odzracivanje kocnica

TomiTraktor

New member
Kupio sam nove opletene teflonske kocione vodove (btw ako nekom treba nek se javi, ja sam radio GB njih na svijetskutera  svi su happy) i stoje mi vec mjesec dana u garazi jer ih nema vremena stvait

No danas ih imama pa da pitam, kada skinem stari vod i stavim novi, gore u posudici sigurno ostane malo ulja, a bogme i u celjusti.

Da li samo na to nalijevam novo ulje i pumpam dok se ne popuni ili?

Kako ih odzraciti? Znam na autu, ali jer na motoru isti postupak?
 
Pa ako znas odzracivat, kako i sam kazes, onda pumpaj dok nebude vise zraka a po potrebi dolijevaj ulje u casicu...
 
cdawg said:
Pa ako znas odzracivat, kako i sam kazes, onda pumpaj dok nebude vise zraka a po potrebi dolijevaj ulje u casicu...

ma zanime me da li moram i iz posudice i iz celjusit nekako izvadit svo staro ulje van...ili kada stavim crijevo samo nadolijevam kako pumpam?
 
darQ said:
pa bilo bi dobro ak se može u potpunosti staro ulje zamjenit novim :wink:

DA, samo onda racunaj na to da ces jako dugo odzracivat.. Ali bolje napravit kak treba
 
Pusti to ako ne znas, ne valja se igrati sa kocnicama, odi do nekog da ti pokaze pa ces znati. Ovako ako ti napravis ce mozda i raditi, pitanje je koliko..
 
Duke said:
Pusti to ako ne znas, ne valja se igrati sa kocnicama, odi do nekog da ti pokaze pa ces znati. Ovako ako ti napravis ce mozda i raditi, pitanje je koliko..

hvala na savjetu, ali sp mi se raspao 100km nakon kupnje i blok pukao i sve pa sam ga i satsavio i rastavio vec 2 puta

reko ako moze netko sa 3 razreda srednje onda mogu i ja sa malo entuzijazma. Znam na autu slozit kocnice, ali na motoru nikad nisam dirao pa bolje da prvo pitam

BTW neki savjet kako da iz celjusti izbacim svo ulje?
 
pa ako na celjusti nema za ispustanje  :misli:  onda malo po malo ulijevaj novo ulje u casicu (da ne povuce zrak, pazi) i pumpaj dok ne vidis da ti van curi novo ulje... Ali naoruzaj se zivcima i vremenom  (y)
 
Čox said:
Skini ju i rastavi, trebalo bi bit isto kao na autu :misli:

necu ih rastavljat jer murphy kaze da cu sigurno ostetig gumicu cilindra...hahaha

Ima onaj piopac za pdzracivanje ali on je na vrhu klijesta...najpametnije rijesenej je da skinem ih, otvorim pipac i okrenem naopacke dok ne iscuri...a ono malo sto ostane u posudici nek ostane...
 
ej Tomi... Ali... Brakes only slow you down...
 
Ne znam, ali ja kad mjenjam ulje onda volim to rastavit i očistit jer se zna nekakvog blata nakupit koje će prije sjebat gumicu nego tvoje rastavljanje. Samo treba bit nježan i oprezan :mrgreen: (kao i u još nekim stvarima :LOL:)
 
Skini čeljusti, odšarafi vijak za odzračivanje i ispusti ulje. Ujedno ti je to prilika da i očistiš čeljusti. Ako ih nećeš rastavljati očisti onda samo vanjski dio. Kada ga očistiš i pobrišeš utisni klipiće unutra tako da imaš što manje zraka u čeljusti.
Isprazni i posudicu za ulje gore na kočnici tako da sustav dobije potpuno novo ulje.
Nakon toga sve posastavljaj i nalij ulje i odzrači sustav. Bitno ti je da ti je posudica nikada ne ostane bez ulja kako ne bi radio dupli posao.
Neko je rekao da treba puno živaca i vremena. Ne treba ako znaš šta radiš.

A kako odzračiti?
Već je bilo priče ali evo copy/paste moga odgovora:

"Kada sve smontiraš nalij ulje u onu čašicu i zatvori ju (da ti se ne bi izlilo jer jako nagriza plastiku).
Tada stisni kočnicu i dok je stisnuta odvrni onaj vijak za odzračivanje na čeljustima.
Kočnicu cjelo vrijeme drži stisnutu i zategni vijak.
Pusti kočnicu i opet je stisni i odvrni vijak i tako sve dok ti dole na vijak počne curiti samo ulje bez mjehurića zraka.
Po potrebi nadolijevaj ulje u čašicu i pazi da ni u jednom trenu ne bude prazna kako ne bi povukao zrak.
Još si za pomoć kupi komadić gumenog crijeva (najpraktičnije je prozirno) koje ti može stati na vijak da ti se ulje ne prolijeva po disku i felgi."
 
ako već mijenjaš crijeva kočnica, stvarno nebi bilo loše kad bi ipak skinuo i rastavio kliješta, te dobro sve očistio... nije na odmet...  (y)
 
Mali dodatak, oznake min i max na posudici ulja nisu tu bezveze, pa kad odzračivanje privedeš kraju nadolij ulje da bude unutar oznaka.
 
Ako imaš vakumsku pumpicu sa njom ti je najlakše ozračit,a i ne moraš rastavljat kliješta jer ti ona izvuče sve van.
 
fredi said:
Ako imaš vakumsku pumpicu sa njom ti je najlakše ozračit,a i ne moraš rastavljat kliješta jer ti ona izvuče sve van.

i jedna malo veca sprica iz apoteke i slauf za bengu od npr. nekog tomosa je od pomoci
 
Ako rastavljas celjust i ostetis slucajno gumice,pa kupis nove sigurno ne kostaju puno ipak nove su nove!!
Poslje sve slozis pazljivo natrag i odzracis kako su decki gore opisali i nemas beda!!
 
Eeeeee pa za mjenjanje crjeva netreba rastavljat čeljust  :misli: jer ako nisi stručnjak možeš samo da za*ebeš  :wink: