Novi GS/GSA

Ne drži mi to vodu. 99% ljudi koji voze BMW nemaju pojma da su oni ovlašteni servis za BMW. Čemu to skrivati? I da, nemre biti ista cijena rada za indijski Einfield koji košta 7,000 € i najnoviji GS 1300 za koji moraš imati specijalne alate i obučene servisere...

Po čemu su to oni ovlašteni, ne kužim... svaki generalni zastupnik ima popis ovlaštenih zastupnika prodaje i servisa, i njih na tom popisu od Tomića nema, a nekako sam siguran da jesu ovlašteni da bi i bili na tom popisu... to je odgovor zašto i oni sami sebe ne predstave na svojim stranicama kao ovlaštene servisere BMW-a, jer bi to bilo "malo previše", obzirom za to moraju imati licencu i odobrenje, kao i riskirati tužbe i sve što ide sa time zbog evtl lažnog predstavljanja i zavaravanja korisnika.

Oni servisiraju BMW, to nije sporno, no ne spadaju u ovlaštenu ekipu, i to je jedini detalj koji je tu bitan i kao javna informacija dostupan. To je priča koja se zaključuje nakon što se poznaju činjenice što netko mora imati i biti da bi bio unutar ovlaštene zastupničke i servisne mreže. Osim ako im web-master nije na dugotrajnom bolovanju pa nisu stigli uvrstiti na svoju stranicu i taj podatak o ovlaštenosti.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: roberto
Nitko te ne tira da ides u neovlasteni....sve je stvar izbora.
Ne vidim smisla prepucavat se o tome...ako nije zajebancija.

Nisam siguran...u yamahe kod nas u CS je 50 eurona sat.


Triba pogledat na racun...a fjaka mi.
 
Ne drži mi to vodu. 99% ljudi koji voze BMW nemaju pojma da su oni ovlašteni servis za BMW. Čemu to skrivati? I da, nemre biti ista cijena rada za indijski Einfield koji košta 7,000 € i najnoviji GS 1300 za koji moraš imati specijalne alate i obučene servisere...
Tom logikom drlo koje prije 15god platio manje od 1K eur bi trebali radit besplatno. Eventualno dio naplate, ako i to. Mozda i br racuna da ostavim ako oni meni nakraju budu duzni 😂
 
Ne raspadaju, to je firma s valjda najvecom fluktuacijom ljudi u HR. Navikli su i tako funkcioniraju.
 
kužim noviji motor pa poželjno negdje udarit pečat, jer bez pečata ne vredi, alii tolko drame nakraju samo izmjena ulja, koja je iovak debelo preplaćena zbog jbg pečata.
već mislio daje neš ozbiljnije uključile se svi napori intelektualni, google, fbi i pentagon jel novema ovlaštena.
 
  • Like
Reactions: roberto
kužim noviji motor pa poželjno negdje udarit pečat, jer bez pečata ne vredi, alii tolko drame nakraju samo izmjena ulja, koja je iovak debelo preplaćena zbog jbg pečata.
već mislio daje neš ozbiljnije uključile se svi napori intelektualni, google, fbi i pentagon jel novema ovlaštena.
nema drame, kod Tomića čekaš, a ovdje ne čekaš, a ne da mi se čekati, al ak nisu ovlašteni onda čekaš, simple as that
 
Ja sam na svojim motorima u zadnjih nekoliko godina probao Tomić, Igora i na kraju završio u Baumgartneru. Tomić skupa sa Marijanom mi se pokazao loš. Marijan je ok i pristupačan lik ali mi se nije pokazao kao neki majstor. 2 puta mi je napravio bespotreban dupli trošak. Igor je ok ali po meni bezobrazno skup a nije da je baš toliko detaljan. Neke stvari koje je trebao vidjeti i napraviti je propustio. Sada sam u Baumgartneru koji je ovlašteni servis i dečko koji radi motore je stvarno ok. Radili su mi redovne servise, akcijsku zamjenu kardana i još neke stvari po motoru i bio sam stvarno zadovoljan.