Novi GS/GSA

Cijena nije problem, problem je pozdanost i predvidljivost. Za današnji lanac je to prilično jednostavno odredit, za (bmw) kardan nije. Unosi faktor nesigurnosti, što je zapravo ironično, jer je cijela poanta kardana da 'eliminira brigu oko lanca'.
 
Kako?
Pa fino ti kazu da ce ga pregledavat oni i mjenjat na 80k, meni to zvuci kao odlican deal. Imas predvidjeni vijek, platis zamjenu (ko i s lancem ali bez sve one zajebancije izmedju)
 
  • Like
Reactions: pirotehnicar
Cijena nije problem, problem je pozdanost i predvidljivost. Za današnji lanac je to prilično jednostavno odredit, za (bmw) kardan nije. Unosi faktor nesigurnosti, što je zapravo ironično, jer je cijela poanta kardana da 'eliminira brigu oko lanca'.
Pa upravo to,
ok, još uvijek ostaje “manja briga” oko svega skupa, ali malo bezveze da se to nemre složit “za vijeka motora”
 
Kako?
Pa fino ti kazu da ce ga pregledavat oni i mjenjat na 80k, meni to zvuci kao odlican deal. Imas predvidjeni vijek, platis zamjenu (ko i s lancem ali bez sve one zajebancije izmedju)
Moras vjerovati njima i njihovoj procijeni, kao i da je taj na servisu to odradio kako treba, te da te neće između 2 provjere ostaviti negdje na putu. Previše varijabli, za sklop koji bi trebao biti worry free.
Lanac zamijenim otprilike svako 15000, ne zamaram se s apsolutno nikakvim odrzavanjem izmedju promjena, podmazu mi ga na servisu ili prilikom promijene guma.
 
  • Like
Reactions: DacMan
Lanac zamijenim otprilike svako 15000, ne zamaram se s apsolutno nikakvim odrzavanjem izmedju promjena, podmazu mi ga na servisu ili prilikom promijene guma.
Zasto ti i ne vozi motor netko umjesto tebe?
 
Danas sam u Tomiću sjeo na novog Gs. Dimenzijama je manji od starog ali ne puno. Motor je osjetno uži na djelu vozačevom dijelu sica i početka rezervorara i to subjektivno daje osjećaj manjeg motora. Meni je osjetno bolje izgleda od starog modela. Normalno da je još daleko od lijepog motora 😁
 
Meni je fora kako je ona zelena varijanta dobila ime prema osjećaju koji izaziva kod gledatelja.

Traumatana.

:mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: Musashi
Moras vjerovati njima i njihovoj procijeni, kao i da je taj na servisu to odradio kako treba, te da te neće između 2 provjere ostaviti negdje na putu. Previše varijabli, za sklop koji bi trebao biti worry free.

Bas to.

Stovise, moras vjerovati procjeni firme koja je do prije par dana pricala pricu o neunistivim kardanima napravljenim od stoljetne njemacke tradicije i zeljeza kaljenog iz istog kotla iz kojeg izlaze Leopardi (II)!

Lanac zamijenim otprilike svako 15000, ne zamaram se s apsolutno nikakvim odrzavanjem izmedju promjena, podmazu mi ga na servisu ili prilikom promijene guma.

Lijevi auspuh mi ide na zivce pa sam preuzeo rezim odrzavanja kao i na KTMu (podmazi lanac kada se sjetis).
Zadnji lanac mi sad ima nesto vise od 25.000 km, niti uz najbolju volju ne vidim da nesto zapinje no ipak cu ga preventivno zamijeniti.
 
Naravno, u slucaju da navedeni kardan potraje 80.000km.

Kardan je mozda bio OK prije 50 godina. Sada vise stvarno nema smisla (barem u ovom obliku).
Motor im je uzduž i kardan ima itekako smisla.
Svi motocikli s motorom postavljenim uzduž imaju kardan, osim audija, audi stavi motor uzduž i napravi prednji pogon.
 
  • Like
Reactions: DacMan
Ne, ja samo volim procitati kad o nekom motoru nesto napise netko tko o tome nesto zna. I vozi.

Da je tebi do toga onda ti ne bi forum izgledao kao smetlišta i predvorje ludnice u kojoj ti dozvoljavaš da svaka šuša zasere svaku temu samo zato jer misli da je jako fora i da će ispasti jaaako pametan. Zbog takovih se i ne može dobiti to što ti hoćeš, navodno... jer pametnima to i ne treba da ih pametnjakovići seru i vrijeđaju.

