od rame do bola - Fritz W. EGLI

grgaSH

Active member
Vjerujem da nema ljubitelja prerada koji barem jednom nije čuo za Eglija i njegove čuvene rame koje odozgo hvataju više ili manje tunirane mašine raznih proizvođača. Sve zajedno dizajnom je upakirao u blage linije old school jurilicana, a ima i dosta sirovih kvazi cafe racer primjeraka.


Bettwil, Switzerland.

   Fritz W. Egli,  mehaničar i graditelj motora svoju motociklističku karijeru započeo je 60-ih godina sada već prošlog stoljeća. Kao i obično za sve je kriv motor, a u ovoj priči to je Vincent Black Shadow i njegova rama koju je Egli smatrao problematičnom i nedovoljno krutom za planinske utrke. Uslijedio je njegov intenzivan angažman i primjena inženjerskih znanja oko izrade rame. Egli-Vincent je postao nenadmašan i osvajao visoka mjesta u švicarskim natjecanjima. Može se pročitati da su čak i poznati vozači kao što su Phil Read ili Giacomo Agostini na svojim puno skupljim strojevima drhtati kad se u svijetu utrka Egli pojavio sa svojim izradama.
   Njegove rame od krom-molibden cijevi u koje je ugrađivao europske (većinom britanske), a kasnije i japanske motore vizualno je nemoguće ne prepoznati. Uz Brembo, Paoli, i sl. vrhunce tog vremena, performanse i kvaliteta upakirane u male serije, Eglijevim motociklima davali su visoku cijenu. Više od 100 različitih modela Egli-Vincent  između 1967 i 1972. Priča se kasnije odvijala  preko turbo kompresora i turbina , a šuška se o skoro 300tinjak konja 80-ih godina. Rajay Turbo GPZ 1100 hlađen izopropanolom, ludorije napravljene od CBX 1000 i V_maxa privlače poglede i pažnju među moto nacijom. Manufaktura danas broji tim od oko 20 članova, i za sve pojedince je navedeno kako su zaluđeni motorima pa je bolje i ne pomišljati kakva je tamo radna atmosfera :mrgreen: 

..pa čovjek ima i svoj Egli treffen, mislim da zaslužuje temu!

http://www.egli-racing.ch/a1/index.php
 
Da, preko 300tinjak konja na zadnjem kotaču ali u Z-u, ne gpz-u, motor je napravljen za potrebe Pirelli tvornice guma 1980, bio je ružan  :mrgreen: , zeleni sa aerodinamočkim špičastim oklopom  :povraca: , imao sam i sliku međutim posudio sam je prijatelju...

Interesantno je bilo na slici da je slikana sa cijelim test timom a motoru je već bila oštečena bočna strana... :mrgreen:
 
z-1000mk said:
Da, preko 300tinjak konja na zadnjem kotaču ali u Z-u, ne gpz-u
..nisam ni spomenuo na kojem motoru, al eto, sad piše :mrgreen: svatko doda malo i bit će nešto :mrgreen:
 
grgaSH said:

isss.... proslu nedjelju je jedan ovkakav crveni bio pred san antoniem....  jos smo se cudili ko..... :mrgreen: kaj bi to moglo biti.... sam je zadnji kraj bio drugaciji... pre ludo  (y) (y)
 
ja samo samo jednom imo priliku da vidim tako nesto...Grobnik, velika nagrada Jugoslavije 1982..Egli Suzuki GSX 1100, masina obojena u crveno..sjecam se da sam pola sata sjedio pored motora...tad mi je to bilo nesto najljepse sto postoji a i sad nije za bacit (y)
 
zivot pise romane..opet naletih na Egli.Nazalost slike su sa mobitela i po noci pa se ne vidi bas najbolje al ko zna znace o cemu se radi :wink: Ceko sam tipa (neki talijanac) vise od sat da dodje i da upali..zena se nije mogla cudom nacudit sta gledam i zbog cega cekam :mrgreen: al se isplatilo na kraju i uljepsalo mi ljetovanje (y)

 
:shock:

Kuži spulju 6 u 1...
 
Ko hoće vidjeti eglija kawa gpz 1100 unitrak 1983. god. sa originalnih cca 2800 km nek mi se javi na pp.
 
piroman said:
isss.... proslu nedjelju je jedan ovkakav crveni bio pred san antoniem....  jos smo se cudili ko..... :mrgreen: kaj bi to moglo biti.... sam je zadnji kraj bio drugaciji... pre ludo  (y) (y)
taj egli koji si vidio se nalazi u dubravi u rukama gospodina zvonka, koji se nedavno vratio iz njemačke pa ako te zanimaju detalji javi mi se na pp
 
merlin68 said:
taj egli koji si vidio se nalazi u dubravi u rukama gospodina zvonka, koji se nedavno vratio iz njemačke pa ako te zanimaju detalji javi mi se na pp
kaj buš naplačival upad u tuđu garažu? :nono:
 






(Powered by frubar.net)
Evo jednog od 10 Egli CBXa u Orašju na susretu 2009te godine

                                                Mirko