Od tokia do Londona na Transalpu od 400 ccm

to je pustolovina  (y)
 
Kako da nije čovječe! Tipovi kupili polovne Transalpove i to ona verzija od 400 kubika. Svašta im se izdogađalo po Sibiru, Mongoliji i ostalim vuko..binama. Smrzavali se, spavali u nekakvim šatorima i svašta nešto.Totalno ludi tipovi. 
 
krasno!
decki imaju fantasticno oko za fotografiju
 
robe said:
http://www.endless-highway.info/tokyolondon/intro.htm

Lijepo, taj site sam davno vidio, čak mislim da je i bilo na forumu  (y)
Volio bih probati taj 400 ccm TA  (y)
 
AnteK said:
Volio bih probati taj 400 ccm TA  (y)

trazio sam po bikepics i bikez i nemrem nac taj model, podatke
a zvuci interesantno
 
clox said:
trazio sam po bikepics i bikez i nemrem nac taj model, podatke
a zvuci interesantno
...prvi put cujem, vjerovatno neka verzija za Japansko trziste, kako sam cuo, lakse je tamo dobiti pilotsku dozvolu, nego dozvolu za kapacitivniji motor...
 
Alera Dugi said:
...prvi put cujem, vjerovatno neka verzija za Japansko trziste, kako sam cuo, lakse je tamo dobiti pilotsku dozvolu, nego dozvolu za kapacitivniji motor...

U japanu postoji i KLE model od 400 ccm, (pretpostavljam zbog toga da bi upao u odredjenu klasu)
 
Ako se ne varam u Japanu su vrlo velika davanja ili stroga ograničenja za motore iznad 400 ccm. Slično je i s autima koji ne smiju imati više od 280 KS  :misli:
 
Prije 10ak godina sam čuo foru da japanci nesmiju voziti motor koji nemogu podići sa poda :shock:

Možda su motori do 400 ccm koju kilu lakši :mrgreen:

Sumnjam da ima veze sa istinom :misli:
 
Super Jura said:
Prije 10ak godina sam čuo foru da japanci nesmiju voziti motor koji nemogu podići sa poda :shock:

Ma neee. Ako im je ruka kraca od volana onda nesmiju voziti taj motor. Jura, di ti je pamet bila?  :LOL: