Novi GS/GSA

Dobro, to mi nije čudno. Ako imaš motor pod garancijom, praviš 15000-20000km godišnje, odlazak u ovlašteni servis 500km u jednom smjeru 2x godišnje jest problem i generalno veliki minus.

Ok, al kad boduješ neke motore pa pomiješaš vozne karakteristike i te ostale picaboce, to je full neobjektivan test. Kruške i jabuke.
 
  • Like
Reactions: gvo
A netko će zbilja odabrati motor za svoje vlastite novce prema pisanju nekog novinara koji dobije novi motor besplatno na probu svakih par tjedana? :LOL:
 
  • Like
Reactions: s2r
Pa takovi testovi sigurno pokazuju najviše koliko je moguće kakav je koji motor, ocjene i dojmove iznose ljudi koji jesu profesionalci i koji zznaju što na motoru je bitno i što treba gledati... daleko je to od savršenog, ali je ipak savršenije od dojmova nekoga frenda...
 
A netko će zbilja odabrati motor za svoje vlastite novce prema pisanju nekog novinara koji dobije novi motor besplatno na probu svakih par tjedana? :LOL:
Nemoj tako plitke postove pisat, nisu na tvojoj razini..
Znas i sam da cca 90% ljudi kupuje drloge po pisanju novinara. Bar oni koji imaju nesto deviza u djepu.
Motokurcen je biblija. Dovoljno je sjest u neki bajkerski kafic i cut ces sve sta treba....
Igraju na sigurno, ne znaju bolje, ispranog su mozga, prate mase, ne znam...
Kao da reces da nitko ne cita i ne vjeruje portalima i novinama, a ljudi se ubijaju u imbexima, slobodankama i yutarnjima...
 
Last edited:
Pa takovi testovi sigurno pokazuju najviše koliko je moguće kakav je koji motor, ocjene i dojmove iznose ljudi koji jesu profesionalci i koji zznaju što na motoru je bitno i što treba gledati... daleko je to od savršenog, ali je ipak savršenije od dojmova nekoga frenda...
Da i ne.
Naveo sam gore.
Ako drvo uzme u ruku text i vidi poredak i kaze to je to nema dalje, dok meni taj poredak ne znaci nista.
Ja sam htio naked, u toj klasi nebuloze ala zastita od vjetra, postavljanje ves masina na bok motora, spajanje smartphonea sa ciglom, broj mapa na motoru, udaljenost servisa, "tvrdoca ovjesa-a" (imas full podesivi ovjes...), velicina rezervara, potrosnja, me ne interesiraju.
Kad se ovo navedeno pod stavkama iskriza i ti bodovi ne zbrajaju, poredak je kompletno drukciji.
O cemu odje pricam?
O vlastitim preferencama, ne kupujem toster, radno vozilo, mixer ili slicno.
Druga stvar su samostalni testovi kad novinar uzme drlo pa ga vozi dan dva ili mjesec dva, ko postene novine. Posto ih pratim/citam godinama, znam vise koji novinar ima priblizno slicne preference mojima i njegovo misljenje uzimam u obzir.
50plus godina star advenchurist koji testira africu twin vozeci od Berlina do centra svita na autopilotu me ne dira previse.
Dok je recimo nekom svrsavanje, jbg svi smo drukciji. Valjda.
 
dok meni taj poredak ne znaci nista.

Naravno, ali taj poredak i nije napravljen da se uspoređuju tvoj, moj i novinarev poredak, već da se uspoređuju motori po istim kriterijima, a onaj koji tebi paše je tvoja stvar... testovi se ne bave tvojim dojmovima, kao niti mojima. Iznose činjenice oko opreme i svega ostaloga, a ti odabereš što tebi paše, koliko god sam ih čitao, nije mi niti jedan rekao da nešto kupim, ne kupim ili da moram...
 
Naravno, ali taj poredak i nije napravljen da se uspoređuju tvoj, moj i novinarev poredak, već da se uspoređuju motori po istim kriterijima, a onaj koji tebi paše je tvoja stvar... testovi se ne bave tvojim dojmovima, kao niti mojima. Iznose činjenice oko opreme i svega ostaloga, a ti odabereš što tebi paše, koliko god sam ih čitao, nije mi niti jedan rekao da nešto kupim, ne kupim ili da moram...
Jep...
Isto ko onim tukcima sto stoje u redu dugom 100 metara cekajuci da kupe krofne o kojima je yutarnji pisao neki dan...
Nemoj seljo molim te, nisam ti ja gvo :)
 
