Novi GS/GSA

Ja sam vozio suzukija prije gejsa, neznam, lakse pogodim drugu na gejsu 🤣
 
FB_IMG_1698770072152.jpg



Ktm640😅
 
  • Love
  • Like
Reactions: DacMan and jjoey
Ne smijem, gej esesovci znaju gdje živim! :mrgreen:

Ali ovo ću napisati; tko za mjenjač/quickshifter/blipper na geesu kaže da je "dobar", nedajbože "odličan", taj vjerovatno nikad u životu nije bilo koji drugi motor/mjenjač combo probao. Jednostavno, to je toliko arhaičan, tvrd, zapinjući, klepetav i loš sklop da mi je naprosto nepojmljivo da se švapski inžinjeri odlučuju ugraditi ga na bilo što osim na traktor, a kamoli na kakti premiJum flegšip model.
Mjenjac na BMWima je tradicionalno uglavnom los. XR ima dobar mjenjac. Slobodno napisi osvrt i na ostale dijelove motorkotaca…onda cemo odluciti sto cemo sa tobom…
 
  • Wow
  • Haha
Reactions: jessy and Sredju
polako i vi GS-ovci dolazite pameti. Jos malo pa cete svi lagano preci na “tamnu stranu”, pa da i ovaj topic zvanicno asimiliramo u XR-ov :mrgreen:
XR i GS su za ziheraše, razlika je samo koliko je ziheraš visok. Pravi piloti prelaze na narančastu stranu. 🍊
 
  • Like
Reactions: AnteK
Naletio jučer na ovu sliku na fejsu, mislio sam da je novi Diavel s glupim svjetlom. :mrgreen:
GS čoperaši sa sportskim sklonostima.😁
 

Attachments

  • 396967758_10227744253724226_8383732469450481227_n.jpg
    396967758_10227744253724226_8383732469450481227_n.jpg
    265.3 KB · Views: 0
Inače, napisao sam već da mi se novi GS sviđa ali vidim jedan ogromni problem jer gotovo svi koje znam da ih voze su veliki ljudi, ne srcem ni intelektualno 😁 , samo fizičke nemani iako ima i iskompleksiranih patuljaka, međutim svima je zajedničko da vole to što je GS ogroman. Mislim da im se ovaj šrinkani Strom look neće baš svidjeti ali dugoročno neće odoljeti statusnom simbolu pa za njih sa strane prodaje ipak nema brige.:mrgreen:
 
  • Like
Reactions: neven
Naletio jučer na ovu sliku na fejsu, mislio sam da je novi Diavel s glupim svjetlom. :mrgreen:
GS čoperaši sa sportskim sklonostima.😁
(n) Ribička fotografija! Zašto nije GS u ravnini sa Ducatijem? Glupa fotka i nije za raspravu.
 
Inače, napisao sam već da mi se novi GS sviđa ali vidim jedan ogromni problem jer gotovo svi koje znam da ih voze su veliki ljudi, ne srcem ni intelektualno 😁 , samo fizičke nemani iako ima i iskompleksiranih patuljaka, međutim svima je zajedničko da vole to što je GS ogroman. Mislim da im se ovaj šrinkani Strom look neće baš svidjeti ali dugoročno neće odoljeti statusnom simbolu pa za njih sa strane prodaje ipak nema brige.:mrgreen:
potpisujem, veličina mi je najdraži dio
ako sjebu gsa, morat ću nać novo drvo za klanjanje
 
Ovaj triplblek mi ne izgleda niti malo lose!
Ali slazem se, nema vise onoga po cemu se isticao - nije vise debela krava. To ce mnogima biti deal breaker.
 

Attachments

  • IMG_0514.jpeg
    IMG_0514.jpeg
    955.8 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: t0malito
Naletio jučer na ovu sliku na fejsu, mislio sam da je novi Diavel s glupim svjetlom. :mrgreen:
GS čoperaši sa sportskim sklonostima.😁
Na fotki je GS maksimalno spušten plus kut snimanja i eto dramatike…
Ali meni je fotka zanimljiva zbog cijene, zeleni GS bez kofera i maglenki je ista cijena kao V4 Grand Tourer koji u opremi ima sve što ima GS ali ima i kofere …. Triple Black u full opremi i sa koferima ista cijena kao Multica Grand Tourer…
 
obican gs nije nikad bio debela krava, adventure je debela krava, a adventure novog modela jos nije ni izasao.
 
Ovako na slikama mi izgleda da su ga dosta downsize-ali. Moram u nedjelju do Limbächera da vidim uzivo.
 
Inače, napisao sam već da mi se novi GS sviđa ali vidim jedan ogromni problem jer gotovo svi koje znam da ih voze su veliki ljudi, ne srcem ni intelektualno 😁 , samo fizičke nemani iako ima i iskompleksiranih patuljaka, međutim svima je zajedničko da vole to što je GS ogroman. Mislim da im se ovaj šrinkani Strom look neće baš svidjeti ali dugoročno neće odoljeti statusnom simbolu pa za njih sa strane prodaje ipak nema brige.:mrgreen:

Vrlo vjerovatno. Ali obzirom da nisu svi Dinaridi i Skandinavci, te da je Evropski prosjek visine 178-180 cm, mislim da su sa ovim downsizingom i uvođenjem sportske note novog GS-a učinili pristupačnijim široj bazi potencijalnih kupaca. Gledam primarno po sebi, iako ni XR kojeg trenutno vozim nije ništa manji od starog GS-a što se visine tiče. Štaviše, na XR-u je teže manevrisati u mjestu i dohvatiti pod nego sa starim GS-om. A vjerujem da će i velike ljude ispoštovati sa Adventure verzijom i da na kraju zapravo niko neće ostati zakinut. A ako i ne ispoštuju, ima KTM SA, Multikulti itd. Sve jako dobri motori (y)