Odakle je Akrapovicj???

timmy said:
za razliku od drugih proizvodaca motor sigurno ne gubi snagu, ako dobijes onda je to skoro neprimjetivo, osim sto se tice zvuka.
druga je stavar ako ugradis kompletni sustav sa granama... i nakon toga nastimas motor, stavis drugi filter zraka... al opet neces dobiti tko zna koliko + snage.

kod akrapa je najbitnija i najpozitivnija činjenica da ima dobro ispeglanu krivulju, tj. nema rupa kao npr. wings...
 
evo vako da ja kažem ono šta znam.... barba Akrapovič je u mlađim danima bio jebeno Lud vozač dosta se lomio išao po natjecanjima te on i njegovih par frendova pri friziranju su počeli radit sami auspuhe po raznim nacrtima.... i tako je kasnije to prešlo u firmu malu jer su radili stvarno jebeno dobre auspuhe za 4t motore za 500 i više ccm. sad barba Akrapovič više nije poremečeni manijak za kojeg su govorili da neče u papučama umrijet već je biznisman veliki koji posjeduje ogromnu firmu sa svjetskom reputacijom sa 2 pogona u sloveniji između novog mesta i ljubljane ako se nevaram. uglavnom ti auspusi su jako skupi ali su i jebeno dobri šta se tiće performansi a zvuk netriba ni spominjat. ( ovo sve šta sam napisao tu sam čuo od svog frenda iz ljubljane koji radi u toj firmi pa možda ima koja greška...) 8) u Akrapoviča je radio jedan čovjek koji se zove vlado koji se izdvojio napravio firmu VLADO ispuh malo poznata sa nešto malo jeftinijim proizvodima ali prejebenim poput akrapoviča. i po meni oni su jedni od najboljih proizvođača auspuha u svijetu...


eto janezi bar u nečem valjaju!
 
ja sam čuo da je akrapovič radio ispuhe po scorpion licenci i onda kad se obogatio napravio svoje. inaće dobro radi, neznam za SBK ove sezone ali prošlih se ducati držao termignonia i bilo mu dost
 
Da bi stavio spuhove na trke,moraš platit.Prevelika je medijska pozornost na GP i SBK da bi se reklamiral badava.Baš je bila spika s Akrapovičem.Njemu to ne treba.Napravil si je ime.Ja sam viđal švabe na pumpi u Ljubljani kak mašu s topovima u rukama i komentiraju.Čovjek sjedne u auto i vozi se u Sloveniju da si kupi top za motor.
 
fire__blade said:
eto janezi bar u nečem valjaju!

Ma dobre su im i curke :mrgreen:

Kad se promjeni samo top tj auspuh tad nije potrebno namještavat karburatore i ostalo. Negdje sam citao da je problem kod nekih motora kad se promjene kompletne grane, pogotovo kod novijih motora zato što oni u orginalnim granama imaju ventile i senzore koji onda sudjeluju u određivanju kako ce injektori bacat benzin i za povratne plinove (koji kod 4T motora i nisu bas toko vazni koliko na 2T) tako da neki promjenom grana mogu cak i izgubit na performansama. Nisam siguran, mozda grijesim...
 
Ne kužim koja je razlika između npr. Akrapović grana i originalnih.Što je u njima drugačije pa zbog toga daju više snage? Za top zato što je otvoreniji itd. ,ali za grane ne kužim! Ajde neka netko to objasni!
 
Marin said:
Ne kužim koja je razlika između npr. Akrapović grana i originalnih.Što je u njima drugačije pa zbog toga daju više snage? Za top zato što je otvoreniji itd. ,ali za grane ne kužim! Ajde neka netko to objasni!
mislim da je stvar u rezonanciji (pa da se i na racun toga dobije malo veca snaga na drugom dijapazonu obrtaja od originalnog ispuha). to je meni jedino objasnjenje, drugo mi ne pada na pamet. mozda sledge zna neko bolje rjesenje :mrgreen:
 
Undisputed said:
Kao što su rekle kolege gore Akrapović je iz Slovenije.

Ukratko:

To je tvrtka koja je započela svoje poslovanje 1990. g. sa samo 6 zaposlenika. Proizvodi ispuhe za 4-T motocikle i u tome je specijalizirana. Danas ima 170 zaposlenika i jako dobru (zasluženu) reputaciju.

Treca fitma po izvozu u Slo.
 
Aj molim te, ne vuci više postove sa 58. stranice foruma. Nisu aktualni, a samim time većini neinteresantni.