Novi GS/GSA

395417234_1074969523422032_5859389675122243893_n.jpg
 
Koja mladja populacija :unsure: ovdje u mojoj vukojebini, dakle tromedja NL D B, motore voze samo moja generacija i stariji od mene 60+ :mrgreen:
Mladja populacije je smartphonima :ROFLMAO:

Pa je, u onom članku (ADAC?) kojeg dao link prije više mjeseci gdje je analizirana dobna skupina u Njemačkoj i godišnje prevaljene kilometraže u prosjeku, prosječan vozač motora u Njemačkoj danas ima između cca 54 i 58 godina, a motor u prosjeku godišnje prevaljuje malo više od 1800 km... tako da da, jesmo vrsta u izumiranju...
 
  • Like
Reactions: Mocippaldi
Pa je, u onom članku (ADAC?) kojeg dao link prije više mjeseci gdje je analizirana dobna skupina u Njemačkoj i godišnje prevaljene kilometraže u prosjeku, prosječan vozač motora u Njemačkoj danas ima između cca 54 i 58 godina, a motor u prosjeku godišnje prevaljuje malo više od 1800 km... tako da da, jesmo vrsta u izumiranju...
1800km sam radio na automatiku vozeci se suma-polje-livada s 11 godina...

Treba imat nešto love i vremena jbš ti radit od jutra do sutra i samo slagat lovu na kup. Bolje vrabac na cesti nego golub u garaži :mrgreen:
 
mislim da je stvar razmaženosti i komoda...
većini se treba poklopiti 1000 zvijezda da sjednu na motor... motore voze samo za dalja putovanja, a za neke locco vožnje im se ne da...

kao i nama u ST... ja ne razumin ljude koji se ne okupaju ljeti barem 2 put tjedno u moru... a prvome meni, moja dica i njihova generacija 18-25 godina, ne znam jel se okupaju 10 puta u moru godišnje...al bi na karabe i bahame svi išli se banjat. i na Kubu e i na Kubu... i slali statuse i tiktok...
 
Može li se ovo lijevo dobit golo kao desno, bez djidja midja ?
Kod GSA su rezvervar i vizir veći i širi, ovjes je malo duži i ima tvornički prednje zaštite za cilindre i ove gore iznad cilandara.. Ostalo je sve natrpano kao što se može natrpat i na obični GS.
 
Kad probaš napiši dojmove, baš me zanima kako će drugi doživjeti novog GS-a…

Odradio sam i ja danas probnu voznju. ZG, ZG obilaznica i lokalne ceste. Od svega pomalo. :)

Dobre stvari:
- agregat je zivlji i jaci. Nije da mi fali snage na R1250GS, ali bome se osjeti razlika. Odlicno ide. Super vuce iz podruma i ima snage daleko vise nego kaj prosjecnom covjeku treba. To ce se svima dopasti.
- quickshifter je daleko bolji nego na R1250GS. Ide super glatko od 1. do 6. pa opet skroz natrag do 1. brzine. Fakat su ga super slozili i zao mi je da nije takav i na nasim motorima. Stoji i cest komentar iz testova da za saltanje u visu trazi nesto vecu silu stopala na polugu mjenjaca. Nije to nikakav problem niti mana jedino ce mozda smetati onima koji misle voziti u japankama ili pletenim patikama jer ce ih vrlo brzo zaboljeti stopalo. Tog problema ne bude u voznji s normalnom moto obucom.
- aktivni tempomat radi fantasticno. Isto kak sam naviknut i u autu i super dobro dodje na autocesti. Kad je tempomat ugasen, radar i dalje aktivno radi i motor prikoci, ako se prebrzo previse priblizis vozilu ispred sebe. Ne drzi tad aktivno razmak vec koci kad prepozna opasnost. Ne sjecam se da sam citao da ima sustav za izbjegavanje naleta na vozilo ispred pa me prva aktivacija (crta crveni auto na ekranu i sam koci) malo iznenadila. :)
- na vecim brzinama (160, 170) je super miran i stabilan. Ide kroz zrak ko vruci noz kroz putar. No, i stari je takav. :)
- dizanje na centralni nogar sad super lagano odrade i oni nizi i slabiji. Motor se onaj prvi, najtezi dio sam podigne cim krenes dizat motor. Super fora.
- uzivo izgleda bolje nego na slikama. Prednje svijetlo nije nikakav problem. Mozda prednji kraj malo nezgrapno izgleda kad je vizir podignut, ali to vozac ionak ne vidi jer se vizir automatski spusta cim ugasis motor pa to ne stignes vidjeti kad sidjes s motora. :D
- motor je bas lagan i super okretan i upravljiv. I R1250GS se vozi lagano ko bicikl, a ovaj jos i lakse. Ako si normalan u glavi i znas se kontrolirati, ovo pocetniku bez problema moze biti prvi motor.
- automatsko supstanje/dizanje ovjesa radi odlicno. Skoro da ne skuzis kad ga spusti i digne prilikom stajanja i kretanja. Samo skuzis da je super nizak kad stanes na semaforu. Meni cak i prenizak pa to ne bi doplatio, ali za osobe nizeg rasta i kracih nogu izvrsna opcija i dat ce im sigurnost i lakocu manevriranja na mjestu.

