Novi način kako ovcama uzimati lovu...

Elektronika u motoru?Kaj je to?Nikad čuo 😁
FB_IMG_1664989757052.jpg

Bez zajebancije,i da imam love za nekaj novije i jače,najnovije kaj bi kupovao je oko 2005. ili eventualno 2010.Ovo novije me ne privlači upravo zbog te sve dodatne opreme koja mi ne treba,a samo je nekaj dodatno kaj se može pokvarit i trebat popravke.A o ovakvim glupostima kao taj demo mode da i ne pričam.
 
Alternativa je crackiranje sistema nakon isteka garancije... Samo razina tehničkog znanja koja je potrebna za tako nešto je problematična. Ali nađe se način...:cool:
Apsolutno se slažem ali ne nakon isteka garancije nego nakon prvog servisa pa ako je potrebno prije svakog servisa vratiti tvornički softver to je mala cijena s obzirom na satisfakciju.
Zapravo najbolje bi bilo da to nitko ne plaća pa bi onda i proizvođači odustali od dodatne naplate ali svi znamo da je to čista utopija.
 
Alternativa je crackiranje sistema nakon isteka garancije... Samo razina tehničkog znanja koja je potrebna za tako nešto je problematična. Ali nađe se način...:cool:
Znaci das 20iljada za prometalo i onda platis jos za crakiranje a vec si platio to sto trebas krakirati :p
 
Ja mislim da je to sve pokrenuo BMW još davnih dana na E36 kad je pepeljara bila doplata 😁
 
Sa informatike se to lagano seli na automoto svijet, neizbježno obzirom da je hrpa nekih dodatnih mogućnosti vozila vezana samo uz programiranje opreme koja je ionako iz drugih razloga već u vozilu.

Činjenica da je to već u vozilu samo pokazuje jeftinoću proizvodnje svega toga što skupo naplaćuju, jer im je jeftinije ugraditi jedan te isti sklop nego raditi razliku i proizvoditi i ugrađivati više sklopova. Radi se jedan koji ima sve i koji se elektronski aktivira, a jeftinoća je ionako jednako rezultat svekolike današnje jeftinoće u elektronici i priozvodnji čipova i komponenti, tako da se prodaje ucjena odabira određene razine usluge koju motocikl bude pružao korisniku. Problem možda nastane jednog dana kada se ljudi budu prihvaćali tih crackanja i otključavanja opcija u svojoj ilegalnoj režiji, a motocikl se negdje spoji na net i isključi opcije koje su ilegalno aktivirane, što može - ovisno o čemu će se raditi - biti i pogibeljno, no tko bi tu onda bio odgovoran - korisnik "kriv sam sebi" jer je ilegalno koristio nešto ili proizvođač koji ga je ugrozio isključenjem nekih opcija?
 
Ima opcija koje su zakonom obavezne, tipa abs, airbags i još nekoliko elektronskih pomagala, te su se proizvođači odlučili dodat softiciranije verzije uz nadoplatu.
Većinom su to razvijeni sustavi od dobavljača.
Stvari koje se ne moraju imati, već po želji.
E sad, pri preprodaji, oprema čini prometalo atraktivnijim, u svakom slučaju. Ali, ako bi oprema bila na najam, još "bolje", možeš i kao kupac rabljenog imat opremu koju nije doplatio prvi vlasnik.

Moje dvije lipe
 
Last edited: