Novi Peugeot Geopolis 250

joke

Active member
geopolis250ss01.jpg


geopolis250ss02.jpg


Već prije najavljivani Peugeot Geopolis ipak će izači u verziji od 250, a ne 200 ccm kako je bilo najavljivano. S obzirom da je dobavljač agregata isti(Piaggio) vjerovatno se išlo na veču kubikažu s ubrizgavanjem koja sve više postaje standard, prvenstveno s obzirom na ekološke norme i racionalniju potrošnju goriva, a sekundarno što je trošak dobave agregata samo neznatno veči.
Po meni jedini pravi predendent na mjesto 1. u ovoj klasi (GT veliki kotači)
 
Pec said:
Izgleda da im je Piaggio uz quasar agregate isporučio i dizajn beverly-a.

e , a da li se vec zna neka moguca cijena u hr ? 

jer ako bude cijenom isto kao beverly , ili mozda i jeftiniji , onda mi se cini da joke dobro nagadja da ce ovaj skuter dobro pomrsiti racune i biti pravi hit
 
poznavajuci ljude koji su za Jet Force 125 compressor formirali cijenu od 40.000 kn (ako se ne varam), ovaj ce kostati 60.000.

na zalost
 
Ovako intezivna suradnja s Piaggiom na žalost je znak da Peugeot gubi dah pred najezdom Kineza.  :misli: Bojim se da povlačenje očekuje i Yamahin kapital uložen u Minarelli-ja.  :( Honda će već nešto smisliti :jesus: . Očekuju nas padovi cijena  :D ali i kvalitete skutera :x . Šteta jer Peugeot ima skutere koji odlično izgledaju, izvrsne ciklistike ali ne baš pouzdanih agregata. Tko je provozao Jet Force vjerojatno se poput mene oduševio odličnom upravljivošću i kočnicama. :D.
 
Pec said:
Ovako intezivna suradnja s Piaggiom na žalost je znak da Peugeot gubi dah pred najezdom Kineza.  :misli: Bojim se da povlačenje očekuje i Yamahin kapital uložen u Minarelli-ja.  :( Honda će već nešto smisliti :jesus: . Očekuju nas padovi cijena  :D ali i kvalitete skutera :x . Šteta jer Peugeot ima skutere koji odlično izgledaju, izvrsne ciklistike ali ne baš pouzdanih agregata. Tko je provozao Jet Force vjerojatno se poput mene oduševio odličnom upravljivošću i kočnicama. :D.

mislim da ce vrlo brzo ljudima dojaditi nekvalitetni proizvodi. moze jeftino, ali srot od kvalitete ne. Da je tako, svi bi kod nas vozili Tate, Dacie i Landwinde.

HR trziste skutera je vrlo zrelo i razvijeno, i kad gledas statistike, jedino baotian, koji kosta agresivnih 3700kn i ima strava marketing ima svoju publiku. ostali - haojin, xmoto. generic, keeway, cpi i ostali kinezi su uglavnom manji igraci na trzistu, i uglavnom nakon pocetnog booma sljedece godine padnu u prodaji.

na zalost, trend je takav kakav si rekao, opet cu se vratiti na yamahu x-max, koja izbliza izgleda totalno fuserski napravljena, a ima sve predispozicije da bude vrhunski proizvod (odlican agregat, yamaha brand...). Trenutno je jako malo izbora na trzistu u segmentu kvalitetnije robe.
 
X-max se radi u Portugalu, zato i je izbliza vidljiva loša kvaliteta završne obrade.
 
Kaj je to kopija beverlya na francuski način.  :misli: