NOVO ILI POLOVNO?

Markooo

New member
evo ovako duže vrijeme pratim forum, pa rekoh da vas pitam vaše mišljenje?!
prije sam vozio nekekve skakavce tipa tomosa apn, bt. itd.
sad bi si uzeo nekakav konkretan motor.Na kredit naravno, razmišljam izmedju dvije varijente.
novi z 750, ili polovni zr7.?????

našao sam nekakav solidan zr7 u oglasniku uvoz iz njemacke za 5000 €, zatvoreni sa 38 ks..
stvarno neznam ako si uzimam novi, novi je novi onda sam na knap sa svime, na to mislim oprema rega itd. ako bi uzel ovaj polovni onda mi ostaje još para!
 
:misli:eto, sam si dao odgovor na svoju dvojbu...samo se pitam kako ćeš se vozit sa 38 konja..... doduše ni 110 ti nije za preporučit, obzirom da si nov, i to je previše. Nađi nešto bar od 50 konjića.... za početak , naravno.
 
Ovo sa 38 konja je zatvorena verzija koja se da lako otvoriti, mislim da se samo igla na fergazeru mora promjeniti ili samo njen položaj :misli:
 
taj zr-7 je dobar motor i lako se otvori na njegovu konjažu ali šta nije puno 5000 eura za uvoz s obzirom da je njegova zadnja cijena u dućanu bila 50000kuna :misli:
 
Markooo said:
evo ovako duže vrijeme pratim forum, pa rekoh da vas pitam vaše mišljenje?!
prije sam vozio nekekve skakavce tipa tomosa apn, bt. itd.
sad bi si uzeo nekakav konkretan motor.Na kredit naravno, razmišljam izmedju dvije varijente.
novi z 750, ili polovni zr7.?????

našao sam nekakav solidan zr7 u oglasniku uvoz iz njemacke za 5000 €, zatvoreni sa 38 ks..
stvarno neznam ako si uzimam novi, novi je novi onda sam na knap sa svime, na to mislim oprema rega itd. ako bi uzel ovaj polovni onda mi ostaje još para!

Ako te zanim polovni ZR7 prodaje ga jedan poznanik za 5000€, prešo 11000km. Motor je star mislim 3g. Plavi. E da, motor je u Karlovcu. Motor je bez ogrebotine i imaš moju riječ da je na njemu sve u odličnom stanju. Servisiran u KMS.
Vjeruj mi ako se odlučiš za ZR7 ovo ti je odlična kupnja.
 
demza said:
je, al sa novim ti je 2 godine prst u uhu zbog garancije

ma je prst u uhu, to si u pravu ali i minus na računu i još si dužan okolo. Lako je stavit prst u uho, samo koliko duboko ga može ko zabit....

moj recimo ne ide baš duboko....
 
Imao sam sličnu nedoumicu nekad davno.
Novi KLE ili 2 godine stara Super Tenere (10 000 km).
Odlučio sam se za polovni i nisam požalio.
Naravno da polovnjak za takvu usporedbu mora biti kao nov.
 
miro said:
ma je prst u uhu, to si u pravu ali i minus na računu i još si dužan okolo. Lako je stavit prst u uho, samo koliko duboko ga može ko zabit....

moj recimo ne ide baš duboko....


za mene dovoljan razlog ne uzet novi, nego za tu lovu kaj imas uzmi taj rabljeni, dobro cuvani  ZR-7  o kojem Medo pise

 
u svakom slučaju ako je provjereno bolje uzeti taj od medinog poznanika za kojeg uvijek možeš dobit bilo kakvu informaciju iz prve ruke nego za istu lovu taj iz uvoza za kojeg neznaš ni tko ni kako ga je vozilo!!!!! 8) (y)
 
Moj glas za novi Z750, jer je premala razlika u lovi.

Kada na polovnom napraviš servis, možda i promijeniš gume, platiš prijenos i sl., popne mu se cijena na ohoho, dok se za novi nađe neka kombinacija da se cijena pak spusti  uz to imaš i mogućnost kredita.

Razlika između ZR7 i Z750 kao motora je tolika da ne bi uzeo ZR7 ni da je novi za tu lovu u dućanu, a kamoli onaj koji je vožen 3 sezone.
 
Na onome gore je napravljen servis na 11 000 a trebalo je na 12 000, gume su dobre za cijelu sezonu, a prijenos može viditi Bandit kolko bi došao pretpostavljam oko 1500kn a vjerojatno i manje što znači da ga motor na cestu dođe ispod 40 000kn a stvarno je kao nov.
Z ga u najboljem slučaju dođe 55 000kn što je razlika od 2000€ a to nije baš malo. Da se mene pita ja bi kupio polovni Z750 od svega navedenog.
 