Ajmo malo i na ono kaj mi se bas i nije dopalo:
- prvo i osnovno motor je jednostavno premali. Pustite ove gore slike i tumacenje dal ima ili nema kofere, itd. Na mojih 190cm, a bez obzira na ovjes koji se kod stajanja sam spusti u najnizu poziciju (sjedalo ode sa cini mi se 85cm na 82cm, a moj R1250GS je na fiksnih 87cm), motor je jednostavno premali. Ne mozes to popraviti s visokim komfornim sjedalom (88cm cini mi se) jer ce te samo dici malo vislje na i dalje premalom motoru. Taj problem ne bi trebala imati 10, 15cm niza ekipa.
- dusa motora, a to je njegov agregat, je okljastena. Zvuci kontradiktorno jer je agregat zivlji i brzi, ali to vise nije bokser kakav poznamo i na kakav smo nauceni. Upalis novog i malo okrenes rucicu gasa pa ugasis i ponovis to sa starim i nis ti vise ne moram objasnjavati. Nije to taj zvuk. Nije to taj karakter. Nije smak svijeta, ali fali ono nesto njegovo.
- pozicija sjedenja je agresivnija. Noge su jace skvrcene. Nije udobno ko na starom. Nema to veze niti s tvrdjim sjedalom i cini mi se uzim volanom. Drugacija je ergonomija. Vise sporta, manje udobnosti. Tijekom jednog sata voznje to mozda i nije takav problem, ali moje voznje traju po 8, 9 sati kad odem na putovanja. Znam voziti i cijeli dan od jutra do mraka s kratkim pauzama. Nisam siguran da bi to htio na novom.
- zastita od vjetra je nikakva. Kad spustis vjetrobran, kao da ga niti nemas. :D Kad ga dignes na najvisu poziciju, cijela kaciga je u punoj struji zraka. Neki to vole, ali ja ne. Ja sam se naviknuo na GSA vjetrobran (poslao mi ga je GLES, thnx na tome :) ) i jos na njemu imam Puigov clip on. Na 150 mogu do kraja otvoriti vizir na kacigi kak je mirno iza te konfiguracije. Na novom puse ko ludo. No, vjerujem da bi clip on rijesio taj problem. Zbog tog strujanja zraka mi niti dizanje/spustanje vjetrobrana na struju nis ne znaci. Kad bolje razmislim, ne sjecam se kada sam zadnji put spustao vjetrobran na mom motoru. No, morao bi to nadoplatiti cisto radi lakse kasnije prodaje jednako kao i grijanje sjedala koje mi isto nikad nije trebalo. :) No, da se vratim na temu, serijska zastita od vjetra mozda funkcionira za ljude do 180cm, ali za vise nikako.

Ne znam dal sam kaj preskocio. Mozda se sjetim kasnije. Sve u svemu, dojma sam da je novi GS dizajniran za ciljanu skupinu koja je barem 10 godina mladja od danas prosjecnog kupca 1250ke i koja naginje sportskoj voznji. Ekipi kojoj onaj klasican karakter bokser motora bas nis ne znaci jednako kao niti “pojavnost” velikog putnog motora. A cini mi se da takve ekipe ima puno i da ce se zato okrenuti BMWu i da ce se odlicno prodavati. A starkelje i stasom veci/visi ce pricekati Adventure model i do tad se nadati da i za nas dolazi adekvatan nasljednik. :) A ako se to ne dogodi, kao sto se nije dogodilo s novom BMW 5icom G60, onda ce i mi i petica G30 i GS biti oprostaj od BMWa do daljnjega. Tak dugo dok Medjimurca ne maknu s pozicije sefa dizajna auta i ne vrate pravi, karakterni GS. :)

Idem odmah maknuti svoj motor s Njuskala. Izgleda da sam ga prerano oglasio. :)


p.s. ovaj osvrt je vrlo subjektivan i osoban. Mozete se, ali i ne morate s njim sloziti. Svi mi sa sobom nosimo drugacije iskustvo i imamo drugacija ocekivanja i preferencije. Ono kaj vidim kod sebe, a kaj mi se niti najmanje ne svidja, je da s godinama, iskustvom i dozivljenim/prozivljenim, imam sve vece zahtjeve i sve manje tolerancije na stvari koje mi se ne svidjaju i koje mozda prije 10, 15 godina ne bi niti primjetio. A te iste stvari danas a priori odbijam i kritiziram. Prema tome, samo lagano i smireno. :)
 
Last edited:
samo da ce bit.
nadam se da ce bit veca razlika nego sad gs-gsa.da ce to bit posve drugi motor naspram 1300

mom se bajdvej masina na 85 000 raspala