Novi HONDA NSC 50R Vision Sporty

ako turpijaju one krampove od baotiana zasto nebi i ovo  :mrgreen:

da mi je vidit tog inzenjera koji je konceptirao 4t 50cc, tu u mojim krajevima  :mrgreen:

uzbrdo nizbrdo, uzbrdo  :mrgreen:

to je za slavoniju  :LOL: 

kad vidim one optimiste koji gule 30 uz racki sa tim kineskim poluproizvodima  :LOL:

trosi 2 l da, tosi i apen pa ide bolje....  uglavnom, ovo ako bude interesantni ikome (u mojim krajevima) tesko da ce ostat original, oni su to konstruirali vjerujem sa tom namjerom kako je vec neko rekao jer su svi svijesni da tu potrosnju i normalne performanse mozes imat samo na ravnijim podnebljima.... 

jbg. danas je trend nudit minimalnu potrosnju, dizajn i 4t kao ˝idiotproff˝ masinku kad su 2t dosli na tako los glas, naravno nastao dimom i eco-normama... imam jednog frenda koji inace uopce nije glup covijek, al eto on si je utupio u glavu da se nece vozit na skuteru niti opcenito motoru jer mu maica poslje smrdi na dim  :LOL:

poanta, svi znaju da je 2t jedino moguce na maloj tablici da bude vozno pa ni potrosnja nije problem ni trajnost, ali norme, trend itd, ajmo ponudit 4t  :mrgreen:

kome je to dovoljno i nije bed, super imat ce motor do ducana trosit ce ko upaljac..
kome to nije dovoljno ponudit cemo paletu kiteva itd itd. pa nek turpija jer itako na balkanu je zakon nepoznata stvar  :misli:

a to iskreno, uopce nije losa ideja  :mrgreen:
 
Ovaj skuter ima elektronsko ubrizgavanje i samim time centralnu jedinicu koja regulira sve parametre rada.
Dakle, za razliku od starijih 4T agregata sa rasplinjačima(čitaj kineski baotiani i pjađo grupa) nije dovoljno "samo" promijeniti/probušiti cilindar, jer se neće dobiti dovoljno goriva.
To je čak i manji problem jer su ovi napredni 4T(čitaj Japanski)strojevi blokirani upravo u centralnoj jedinici, koja u sprezi sa km/satom jednostavno prestane sa dobavom goriva kad se na istom pojavi brojka 50.
...ali to nije sve. Jer kad bi se i zanemarila/prevarila ova fukcija ostaje regulator tlaka injectiona koji je za niski tlak i brizgalica i da dobije impuls nemože povečanu količinu goriva isporučiti u cilindar, odnosno glavu.

Na kraju krajeva, za ovakav skuter tunirati treba vam u najmanju ruku: novi CDI, novi regulator tlaka, novi cilindar i klip, a sve to nije jeftino.

"Mi" kod našeg(Yamaha) Neo's 4T imamo i "sreće" pa uz 3 ventila u glavi imamo i vodeno hlađenje, što priču dodatno poskupljuje.
 
pa ako se ne varam u kitu za injection bi trebao bit i drugi injektor i cdi, bar ako me pamcenje sluzi je bilo tako sa 2t pure jet-om od malossia  :misli:

prevarit km sat uopce nije problem... kome i treba uopce  :mrgreen:

i btw. nije poanta u busenju cilindra nego totalno drugacijem razvodu ventila, bregaste kao i sami ventili... naravno da bi se moglo izvuc nesto i uz isti protok goriva, to se nikad ne kontruira na ˝˝knap˝ svaka puma/injektor je projektiran sa malo ˝lufta˝ koji se da iscjedit ako zatreba...

a katalizator  :mrgreen: 
 
Ako znaš što ide u kitu za injection agregat, tim gore, onda mu vjerovatno znaš i cijenu, koja je točno toliko da možeš kupiti onaj jedan baotian koji spominješ i jednostavno ne čini smislenom takvu preradu.
 
tkubasa said:
pa ako se ne varam u kitu za injection bi trebao bit i drugi injektor i cdi, bar ako me pamcenje sluzi je bilo tako sa 2t pure jet-om od malossia  :misli:

prevarit km sat uopce nije problem... kome i treba uopce  :mrgreen:

i btw. nije poanta u busenju cilindra nego totalno drugacijem razvodu ventila, bregaste kao i sami ventili... naravno da bi se moglo izvuc nesto i uz isti protok goriva, to se nikad ne kontruira na ˝˝knap˝ svaka puma/injektor je projektiran sa malo ˝lufta˝ koji se da iscjedit ako zatreba...

a katalizator  :mrgreen:
pa i ne bas,prodavao se samo kit i to je to,islo je to bolje od serijale naravno,ali nikad kao karburator verzija,a malossi je prodavao struju(cdi) koja bi "varala" purejet elektroniku tako se moze montirat karburator i onda stavit posten kit
 
e jbg. davno je to bilo, ali mi se bas cini da je bilo kako sam rekao, to nije bilo za mene frend je to radio ja nikad nisam volio injectione na tim mini krampovima.... uglavnom znam da sam siguran da je imao uz injektor nekakvu dodatnu elek. moguce neku kvazi chip varalicu  :mrgreen:

ma ko se toga sjeca vise, al da je bio skup bio je... ovo moze bit samo skuplje puno vise djelova ali moralo bi bit i rezultata  :wink:

svaka roba nadje svoga kupca, ja osobno itako imam stav da je kvocijent inteligencije covijeka koji kupi takav motor isti onom vrtnog patuljka jer ako cemo realno nis ne fali malim polovnim 2t, nije to neka razlika u potrosnji a performanse i jednostavnost odrzavanje djecja igra.... istina jos uvijek malo preskupa... ali znanje je dragocjeno, 2t ce nesto i naucit sam ali mulci i 4t tesko....  :mrgreen:

a baotian... to radje necu komentirat, ja im nebi dao ni A-test....  :mrgreen:
 
moze biti da je i bilo nesto od struje uz neki kit,nisam to bas pretjerano pratio,jer me nije zanimalo,znam samo za ovaj malossi kit za prebacivanje na karburator(kostalo je vani 200-250e) i znam da purejet sa kitom nikad nije isao kako treba :mrgreen:

btw.u svemu ostalom sta si napisao,potpuno se slazem :mrgreen:
 
bo ko ce se toga vise sjecat.... ali nije mu lose isao taj skuteric, jest da je bio tipicno pure-jetovski mrtav na gasu i to ali lijepo je vukao, sjecam se jednom je telac ispred skole odletio na ledja jer je htio bit ˝manga˝  :mrgreen:  :LOL:

ma nee, manje je bio do 200e nije preko sigurno... mada je i to pun k... :mrgreen:
 
da vidim to je to sa slike... bo, karb nije bio sigurno... a ko ce ga znat, kit je bio malossi to se sjecam jer sam mu ga ja mjenjao kad je zaribao  :mrgreen:

a ta elektronika mozda nije... pojma nemam.... al sjecam se jedan mali modulic, upol manji od toga i isao je na original djek od centraline  :misli:
 
malaga said:
mozda je preko toga dobivao vise goriva/ulja :misli:

a tako nesto.... kao neki chip  :mrgreen:

uglavnom zaribao je nakraju  :mrgreen:

... odlimila se elektroda ili koj kurac od svijecice bilo je djelova kos i jos  :mrgreen:

pregrijan  :wink: