maRRin 06
Well-known member
Logika mu nije jača stranaPo toj logici trebao bi se onda GSA meni smješkati, obzirom da me lijepo nateže.
Logika mu nije jača stranaPo toj logici trebao bi se onda GSA meni smješkati, obzirom da me lijepo nateže.
E kad bi svi vlasnici ovako otvoreno pisali. 👍. Nikad mi nece bit jasno, zasto ekipa krije greske. Pa prije ce doc do opoziva, prije ce se stvar ispravit. Normalno pisem za sve vrste motora auta i ostalih uredaja. Ne nego ja sam platio xy i sad moram govorit da je bez mane. IdiotiKratki info nakon nekih 4000 km. ove godine.
Napravio servis na 10.000 km., registrirao ga, stavio nove gume Conti Trail Attack 3 sa kojima sam iznimno zadovoljan. Napisao sam neki osvrt u guma topicu https://forum.motori.hr/threads/gume-sve-ono-sto-vas-zanima.166349/post-4988453 .
Reklamirao sam vozački sic, jer se navlaka sa donje strane na dva mjesta počela parati. Tanka navlaka ide preko grube plastike i logično je da se otparalo. Na novom mi se čini bolje, iako je to približno ista obrada pa bi moglo opet biti problema. Uglavnom, Tomić zamijenio bez pitanja.
Bezbrižno zapalio na more na 10 dana. Baš sam se lijepo navozio. Nekih 3000 i nešto km.
Negdje 4. dan, ničim izazvan upali mi se žuti trokut upozorenja i poruka "Fault in engine Control. Onward Journey possible ride carefully to next specialised workshop"??
Motor radi normalno, svi modovi rade normalno. Zovem Marijana, on kaže da su imali slučajeve, i da je riječ o nekom bugu u softwareu, ali da slobodno vozim jer da nije ništa i da dođem kad se vratim u ZG. Ipak me to upozorenje nerviralo pa mi je Marijan dogovorio kod Rica u Splitu update softwarea.
Rica nisam upoznao do tada. Vrlo simpatičan, odmah se vidi da zna o čemu govori i da je top meštar. Tomić ST mi updatea SW na novi 021_104_020, i sve super. Nema grešaka, sve radi, više ne čekira klapnu na auspuhu kod kontakta koja zna zacvilit. Super.
Dan pred povratak za ZG ujutro upalim motor, a ono novo upozorenje "Spring strut adjustment faulty! Onward journey possible. Ride carefully to next specialist workshop".
Zovem Rica, čovjek se javi i kaže da se zna dogodit, da nema veze sa softwareom i da je vjerojatno neki pad napona u sustavu koji komp. zabilježi. Kaže, motor će ti preći u full tvrdi mod ESA, a ako nije neki kvar greška će ti se sama ugasit.
Stvarno, motor tvrd ko daska. Tvrđi nego u najtvrđim postavkama koje se daju namjestit kroz ESA. Ništa, vozim se tako cijelo jutro. Pičim sportivo setup. Tješim se da je to u stvari super za vožnju, i palim i gasim motor sigurno pet puta ne bi li se greška ugasila. Ništa. Odradi kontakt i pojavi se žuti trokut.
Popodne malo ubijem oko poslije ručka, pa malo u đir i pakiranje za sutrašnji put za ZG, i ono nestane trokuta, nestane greške i sve radi super.
U Zagrebu odem neki dan kod Marijana. On ga spoji na dijagnostiku i nema nikakve greške. Duhovi i bugovi glupe elektronike. Stvarno pizdarije koje nerviraju na tzv. Premium proizvodu.
Eto, možda će ovo nekome pomoći ako bude imao slične pizdarije. Meni je još uvijek smiješak kad ga vidim i kad se vozim i to je najvažnije. Ide ko zmaj, a sa ovim gumama sam malo i presiguran. Ovakvih gluposti očekujem još obzirom na precijenjeni poluproizvod.
