Novi GS/GSA

Guzzi ima problema sa svime ostalime, dok dodjes do kardana vise nije bitno.

Cisto da se razumijemo Guzzi je ljubav mog zivota, al nije za ono za sto meni trenutno treba motor. I definitvno cu uzet jednog za po doma.
Guzziju sise ne vise, a i kardan mu stoji.
Ne vidim problem tu. ;) :)
 
  • Love
Reactions: DacMan
ni ja druže, al nakon par probnih vožnji i razgovora sa dilerom odlučio sam da će MG bit drugi motor ;)
 
  • Like
Reactions: tomore
a ne, ko drugi ide nešto sa dometom do beertije, čista zabava
 
  • Like
Reactions: WraGG
Fakat ne razumijem to predstavljanje lanca kao dramatican problem i gubitak vremena na odrzavanje… Svakih hiljadu ga malo nasprejas, svakih par hiljada prebrises krpicom nasprejanom sa WD40 ili petrolejem i to je to. Za podmazivanje treba 30 sekundi, za ciscenje 5 minuta.

Pa 3 puta vise vremena potrosim na pranje motora…
A sto se dotezanja tice, to se obicno preklopi sa zamjenom guma, a i kardanlije tada moraju skidati tockove…

Pisem ovo kao neko ko je imao BMW-a sa kardanom - jeste manje posla, posebno korisno kada si na putu, ali nije bas toliko ogromna olaksica u odnosu na lanac… Posebno ako uzmemo u obzir i to da su danasnji lanci puno trajniji i manje zahtjevni za odrzavanje nego prije. A evo sada imamo i te lance “bez odrzavanja”…
A u slucaju problema lanac i lancanike relativno jeftino zamijenis novim, dok sa kardanom to nije slucaj.
Zapravo veci rizik od crkavanja kardana vidim u diferencijalu i sklopovima koji idu uz njega - lezajevi, kuciste itd. Puno veca zajebancija za srediti, a nije da se nije desavalo da upravo nesto od toga crkne…

A ovo sto BMW kaze da se sada kardan mijenja na 80.000 km je vise preventiva nego sto je potreba. Ali hejteri ce to vazda predstaviti kao “BMW priznao da im je kardan smece”
I za ulje u viljuskama BMW kaze da ga treba mijenjati svakih 30.000, iako realno nema potrebe osim ako se motor ne ubija po terenu ili stazi. Jesu li im onda i viljuske smece ?
Stari motor sam prodao sa 60.000 km na satu - kardan bio kao nov. Jednom na 30.000 ga pregledao, bilo malo povrsinske korozije na kroneru na strani diferencijala - ocistio cetkicom, podmazao i vozi dalje. Nikakvih problema.
I da - to traje dosta duze od ciscenja i podmazivanja lanca :)

Tako da su, po meni, lanac i kardan danas “u par deka”; sve se zapravo svodi na finese i narav vozaca, odnosno je li mu mrsko ponekad podmazati i ocistiti ili je neki guzonja sto hoce kljuc u bravu i da vozi. A tada se pitam je li motor uopste za takve ljude… Mozda je Tesla bolji izbor..
ja sam guzonja i mislim da je motor za mene možda čak i više nego za neke druge koji sami čiste lanac, mijenjaju lančanike, rade sami servise itd... . Osobno radim cca 15.000 godišnje i ako nešto ne volim onda je to prčkanje i šarafljenje po motoru. Da, želim samo sjesti na motor i voziti se, dapače, čak imam i Keyless da se ne mučim okretati ključ u bravi da mi Adv ima automatsko pumpanje guma doplatio bih i za tu opciju.. Zadnja dva motora sam kupio skroz nova sa produženom garancijom i prodajem ih uvijek u predzadnjoj godini garancije. Jeb..u stvarno nas ima svakakvih....
 
1699020772986.png
 
  • Like
Reactions: diesel power
A i lakse ti je novi kardan platiti preko ziro racuna. Mozda ga i u knjigama provuci kao potrosni materijal firme :mrgreen:
Tak ja radim s lancem.
Svake 2000 km doleti tehničar iz honde hamamatsu, promjeni lanac, pošalje račun i to je to.
Dao sam mu i ključ od garaže da me ne davi tim glupostima.
Kad sam kupii mt, počeo se bunit, kao yamaha ovo ono, sve dok nisam sišao dolje.
Šta imam ja tu zbog 2-3 tisuće mjesečno hodat oko motora sa nekim sprejom i prljat ruke.
 
  • Haha
Reactions: esso_sa
Meni vuče na Lego model.
 
Pravi test, za ovo su ovi motori i napravljeni yebote sta svasta ljudi puse :ROFLMAO:
 
  • Like
Reactions: Medo