Novi GS/GSA

Očito je u Zg Tomić osjetno skuplji
Redovan servis na 19.420km kod Baumgartnera u Cakovcu (ovlasteni BMW servis) 384,20 EURa. Rijec je o R1250GS Exclusive iz 2029. Jedino izvan redovitog je promjena baterije na kljucu. Dakle, skup sport.
 
sta ga vise gledam,sve mi je bolji...
daa.
u pravilu je postao pravi motocikl vec.
alternator na radilici, nema vise kvacilo od auta, ni dinamu na remen.
sto b reko chris top gear, sirijus pis ov kit.
kad mu stave lanac ja prodajem bubreg
 
Sudeci po ovim prvim testovima, novog GS-a su gurnuli malo vise na sportsku stranu. Sto po meni i nije tako lose, jer ce vjerovatno privuci i malo mladju, na gasu zivlju populaciju. Ali vjerujem da ce ovo hard core GS-ovcima smetati, ali ce klapiti usima i opet ga kupovati :)
 
Ne znam u koji Tomic ti je prijatelj isao raditi redovan servis na GS, ali sam ga ja licno radio na svom GSA na 1000 kilometara prije 2 mjeseca (7 dana nakon kupovine) u Tomicu u Banja Luci i kostalo me 120 eura. Mogu priloziti i racun na uvid ako treba tako da je tvoj drug vjerovatno imao nesto vise rada osim izmene ulja i filtera
Tomić u ST...
redovan godišnji servis... ne znam što može još biti na motoru starom 2 godine.
ne trebam kopije računa.
tija san samo reć da održavanje BMW ne košta kao nekog Versysa ili Tacera... i to tako triba bit i normamlno je.
 
Redovan servis na 19.420km kod Baumgartnera u Cakovcu (ovlasteni BMW servis) 384,20 EURa. Rijec je o R1250GS Exclusive iz 2029. Jedino izvan redovitog je promjena baterije na kljucu. Dakle, skup sport.
Servis na 20.000 km uključuje više stvari od zamjene ulja i filtera. Svječice, kontrola ventila, filter zraka, ulje u diferencijalu.
 
  • Like
Reactions: pirotehnicar
tija san samo reć da održavanje BMW ne košta kao nekog Versysa ili Tacera... i to tako triba bit i normamlno je.

Gledano s tehničke strane, meni ova gore izjava baš i nema smisla.
Mogu razumijeti da je održavanje tehnički kompleksnijeg proizvoda skuplje nego održavanje jednostavnijeg proizvoda no, ozbiljno pitanje:

zašto je normalno da je održavanje jednog GSa skuplje nego jednog Versysa/Tracera?
 
ne pratim bas puno taj tip motora jer nije moj djir, ali pogledao par videa na jutubu...... Neki generalni zakljucak ako sam dobro shvatio je da je motor agilniji, laksi, prilagodjeniji dinamicnijoj voznji nego prije, polozaj nogu u tom smislu, "sportskiji" ukraktko. Nije to evolucija starog GSa nego novi, dosta drugaciji motor na kojem je promijenjeno skoro sve.