Novi kardan svakih 60.000 km na BMW vodom hlađenim bokserima

FFBikerSar

Well-known member
Ni njemačka kvaliteta nije što je nekad bila...



Motorrad 24/2023: BMW će od sada besplatno zamjenjivati kompletnu kardansku osovinu na svim vodom hlađenim 1200 i 1250 (GS, R, RS, RT) bokser modelima, svakih 60.000 km.


Screenshot_4.jpg
 
I kaže da će za novi R 1300 GS to morati svakih 80.000 km i da će vlasnik sam plaćati oko 900 eura. Skupo sr.nje...
 
I kaže da će za novi R 1300 GS to morati svakih 80.000 km i da će vlasnik sam plaćati oko 900 eura. Skupo sr.nje...
Točno tako, čemu kardan ako ga moraš mijenjati na svoj trošak i skuplje ti ispadne od 3 lanca...
Plus veću težinu koji kardan nosi za sobom...
 
Pa sorry, ako ti je skupo dati za veliki servis 900 eura nakon 80.000 km napravljenih na motoru, onda fakat... ogromna većina motora toliko ne napravi u cijelom svom vijeku. A i trebaju ti solidne godine, barem za 99,99% vozača, da toliko naprave i na GS-u... da ne velimo koja to još firma besplatno mijenja takve skupe sklopove vlasnicima nakon te kilometraže od 60.000, kao što je kardan... i u tome se vidi veličina i snaga BMW-a.
 
  • Like
Reactions: bricksrheavy
pošto ne znam švapski, jel ko vidio tu servisnu knjižicu, jel na 80000km obavezna zamjena ili preporučena zamjena
 
  • Haha
Reactions: Spori
Pa sorry, ako ti je skupo dati za veliki servis 900 eura nakon 80.000 km napravljenih na motoru, onda fakat... ogromna većina motora toliko ne napravi u cijelom svom vijeku. A i trebaju ti solidne godine, barem za 99,99% vozača, da toliko naprave i na GS-u... da ne velimo koja to još firma besplatno mijenja takve skupe sklopove vlasnicima nakon te kilometraže od 60.000, kao što je kardan... i u tome se vidi veličina i snaga BMW-a.
900 eura su samo za kardan , + veliki servis.....
 
  • Like
Reactions: e39
Prevedeno s Google Translate uz korekcije:

BMW je promijenio raspored pregleda za sve vodeno hlađene modele 1200 i 1250 Boxer. Ono što je novost sada je obvezna zamjena kardana svakih 60.000 km, koju će BMW obavljati “besplatno za kupce tijekom cijelog životnog vijeka vozila, čak i ako je granica zamjene dosegnuta nekoliko puta i bez obzira na starost vozila". Ovako je to rekao glasnogovornik tvrtke na izričito pitanje MOTORRAD-a. BMW navodi razlog: “Tijekom stalnih terenskih promatranja, utvrđeno je da se kardan modela R 1200 (od 2013.)/1250 povremeno može oštetiti, što narušava funkciju pogona. U pojedinačnim slučajevima može doći do gubitka pogona. Iz istog razloga, BMW je već proveo akciju dobrovoljnog opoziva 2022. godine za naknadnu ugradnju ventilacijskog ventila na kardanskom tunelu za R 1200/1250 GS iz 2013., ali to očito nije bilo dovoljno.
Osim spomenutih GS BMW-a, akcija besplatne zamjene uključuje i (vodeno hlađene) cestovne modele R 1200/1250 R, RT i RS. Za novi BMW R 1300 GS, plan održavanja zahtijeva zamjenu kardanske osovine svakih 80.000 km (vidjeti prošli broj). To mora platiti vlasnik. Glasnogovornik BMW-a naveo je očekivane dodatne troškove za inspekciju od 80.000 kilometara od oko 900 eura (809,20 eura za pogonsku osovinu plus deset radnih sati za uklanjanje i ugradnju).
 
skuplje ce izac 10 radnih sati u bmw servisu nego kardan.
ne virujem da ce netko ko isprsi 25-30 iljada eura,puno vodit brigu o tome.
 