Ti se tu nikako ne uklapas jer to sto prefeiras taj.brand ne znaci da imas pravo ironijom seruckat.

To si napisao i svima onima kojih je 90% u podforumu BMW-a i tamo sa visine dociraju o stvarima koje su im nedostupne, a u životu nisu sjeli na njega?

Niti si ikad imao normalan motor niti znas vozit.

Da mi je malo tvoje pameti i bahate samouvjerenosti pa da mi život prođe u veselju... a glede znanja vožnje. očito je da ti i ja nemamo iste kriterije, no takovih kao ti se ja ne bojim, i znanje tvog kalibra i potreba mi i ne treba.... barem po onome kaj sam ja čuo o tebi i tvojim "sposobnostima".

Ali nema veze, ne zna ni srki, dovoljno je da se samo suzdrzis nepotrebnih komentara kako ne bi morao netko drugi.

Nema nepotrebnih, sve su to klikovi koji služe za marketing...
 
  • Haha
Reactions: diesel power
E sad jos bolji dio: isti taj kardan ce biti potrosna roba i na novom GS1300 pa ce se tako morati mijenjati svakih 80.000km i to ce kostati oko 900 EURa. 🤦‍♂️

Da nije tuzno, bilo bi komicno.

Da, osobito kroz prizmu podatka da prosječni bajker u Njemačkoj radi godišnje između 1800 i 2500 kilometara, dok je situacija u Hrvatskoj još poraznija... tako da je mnogima napraviti 60.000 ili 100.000 km jednako životnom vijeku, stoga nema sekiracije oko trajanja kardana...
 
  • Like
Reactions: bricksrheavy
Jedini problem, u odnosu na ostale motocikle s kardanom, je, možda velik hod ovjesa.
Mislim da gs ima najveći hod ovjesa od svih sa kardanom.
Pri radu ovjesa dolazi do mjenjanja dužine kardana.
Ja kad bi imao gs, svaku zimu ide zadnja vilica dolje, kardan očistim, podmažem i sastavim i na proljeće gas.
 
  • Haha
Reactions: zrakoplovac
Ako trenutno prelazim nekih 12-15tkm godišnje, to bi značilo nakon 5-6 godina minjat kardan i ajmo 900 eurića....
kardan bi triba bit dio koji se zadnji na takvom motoru minja... pa više žarulja traje... kako su im prije trajali kardani?
al opet ako je nekome to ok, i ima to ko plaćat, a očito ima...a nema šta, udri miško, šišaj.
 
Da je tebi do toga onda ti ne bi forum izgledao kao smetlišta i predvorje ludnice u kojoj ti dozvoljavaš da svaka šuša zasere svaku temu samo zato jer misli da je jako fora i da će ispasti jaaako pametan. Zbog takovih se i ne može dobiti to što ti hoćeš, navodno... jer pametnima to i ne treba da ih pametnjakovići seru i vrijeđaju.



To si napisao i svima onima kojih je 90% u podforumu BMW-a i tamo sa visine dociraju o stvarima koje su im nedostupne, a u životu nisu sjeli na njega?



Da mi je malo tvoje pameti i bahate samouvjerenosti pa da mi život prođe u veselju... a glede znanja vožnje. očito je da ti i ja nemamo iste kriterije, no takovih kao ti se ja ne bojim, i znanje tvog kalibra i potreba mi i ne treba.... barem po onome kaj sam ja čuo o tebi i tvojim "sposobnostima".



Nema nepotrebnih, sve su to klikovi koji služe za marketing...
nama je forum odlican, imamo flow u koji se ti kao najobicnije lupetalo ne uklapas i to osjecas jer te boli kak niko ne dozivljava tvoju "pamet"

uostalom, forum je tocno takav kakvim ti sebe vidis. smetliste i predvorje ludnice. tebi, nama je okay. mi smo svi ludi a ti si normalan. glupane

nemas motor, nemas kune za benzin. imas poster GSa i sanjas da se ponovo rodis al ne kao luzer.

good luck


da te sad Glava obrise, sutra te se ne bi niko sjecao. Da sam Glava, bas bi to i napravil. I jos bi prducnul na kraju.




Srki