Novi GS/GSA

Pa to sam i razmišljao samo ne znam koliko je to sigurno. Na jednom stranom forumu sam čitao da je lik iz litve kupio polovnu mašinu i sve je super.Nadjem lika na ebayu.Stotine revieva i sve pozitivni.Mašine 1600e koštaju
Imaš na Njuškalu motor sa navodno 3000 km za 3000Eur u Zagrebu. Ako ti još može dokazati kilometražu ili dati garanciju na ispravnost onda je jeftinija i jednostavnija opcija. Naknadno prodaš dijelove svog motora da malo smanjiš trošak...
 
  • Like
Reactions: pbc250 and Boris87
Najbolje ti je naći dobrog i povjerljivog servisera pa neka on kupi, pregleda i ugradi mašinu. Ali glave se daju slagat, jer ode ležište osovine lančanika razvoda. Šparali su pa su stavljali osovinu od 12mm umjest 17mm.
 
Kaze mi da je to poznat problem na njima. Meni evo prvo lijeva pa sad desna glava
Jesi li provjerio sa Tomicem da li postoji kulanz za takav kvar iako je van garancije. Nije bas normalno da se masina raspadne na tako maloj kilometrazi.
 
kanta strofa

:mrgreen:
 

Attachments

  • IMG_20231030_155140.jpg
    IMG_20231030_155140.jpg
    4 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: zokx
I ja ga probao danas. Sve što je već rečeno mogu uglavnom potvrditi. Motor je lakši, kompaktniji i puno sportskije nastrojen. Značajno je snažniji od 1200 lc kojeg vozim. Zvuk je definitivno drugačiji. Kočnice i ovjes su odlični. Težište je još niže i od prvog metra ulijeva sigurnost po zavojima kao i u manevriranju po gradu. Mjenjač je i dalje grublji i lupa u prvoj i kod prebacivanja u nižim brzinama ali je qs puno bolji. Sve u svemu mislim da je odličan u vožnji po cesti iako se malo izgubio gs feeling. To može biti i plus i minus. Kako tko gleda. S izgledom se još nisam pomirio. Uživo izgleda malo bolje ali je i dalje čudan.
 

Attachments

  • 20231030_163917.jpg
    20231030_163917.jpg
    1.8 MB · Views: 0
  • 20231030_161326.jpg
    20231030_161326.jpg
    1.7 MB · Views: 0
Last edited:
  • Like
Reactions: Village and tintom
Pa napisi kakav osvrt

Ne smijem, gej esesovci znaju gdje živim! :mrgreen:

Ali ovo ću napisati; tko za mjenjač/quickshifter/blipper na geesu kaže da je "dobar", nedajbože "odličan", taj vjerovatno nikad u životu nije bilo koji drugi motor/mjenjač combo probao. Jednostavno, to je toliko arhaičan, tvrd, zapinjući, klepetav i loš sklop da mi je naprosto nepojmljivo da se švapski inžinjeri odlučuju ugraditi ga na bilo što osim na traktor, a kamoli na kakti premiJum flegšip model.
 
  • Like
  • Haha
Reactions: Tomo 3 and bulin
ne razumiš... danas je premium kad je nešto tvrdo, klepetavo... sve je došlo mekano i fludino, svaka šuša radi meko i rahlo... triba bit ekskluluzivan
 
Dobro.
A qs je i nije dio motocikla.
Ovo je čist narativ, tipa, dct dodaje motoru težinu ili crf 1100 ima 5 gumbi više na lijevoj armaturi i to krene svaki tester laprdat.
Kakav je motocikl?
I na kraju, zašto ne stave više taj ler ispred prve brzine a ne između prve i druge kad smo već kod quickshiftera.
 
Last edited:
Ne smijem, gej esesovci znaju gdje živim! :mrgreen:

Ali ovo ću napisati; tko za mjenjač/quickshifter/blipper na geesu kaže da je "dobar", nedajbože "odličan", taj vjerovatno nikad u životu nije bilo koji drugi motor/mjenjač combo probao. Jednostavno, to je toliko arhaičan, tvrd, zapinjući, klepetav i loš sklop da mi je naprosto nepojmljivo da se švapski inžinjeri odlučuju ugraditi ga na bilo što osim na traktor, a kamoli na kakti premiJum flegšip model.
Naćićemo te mi i znamo šta voziš😎
 
  • Love
Reactions: DiAbLeRo
Ne smijem, gej esesovci znaju gdje živim! :mrgreen:

Ali ovo ću napisati; tko za mjenjač/quickshifter/blipper na geesu kaže da je "dobar", nedajbože "odličan", taj vjerovatno nikad u životu nije bilo koji drugi motor/mjenjač combo probao. Jednostavno, to je toliko arhaičan, tvrd, zapinjući, klepetav i loš sklop da mi je naprosto nepojmljivo da se švapski inžinjeri odlučuju ugraditi ga na bilo što osim na traktor, a kamoli na kakti premiJum flegšip model.
Jesi vozio slucajno VZR 1800? Bas me zanima jel to taj tip klepetavosti. VZR-a bas treba znati presaltati iz prve u drugu.
Ono malo sto sam probao R1200GS K50 mi se i nije ucinilo tako lose saltanje. Naravno, nije Kawasaki/Honda smooth, ali nije ni nesto previse strasno.