  • Like
Reactions: criiistian
Koliko kosta desmo servis na dukcima i koliko cesto se mijenja remen i opet ljudi kupuju a znaju da ce najebat sa servisima...e tako i ovo..dok ima ovaca bice i vune...sreca za ove stare da je besplatno mada i tu garant ima nesto napisano malim slovima pa se nevidi..saznace kad pdu u servis po taj "besplatni" kardan :mrgreen:
 
900 eura su samo za kardan , + veliki servis.....

Dok u međuvremenu na vožnju potrošiš više nego bajk vrijedi, treba izvoziti u troškovima 80K kilometara...

Koliko kosta desmo servis na dukcima i koliko cesto se mijenja remen i opet ljudi kupuju a znaju da ce najebat sa servisima...e tako i ovo..dok ima ovaca bice i vune...sreca za ove stare da je besplatno mada i tu garant ima nesto napisano malim slovima pa se nevidi..saznace kad pdu u servis po taj "besplatni" kardan :mrgreen:

Pa vjerojatno neće platiti ništa dodatno samo za kardan i montažu, tu nema nekih skrivenih fora, ali na toj kilometraži će se uglavnom odrađivati i redoviti servisi, ulja, svjećice, filteri, itd pa će ipak izaći ponešto za gurnuti ruku u džep...
 
Last edited:
skuplje ce izac 10 radnih sati u bmw servisu nego kardan.
ne virujem da ce netko ko isprsi 25-30 iljada eura,puno vodit brigu o tome.


Polovni ce manje vrijediti. Sto je dobro. Puno manje GSova na cesti. Pozdravljam ovaj potez BMWa.
 
Koliko kosta desmo servis na dukcima i koliko cesto se mijenja remen i opet ljudi kupuju a znaju da ce najebat sa servisima...e tako i ovo..dok ima ovaca bice i vune...sreca za ove stare da je besplatno mada i tu garant ima nesto napisano malim slovima pa se nevidi..saznace kad pdu u servis po taj "besplatni" kardan :mrgreen:
Kruske i jabuke.
Dukac se nikad nije dicio neunistivoscu i ‘njemackom kvalitetom’. Njihov brend je bio nesto drugo i njihova publika takve stvari ocekuje i prihvaca.
 
  • Like
  • Haha
Reactions: balky1 and tomore
Polovni ce manje vrijediti. Sto je dobro. Puno manje GSova na cesti. Pozdravljam ovaj potez BMWa.
Kada prvi R1300 GS budu navršili 80 kkm biti će polovni jeftinije od R1250GS gdje je za isti servis proizvođać preuzima trošak.
 
Kruske i jabuke.
Dukac se nikad nije dicio neunistivoscu i ‘njemackom kvalitetom’. Njihov brend je bio nesto drugo i njihova publika takve stvari ocekuje i prihvaca.

Pa ne diči se ni BMW... njemačka kvaliteta je pojam kao i talijanska kvaliteta, svatko ima pravo izbaciti takav slogan, nema veze što je svakome nejasno što takav generalni pojam uopće pokriva... bitno je što daješ brdo love za nešto što možda i ne vrijedi, no hoćeš reći da ako se ne kurče riječima već samo cijenom, onda je sve dozvoljeno...?
 
Kruske i jabuke.
Dukac se nikad nije dicio neunistivoscu i ‘njemackom kvalitetom’. Njihov brend je bio nesto drugo i njihova publika takve stvari ocekuje i prihvaca.
Umjesto kruske i jabuke ovde bi bolje pristajala izreka nije govno nego se pas posro :mrgreen: :mrgreen:
 
Pa ne diči se ni BMW... njemačka kvaliteta je pojam kao i talijanska kvaliteta, svatko ima pravo izbaciti takav slogan, nema veze što je svakome nejasno što takav generalni pojam uopće pokriva... bitno je što daješ brdo love za nešto što možda i ne vrijedi, no hoćeš reći da ako se ne kurče riječima već samo cijenom, onda je sve dozvoljeno...?

Nije ni približno isto.
BMW moto je nekad imao reputaciju pozdanosti i na tome je gradio svoj brend desetljećima.
Ducati je prodavao nešto sasvim drugo za totalno drugačiju publiku.
 
skuplje ce izac 10 radnih sati u bmw servisu nego kardan.
ne virujem da ce netko ko isprsi 25-30 iljada eura,puno vodit brigu o tome.
Nije ovo u pravim satima nego u BMW-ovim AW-ovima. Jedan AW je 5 minuta, tako da je to u ovom slucaju 50 minuta