whiteboy
New member
Pozdrav svima,
Planiram kupiti novi skuter do 50 ccm, svoj prvi, neki od "sportskijih" modela - Gilera Runner SP 50, Piaggio NRG 50 Power DD, možda nešto treće... Cijena mi ne igra toliku ulogu.
Skuter mi treba za do posla i natrag, tu-i-tamo neke kratke relacije za odvozit.
Zanimaju me praktični detalji koje nisam uspio pronaći nigdje na netu, a na koje će mi vlasnici i ostali znalci ovdje sigurno znat odgovoriti.
Npr. u igri mi je bila i Aprilia SR 50 R, ali je ispala zato što je za doljevanje ulja za mješavinu potrebno skidat prednju masku, dok se kod ostalih posuda za ulje nalazi ispod sjedala i lako je dostpuna. Osim toga, za otvorit sjedalo je potrebno vadit ključ iz kontakta i stavljat u drugu bravu, dok se kod konkurencije to čini pritiskom na kontakt bravu i ne treba vadit ključ. Sve skupa vrlo nepraktično..
E sad, dal mi netko može reći ima li koji od tih "sportskih" skutera još kakvu malu ladicu, pretinac, na koji se ne osvrće u službenim review-ima.
Recimo Aprilia koja je ispala iz igre zbog gore navedenih nedostataka ima malu ladicu odmah ispred sica. Veliki plus.
Potom, Runner ima središnji tunel koji me muči, kolika je korist od kuke za vrećice ako ona nema gdje visiti zbog tog tunela?
S druge strane ima mogućnost grijanja nogu iz tog tunela (važno u jesen, proljeće...). Koliko na udobnost utjeće taj tunel?
Nisam nešto velik (173 cm)
Kakav je NRG po tom pitanju? Kao minus kod njega vidim što nema hvatište za suputnika, a kao prednost ima ravnu podnicu. Ima li NRG grijanje nogu? Ima li još štogod od tih praktičnih detalja?
Isto, kakvo je osvjetljenje instrument ploče (LCD-a) kod novih NRG-a, Runnera, Aprillie...?
Ako se sjetite još kakvih praktičnih detalja, samo pišite, bit ću zahvalan!
Planiram kupiti novi skuter do 50 ccm, svoj prvi, neki od "sportskijih" modela - Gilera Runner SP 50, Piaggio NRG 50 Power DD, možda nešto treće... Cijena mi ne igra toliku ulogu.
Skuter mi treba za do posla i natrag, tu-i-tamo neke kratke relacije za odvozit.
Zanimaju me praktični detalji koje nisam uspio pronaći nigdje na netu, a na koje će mi vlasnici i ostali znalci ovdje sigurno znat odgovoriti.
Npr. u igri mi je bila i Aprilia SR 50 R, ali je ispala zato što je za doljevanje ulja za mješavinu potrebno skidat prednju masku, dok se kod ostalih posuda za ulje nalazi ispod sjedala i lako je dostpuna. Osim toga, za otvorit sjedalo je potrebno vadit ključ iz kontakta i stavljat u drugu bravu, dok se kod konkurencije to čini pritiskom na kontakt bravu i ne treba vadit ključ. Sve skupa vrlo nepraktično..
E sad, dal mi netko može reći ima li koji od tih "sportskih" skutera još kakvu malu ladicu, pretinac, na koji se ne osvrće u službenim review-ima.
Recimo Aprilia koja je ispala iz igre zbog gore navedenih nedostataka ima malu ladicu odmah ispred sica. Veliki plus.
Potom, Runner ima središnji tunel koji me muči, kolika je korist od kuke za vrećice ako ona nema gdje visiti zbog tog tunela?
S druge strane ima mogućnost grijanja nogu iz tog tunela (važno u jesen, proljeće...). Koliko na udobnost utjeće taj tunel?
Nisam nešto velik (173 cm)
Kakav je NRG po tom pitanju? Kao minus kod njega vidim što nema hvatište za suputnika, a kao prednost ima ravnu podnicu. Ima li NRG grijanje nogu? Ima li još štogod od tih praktičnih detalja?
Isto, kakvo je osvjetljenje instrument ploče (LCD-a) kod novih NRG-a, Runnera, Aprillie...?
Ako se sjetite još kakvih praktičnih detalja, samo pišite, bit ću zahvalan!