Nakon dugo vremena bio sam u subotu u Novemi. Dobro su to oni nakrcali opremom i motorima. Bila je i prilična gužva i unutra i na parkingu, ali dobro su organizirani i ima puno prodavača. Ne znam jesu li ovlašteni BMW dealer ili serviser, ali imaju jedan GSA 1250 na prodaju (piše prodano) i neke BMW majice i neke lifestyle sitnice.
Vidio sam uživo nove Suzukije, razne modele i nažalost ona ružnoća od GS 1300 izgleda sasvim pristojno u odnosu na izloženu ponudu. Mislio sam da je ružnija svjetla od 1300 teško zamisliti i napraviti ali sam se prevario. Suzuki definitivno pobjeđuje.
Da sam ostario dokaz je da su mi neki Royal Enfieldi top dizajn naspram ove nove ponude. Gen Z. vjerojatno pada na ove nove trendove, a nas ko jebe. Još uvijek se nadam da će 1300 GSA biti preokret ali sve sam manje siguran.
 
Evo, obavio redovan servis na 1250 GSA u Novemi, dakle jesu ovlašteni...btw, termin sam dobio tri dana nakon poziva, dok je kod Tomića trebalo čekati više od dva tjedna
kolko pari cca?
 
Evo, obavio redovan servis na 1250 GSA u Novemi, dakle jesu ovlašteni...btw, termin sam dobio tri dana nakon poziva, dok je kod Tomića trebalo čekati više od dva tjedna
Gledam nešto njihov cjenik, ista cijena za sve motore. Jer, motor je motor - bio to Royal Einfield ili najnoviji GS1300. Pošteno! I pri tome imati stručno osoblje za sve brendove, slati ih na usavršavanje i kupovati potreban/poseban alat. Po ovome su najjači u Hrvatskoj, za svaku preporuku! ;) Samo mi je čudno da to ne reklamiraju na službenoj stranici Noveme... :rolleyes:
 

Attachments

  • Cjenik usluge rada.jpg
    Cjenik usluge rada.jpg
    86.2 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: roberto
Gledam nešto njihov cjenik, ista cijena za sve motore. Jer, motor je motor - bio to Royal Einfield ili najnoviji GS1300. Pošteno! I pri tome imati stručno osoblje za sve brendove, slati ih na usavršavanje i kupovati potreban/poseban alat. Po ovome su najjači u Hrvatskoj, za svaku preporuku! ;) Samo mi je čudno da to ne reklamiraju na službenoj stranici Noveme... :rolleyes:

Ne znam koliko je satnica kod Tomica u HR, ali po ovoj slici Tomic u BiH ima istu satnicu kao Novema. Cisto ko hoce kod Tomica a nije mu daleko skoknuti do BiH (Sarajevo, Mostar, Banja Luka)
 
  • Like
Reactions: pirotehnicar
Gledam nešto njihov cjenik, ista cijena za sve motore. Jer, motor je motor - bio to Royal Einfield ili najnoviji GS1300. Pošteno! I pri tome imati stručno osoblje za sve brendove, slati ih na usavršavanje i kupovati potreban/poseban alat. Po ovome su najjači u Hrvatskoj, za svaku preporuku! ;) Samo mi je čudno da to ne reklamiraju na službenoj stranici Noveme... :rolleyes:
Ima logike kad pogledas da je satnica ista za sve motore ko istog servisera, kod kompliciranijeg servisa treba vise sati rada pa s tim i cijena servisa bude veca 😂
 
Gledam nešto njihov cjenik, ista cijena za sve motore. Jer, motor je motor - bio to Royal Einfield ili najnoviji GS1300. Pošteno!

To je najbolji dokaz zašto ne reklamiraju na stranicama - jer imati dobre mehaničare ne znači da jesu ovlašteni zastupnik ili ovlašteni servis... nigdje po zastupnicima nisu izjednačene cijene, i to govori da nije im bitan kompanijski standard, već samo vlastiti osobni interes satnice - a toga kod ovlaštenih servisa nema.
 
To je najbolji dokaz zašto ne reklamiraju na stranicama - jer imati dobre mehaničare ne znači da jesu ovlašteni zastupnik ili ovlašteni servis... nigdje po zastupnicima nisu izjednačene cijene, i to govori da nije im bitan kompanijski standard, već samo vlastiti osobni interes satnice - a toga kod ovlaštenih servisa nema.
Ne drži mi to vodu. 99% ljudi koji voze BMW nemaju pojma da su oni ovlašteni servis za BMW. Čemu to skrivati? I da, nemre biti ista cijena rada za indijski Einfield koji košta 7,000 € i najnoviji GS 1300 za koji moraš imati specijalne alate i obučene servisere...
 
a zašto ne bi bila, pa valjda je radni sat radni sat, eventualno ti treba više radnih sati za napravit nešto.