Dragosh
New member
Pozdrav ekipa, trebam vaše mišljenje komentare vezano za odabir između ova 2 navedena modela Kawasaki KLR650 / BMW F650gs Dak
Znači, naišao sam na ova dva primjeraka iz oglasa
(iz zadra)
(Ovaj je iz slovenije)
Ja sam u zagrebu stacioniran.
Ja bi rađe uzeo F650gs DAK zbog jačeg agregata, dobavljiviji djelovi i rađen u EU, boljeg ponašanja na brzoj cesti itd., za razliku od KLR650 čiji su djelovi teži za nabavit kod nas (s obzirom da A model se nije u EU prodavao)
Čitao sam podosta o oba navedena modela i upućen sam u to da kod KLR650 ima jedan veliki problem, što je španer faznog lanca ili takvo neš, na američkom takozvani "Doohickey" koji bi me ustartu stajao dodatnih 1000kn ukoliko nije nikad mijenjan, slabiji agregat 230W, prekidači stari koje bi trebao prebacit na euro prekidač, stavio bi T16 lančanik da bolje podnosi bržu cestu.
kod BMW-a je bilo ponekad problema kod paljenja i slično. (prije twin spark modela kako sam čitao)
Još nisam poslao upit vlasnika motora oko detalja jer trenutno važem, ali je moja odluka da ili KLR650 ili F650gs Dak nabavim
Sad po vama, koliko bi ja još troškova imao sa KLR650 ?
Da li je ta cijena za koju vlasnik traži prihvatljiva, normalna, prevelika ?
Koja bi mu bila realna cijena ?
A kod F650gs Dak, koliki bi me sve troškovi ispali kod uvoza ?
Cijena "izgleda" primamljiva ali koji bi mu bio razlog tome ?
Kolika će me zafrkancija s njime još koštat ?
I koja je njemu realna cijena ?
Hvala na pomoći
Znači, naišao sam na ova dva primjeraka iz oglasa
Index Oglasi
www.index.hr
BMW gs 650 dakar 650 cm3, 2000 god.
BMW gs 650 dakar 650 cm3, rabljeni motor, Godište: 2000, Prijeđeni kilometri: 50000 km
www.njuskalo.hr
Ja sam u zagrebu stacioniran.
Ja bi rađe uzeo F650gs DAK zbog jačeg agregata, dobavljiviji djelovi i rađen u EU, boljeg ponašanja na brzoj cesti itd., za razliku od KLR650 čiji su djelovi teži za nabavit kod nas (s obzirom da A model se nije u EU prodavao)
Čitao sam podosta o oba navedena modela i upućen sam u to da kod KLR650 ima jedan veliki problem, što je španer faznog lanca ili takvo neš, na američkom takozvani "Doohickey" koji bi me ustartu stajao dodatnih 1000kn ukoliko nije nikad mijenjan, slabiji agregat 230W, prekidači stari koje bi trebao prebacit na euro prekidač, stavio bi T16 lančanik da bolje podnosi bržu cestu.
kod BMW-a je bilo ponekad problema kod paljenja i slično. (prije twin spark modela kako sam čitao)
Još nisam poslao upit vlasnika motora oko detalja jer trenutno važem, ali je moja odluka da ili KLR650 ili F650gs Dak nabavim
Sad po vama, koliko bi ja još troškova imao sa KLR650 ?
Da li je ta cijena za koju vlasnik traži prihvatljiva, normalna, prevelika ?
Koja bi mu bila realna cijena ?
A kod F650gs Dak, koliki bi me sve troškovi ispali kod uvoza ?
Cijena "izgleda" primamljiva ali koji bi mu bio razlog tome ?
Kolika će me zafrkancija s njime još koštat ?
I koja je njemu realna cijena ?
Hvala na pomoći