NSU Prima - potraga

Phobocaster

New member
Pretražio sam forum i nisam našao niti jednu temu "Prima" motocikala pa mislim da bi bilo dobro da ima barem jedna. Zanima me dali je itko vozio ikakvu primu i koje godine, kakva su iskustva? Znam da su to bili jedni od prvih motocikala i da stariji pripadnici ovog foruma možda znaju nešto o tome za razliku od nas mlađih. Koliko sam saznao da mi je pokojni djed vozio primu (rekla mi baka ali se nesjeća više od toga), to je bilo oko 1960 godine i pronašao sam par motocikala koji nose to ime/naziv modela ali nisam siguran koji i šta...pokušavam to još uvjek saznat...
Ko za vraga nemam niti jedne slike sa djedom i motorom...

Ideja mi je bila nabaviti staru primu, samo prvo moram saznati koju i restaurirat je kompletnu da bude kao nova...

Evo neke od slika koje sam pronašao i najvjerojatnije zbog godine je jedna od tih...

 
Ako netko pronađe još kakav drugi model/motocikl, molio bi ga da stavi slike i koji link (y)

I dali je itko vozio nešto tipa toga? Ovi NSU modeli prime neodoljivo podsjećaju na vespu  8)



 
:misli:
Slabo tražiš, pa na ovom forumu toga ima ko šalate, gle:
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,14946.0.html
ili
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,45963.0.html
ili
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,20486.0.html
ili
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,45963.0.html
Evo tu ima  malo i slika:
http://www.oldschoolhr.com/forums/showthread.php?t=6539&highlight=prima+pretis+nsu

A evo ti i broj od frenda iz Španskog koji stalno nekaj ima  od takvih stvari za pogledati, razgovarati pa i prodati:
0917808711 Ljubo.
 
Iz nekog razloga ne vidim niti jednu tvoju fotografiju.. Ja sam davnih osamdesetih prošlog stoljeća imao NSU Primu 175. Bila je jako zgodan (već tada) oldtimer, ali sa anlaserom što su mnogi mogli samo sanjat tada. Nažalost nikad nije bila u nekom dobrom tehničkom stanju, a ja tada nisam bio baš pri lovi, tako da smo se relativno brzo rastali.  :( Bilo bi je zgodno imati danas..
 
zokx said:
Iz nekog razloga ne vidim niti jednu tvoju fotografiju..   :( Bilo bi je zgodno imati danas..
:misli:
Sad više ni ja ne vidim te slikice, a nikada nisam imao takav primjerak,jedino mogu evo staviti ove stare frendove slike, a  možda i na stranici iz mog potpisa, može se nešto pronaći, a i pošlji upit vlasniku te stranice, vjerujem da bu ti pozitivno odgovorio.....
 
Neznam zašto ni ja više ne vidim slike...a baš sam ih lijepo posložio...budem sutra ponovo  (y)

 
Ogi said:
:misli:
Slabo tražiš, pa na ovom forumu toga ima ko šalate, gle:
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,14946.0.html
ili
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,45963.0.html
ili
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,20486.0.html
ili
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,45963.0.html
Evo tu ima  malo i slika:
http://www.oldschoolhr.com/forums/showthread.php?t=6539&highlight=prima+pretis+nsu


A evo ti i broj od frenda iz Španskog koji stalno nekaj ima  od takvih stvari za pogledati, razgovarati pa i prodati:
0917808711 Ljubo.


dobro ja sam tražil općenito pod "prima" nisam tražio NSU jer možda ni nije NSU  (y)

hvala ti na linkovima i broju (y)
 
Našao sam još jedan motor iz 1965. Hercules Prima K50

nadam se da nije taj onaj kojeg zapravo tražim...
 
Ogi said:
:misli:
Sad više ni ja ne vidim te slikice, a nikada nisam imao takav primjerak,jedino mogu evo staviti ove stare frendove slike, a  možda i na stranici iz mog potpisa, može se nešto pronaći, a i pošlji upit vlasniku te stranice, vjerujem da bu ti pozitivno odgovorio.....

ok, budem vidio za upit...moram prvo izgnjavit baku sa slikama   (y)

hvala  (y)
 
Evo malo nekih novosti...jučer sam razgovarao sa bakom i pokazivao joj slike NSU Prime i potvrđuje da je se radi o tom modelu  :D

E sad ono škakljivo...deda mi je tu Primu kupio oko 1966. ili 1965. samo je problem šta neznam, a nezna ni baka dali ju je kupio polovnu ili novu...

