brembo... prica s3 da brembo nij3 dao BMW slova na klijesta i da su njemc8 trazii tko ce se prodati i zajebali se biciklo dobavljacem. 😂😂😂

Moze li se Hayes zamijeniti sa Brembom koji su ugradjivali prije ? Ili se razlikuju nosaci. Da prebacim Brembo sa starog motora na novi kad mi dodje  :LOL: :LOL:
 
DaRRth Vader said:
Stariji modeli imaju drugaciji ABS izmjedju ostalog...
Na starijim modelima takodjer  ne cure kociona klijesta... sjebo ih brembo... prica s3 da brembo nij3 dao BMW slova na klijesta i da su njemc8 trazii tko ce se prodati i zajebali se biciklo dobavljacem. [emoji23][emoji23][emoji23]
Zadnje cime se mozes igrat su kocnice.... nedopustivo!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
esso_sa said:
Moze li se Hayes zamijeniti sa Brembom koji su ugradjivali prije ? Ili se razlikuju nosaci. Da prebacim Brembo sa starog motora na novi kad mi dodje  :LOL: :LOL:

Može. I već su mijenjali...