U svakom slučaju svatko bira za sebe. Ja npr. aute kupujem uvijek polovne, a netko pak samo nove.
Za motore je ista priča.
Ali kaj da velim kada čak i kraj teme "novo ili polovno?" piše lijepo crveno uokvireno "NOVO" :mrgreen:
 
Ne znam ni jednog od ovih kod mene da redovito ne vozi na zadnjem ( oštećenja koja nikako ne mozes vidjeti), pucaju iz auspuha kad je god neka fešta... kad se slože ( razbiju) onda tek kreće  kemijanje, ovakv ili onakvi djelovi, onda ako ne pale ili pucaju voze do limitatora cim upale motor itd...

Čisto zbog osjećaja, i sigurnosti da ti je motor ispravan preporučujem novo. Recimo da je Medin kolega uredno odrzavao motor nece ti sigurno ostaviti nove dunlopice niti promijeniti pakne :wink:
 
u Njemačkoj takav motor nađeš za cca 2000eura
samo malo pogledaš po internet stranicama nađeš
nekog prjevoznika koji ti bude uzel za prjevoz 300-350eura
račun možeš dobiti na kojih 700eura (radi manje carine)
tak da ti se rabljeno iz Švabije ne isplati.  :misli:

ak ti Medo garantira za taj motor i ak se odlučiš za rabljeno rađe uzmi
iz hrvatske tu ipak možeš kontaktirati vlasnika u vidu nekih nejasnoća.

al ipak novo je novo :mrgreen:
 
Medo said:
Z ga u najboljem slučaju dođe 55 000kn što je razlika od 2000€ a to nije baš malo. Da se mene pita ja bi kupio polovni Z750 od svega navedenog.
Razlika od 2000eura možda nije mala ali je svakao isplativo dati 2000e za z750 jer je motor nov,tehnički napredniji od zr7,odlično se prodaje tak da imaš puno zamjenskih dijelova a i za 80ks je jači od zr7!2000eura ti se možda upočetku čini puno ali isplatit če ti se tokom godina jer ne kupuješ valjda novi motor svake godine!
 
Orla said:
Čisto zbog osjećaja, i sigurnosti da ti je motor ispravan preporučujem novo. Recimo da je Medin kolega uredno odrzavao motor nece ti sigurno ostaviti nove dunlopice niti promijeniti pakne :wink:
Slažem se. Zato sam se i ja odlučio za novo. Ni brige niti pameti, istina da je skuplje ali u početku si toga svjestan i znaš što si platio. Polovni možeš uzeti i nikad ne imat s njime problema, a može za 2 tjedna umrijet. U mojoj blesavoj glavi to je čisto dovoljan razlog za novo.
Iako, da imam mogućnosti kupiti polovnog od čovjeka kojeg znam i znam kakav je bio gazda... e to je već nešto drugo.
 
I ja sam u istim problemima,novo ili malo rabljeno.Najveći problem je lova,ako uzet novo ostat će premalo za opremu i ostalo ali novo je novo.Nikad nisi siguran sa rabljenim,pa čak i ako uzimaš od nekog poznatog,a kad zbrojiš sva davanja kod kupnje rabljenog na kraju ti je žao što nisi uzeo novi.
Nikako nije isti užitak vozit svoj novi ili nečiji rabljeni motor a da ne spominjem sigurnost.
Moj glas je za novi motor u svakom slučaju.
 
Ja sam zadnja dva motora kupio nova, ali sad mi je financijska situacija prilično loša, pa ću se morati zadovoljiti polovnim.
Inače, savjetovao bih ti novi motor, osim ako ga ne misliš brzo prodavati, jer u tom slučaju najviše popušiš kupujući novi motor.
Kupovinom novog Horneta 2004, mislio sam da sam riješio pitanje motora za sljedećih barem 5 godina, na to sam i ciljao,
ali, spletom okonosti morao sam ga prodati prošle godine, i to me zapravo jako skupo koštalo:
Novi motor 8500 eura, 2 servisa u ovlaštenom servisu, zbog garancije još 300 eura, dvije registracije oko 600 eura, dva godišnja poreza oko 100 eura, i to ti sve ispadne 9500 eura.
A motor sam morao hitno prodati i dobio sam za njega manje od 7k.
Znači, popušio sam za godinu dana oko 2k eura (ne računam prvu registraciju i prvi servis)..
 
bikerboy said:
Razlika od 2000eura možda nije mala ali je svakao isplativo dati 2000e za z750 jer je motor nov,tehnički napredniji od zr7,odlično se prodaje tak da imaš puno zamjenskih dijelova a i za 80ks je jači od zr7!2000eura ti se možda upočetku čini puno ali isplatit če ti se tokom godina jer ne kupuješ valjda novi motor svake godine!

Gdje nađe tih 80KS!  :misli: