Još si mladJa dobio poziv na probu.... ali mi je toliko odbojan da ni nemam želju probat.
1250..... koliko god mi nije oku ugodan ipak sam ga probao i na kraju ga nisam kupio.
Ovo zgleda ko da je u katran opalo.Ovaj triplblek mi ne izgleda niti malo lose!
Ali slazem se, nema vise onoga po cemu se isticao - nije vise debela krava. To ce mnogima biti deal breaker.
Vrlo vjerovatno. Ali obzirom da nisu svi Dinaridi i Skandinavci, te da je Evropski prosjek visine 178-180 cm, mislim da su sa ovim downsizingom i uvođenjem sportske note novog GS-a učinili pristupačnijim široj bazi potencijalnih kupaca. Gledam primarno po sebi, iako ni XR kojeg trenutno vozim nije ništa manji od starog GS-a što se visine tiče. Štaviše, na XR-u je teže manevrisati u mjestu i dohvatiti pod nego sa starim GS-om. A vjerujem da će i velike ljude ispoštovati sa Adventure verzijom i da na kraju zapravo niko neće ostati zakinut. A ako i ne ispoštuju, ima KTM SA, Multikulti itd. Sve jako dobri motori
ali mi je toliko odbojan da ni nemam želju probat.
Najjači lik definitivno 😎
Volim testove ovog lika, makar bio to i GS😁
Jel bas moras sve usrat, o veliki internet sveznalico.😄
Kardan i sluzbeno postaje potrosni dio na modelima R1200 i R1250 (pogotovo GS modeli) pa se tako kontrola vrsi 60.000km. Ukoliko se ukaze potreba, eventualna zamjena je za sve vlasnike besplatna no momak ne iskljucuje da ce se s vremenom pojaviti i neki small-print prema kojim ce ipak biti zaracunati neki radni sati/dijelovi/nesto trece.kaj je rekel?
dakle i dalje puno bolja ponuda nego lanacOtprilike isto. Nije formiranje cijene palo s neba.