Možda glupo pitanje ali što je reprom?Kupio sam REPROM za 1250GS/GSA pa ako nekom treba nesto pogledati sam javite.
Ha,ha...ok👍🏻 Ja sam već bio zabrazdio u dijagnostiku😂😂😂Repair Manual
Crash barovi su od inoxa, ogrebotine ćeš riješiti tako da ih pobrusiš, prvo brusni papir granulacije 100, pa 200, pa 500 pa 1000. Ogrebotine će nestati ali će inox postati sjajan. Da bi dobio strukturu uzmeš prvo brusni papir 40 i čekić te postaviš papir na sjano mjesto i lagano lupkaš čekićem mijenjajući položaj brusnog papira nakon svakog udarca. Potom istu stvar ponoviš sa brusnim papirom 100 i na kraju 200.Zahvaljujući mojoj nevjerojatnoj gluposti prevrnuo sam se u nedjelju dok sam se okretao na dosta jakoj uzbrdici/nizbrdici.
Ne bi ništa rekao, dogodi se, ali mi je ovo treći put u zadnjih desetak godina da sam se prosuo na isti način.
Okrećem se, vraćam na rikverc okomito na cestu, nizbrdica je prestrma, stajna noga mi je puno niža, motor se nagne do točke kada ga više ne mogu zaustaviti i bok. Ljut sam sam na sebe jer sam se mogao okrenuti i na drukčiji način, a i na neku pičku od slovenca koji je zagradio dva normalna mjesta za parking pa sam morao parkirati na toj uzbrdici.
Uglavnom uber proizvod nije to baš najbolje podnio. Pukla je ručica kočnice iako ima ona kao neka zaštitna plastika za vjetar, koja se samo savila i ogrebla a zaštitila nije ništa. Ogrebao se i retrovizor. Nažalost izgrebli su se i crash barovi koji su doduše ispunili svrhu, ali se te ogrebotine vide.
Mislim da ti crash barovi nisu farbani nego da je to neki powder coating ili tako nešto.
Ima li netko savjet/iskustvo kako da to poboljšam i gdje u ZG? Čini mi se da bi išlo sa nekim strojnim poliranjem. Ručno ne ide.
Sve u svemu dosta oštećenja i ogrebotina za nešto što je namijenjeno nekoj ADV vožnji. Uber kvaliteta za Q, a i moj skills 0.
Drugi put parkiraj iza...ko i oni što su ti pomogli oko dizanja motora ...ako ti nije ispod časti parkirati među RondeZahvaljujući mojoj nevjerojatnoj gluposti prevrnuo sam se u nedjelju dok sam se okretao na dosta jakoj uzbrdici/nizbrdici.
Ne bi ništa rekao, dogodi se, ali mi je ovo treći put u zadnjih desetak godina da sam se prosuo na isti način.
Okrećem se, vraćam na rikverc okomito na cestu, nizbrdica je prestrma, stajna noga mi je puno niža, motor se nagne do točke kada ga više ne mogu zaustaviti i bok. Ljut sam sam na sebe jer sam se mogao okrenuti i na drukčiji način, a i na neku pičku od slovenca koji je zagradio dva normalna mjesta za parking pa sam morao parkirati na toj uzbrdici.
Uglavnom uber proizvod nije to baš najbolje podnio. Pukla je ručica kočnice iako ima ona kao neka zaštitna plastika za vjetar, koja se samo savila i ogrebla a zaštitila nije ništa. Ogrebao se i retrovizor. Nažalost izgrebli su se i crash barovi koji su doduše ispunili svrhu, ali se te ogrebotine vide.
Mislim da ti crash barovi nisu farbani nego da je to neki powder coating ili tako nešto.
Ima li netko savjet/iskustvo kako da to poboljšam i gdje u ZG? Čini mi se da bi išlo sa nekim strojnim poliranjem. Ručno ne ide.
Sve u svemu dosta oštećenja i ogrebotina za nešto što je namijenjeno nekoj ADV vožnji. Uber kvaliteta za Q, a i moj skills 0.