U svakom slučaju odluka je pala da ču si nabaviti taj motorček i posvetiti puno vremena u njegovo obnavljanje i želim pronaći onaj koji je što bliže toj godini odnosno nadam se da bi potrefio isti model...baka se još sjeća da je boja Prime bila siva...sad se bacam u potragu za modelom ako bude sreće  (y)
 
ovako nest  :mrgreen:
http://www.njuskalo.hr/oldtimer-motori/nsu-prima-150-oglas-2624865
 
Slabo da ces nac neku u dobrom stanju, taj anlaser i dinama mu je bila najslabija karika,instalacija 6v a i limarija nije znala za nikakvu antikorozivnu zastitu..citaj ima dosta varenja i kitovanja.Ostalo onako u skladu sa godinama i kvalitetom materijala tih godina...kod nas u selu su bile dvije..jedna 150 druga 175ccm. ova od 175 nije imala kurblu a alnaser naravno crko pa smo palili svo vrijeme na guranje,umjesto original diname ugradjeno paljenje o tomosa. Inace cool motorce,udoban,max brzina oko 90KM/h a u krivinama 40 ako mislis prezivit..naravno ni a od amotrizera :mrgreen:,a kocnice si mogo poboljsat jedino da kupis dobre cizme i kocis nogama :LOL:
 
gastajbarter said:
Slabo da ces nac neku u dobrom stanju, taj anlaser i dinama mu je bila najslabija karika,instalacija 6v a i limarija nije znala za nikakvu antikorozivnu zastitu..citaj ima dosta varenja i kitovanja.Ostalo onako u skladu sa godinama i kvalitetom materijala tih godina...kod nas u selu su bile dvije..jedna 150 druga 175ccm. ova od 175 nije imala kurblu a alnaser naravno crko pa smo palili svo vrijeme na guranje,umjesto original diname ugradjeno paljenje o tomosa. Inace cool motorce,udoban,max brzina oko 90KM/h a u krivinama 40 ako mislis prezivit..naravno ni a od amotrizera :mrgreen:,a kocnice si mogo poboljsat jedino da kupis dobre cizme i kocis nogama :LOL:
istina 100%  :LOL:
 
duxx said:
ovako nest  :mrgreen:
http://www.njuskalo.hr/oldtimer-motori/nsu-prima-150-oglas-2624865

več sam vidio taj oglas  (y)

iskreno najviše i vjerujem da se radi o modelu i '59  (y)
 
duxx said:
istina 100%  :LOL:

gastajbarter said:
Slabo da ces nac neku u dobrom stanju, taj anlaser i dinama mu je bila najslabija karika,instalacija 6v a i limarija nije znala za nikakvu antikorozivnu zastitu..citaj ima dosta varenja i kitovanja.Ostalo onako u skladu sa godinama i kvalitetom materijala tih godina...kod nas u selu su bile dvije..jedna 150 druga 175ccm. ova od 175 nije imala kurblu a alnaser naravno crko pa smo palili svo vrijeme na guranje,umjesto original diname ugradjeno paljenje o tomosa. Inace cool motorce,udoban,max brzina oko 90KM/h a u krivinama 40 ako mislis prezivit..naravno ni a od amotrizera :mrgreen:,a kocnice si mogo poboljsat jedino da kupis dobre cizme i kocis nogama :LOL:

pa iskreno nisam ni očekivao nešto sa abs ili cbs sustavom...

taj motorić ja da nađem u bilo kakvom stanju meni nije problem krenuti sve od početka i uložiti ljubavi i rada u njega...velim da je Primu imao moj djed i želim taj motorić nabaviti, restaurirati da izgleda kao nov i ne mislim se sa njim garit po zavojima...za to imam Hondu  (y)

aj drago mi je da netko pročita temu i da mi svoje mišljenje...

iskreno ja bi volio da pronađem jednu i da ima dosta posla na njoj jer kada ju na kraju složim i sve, biti će još jedna ljubav koju ču čuvati do kraja života u uspomenu na dedu  (y)
 
morat ćeš  DUBOKO  potegnut u džep da bi došao u posjed nečeg ovakovog  :mrgreen:
za te pare možeš uzeti odličan KAWASAKI   :LOL: :mrgreen:
 
In the 50´s NSU had great success on the race tracks all over the world with their motorcycles. Many records were broken, and, as a matter of fact, NSU still holds a couple of records today.
The license to build Lambretta scooters expired in 1955 and the NSU constructors created their own version, 147cc large Prima D, which hit the market in 1956.  The scooters developed fast and soon the 150cc Prima III  and the 175cc Prima V (Fünfstern) were put on the market.

NSU even had a 4- stroke, Max motor- based scooter, the Maxima, almost ready for production in the early 60´s, but as the scooter sales dropped the project was scrapped.

Izvučeno sa ove stranice: http://www.nsu.nu/history1.htm

Znači prvi model koji se proizveo je 1956. Iskreno sumnjam da se radi baš o njemu, prije bi rekao da je idući model tamo oko 1960-1965....e sad još dalje moram pronaći razvoj modela točno kroz godine

 
Evo još detalja, ovaj model se proizvodio do 1960...

In 1956 the Lambretta was developed into the NSU Prima D. The Prima was improved in many points compared to the Lambretta. For example, the cables and wires disappeared behind the new cladding of the profiled handlebars. In addition, the Prima was visually upgraded. The air-cooled 6.2 hp 150 cc 2-stroke engine could manage gradients in excess of 30 percent.

Engine: 1-cylinder, 2-stroke engine
Displacement: 146 cc
Power: 6.2 hp at 5,200 rpm
Maximum speed: 80 km/h
Series: 1956-1960
Production: 77,000 motor scooters

704x396_nsu_1958_prima.jpg


evo i linka sa kojeg je izvučeno: http://www.audi-me.com/me_partner/p_aeau000010/home/experience/audi_history/Evolution_of_the_models/1945-1965/nsu_motorcycle/nsu_prima_d_motorroller.html