Ogreban tank

_ivo_

Member
Bok,

Znaci motor je pao i ima sada na tanku jedno 5cm promjera ogrebotinu... Nije strasno, mislim da cak nije udubljeno (ili ako je onda je malo) i sa tim se da zivjeti - ali da nebi pocelo vremenom dalje hrdja ili sl...

Kako to najbezbolnije za dzep sanirati?

LP,
Ivo

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

 
Ušpricavanje kod dobrog lakirera.
 
Koja boja?

Kad bi sliku postavio možda bi dobio konkretan odgovor.
Postoji reparatur lak prema bojama, mala bočica sa kistom
 
ropee said:
Koja boja?

Kad bi sliku postavio možda bi dobio konkretan odgovor.
Postoji reparatur lak prema bojama, mala bočica sa kistom
Kawasaki ER-5, njegova ona plava boja...

Ma budem stavio ali nemam jos motor, tek sljedeci tjedan petak...  :021:
Ovo sam vidio kada sam ga gledao pa se malo unapred raspitujem...
 
Čekaj jeli to onaj ER5 što je imao problema s paljenjem ili neki drugi? Kako je pao? - Sa nogare ili sa nadvožnjaka? :mrgreen:
 
bricksrheavy said:
Čekaj jeli to onaj ER5 što je imao problema s paljenjem ili neki drugi? Kako je pao? - Sa nogare ili sa nadvožnjaka? :mrgreen:
Nije to taj  :mrgreen:
Onaj je bio "jeftin" ali kada sam zbrojao sve kaj moram dati (odjavljen) na regu i popravke - i nije bas jeftin...
Izasao je neki dan jedan oglas pa sam uzeo njega...

 
Otisao sam ga pogledati i motor je zbilja suza - osim malo kozmetike... Bio je od autoskole pa je bio par puta na boku, ali to je stvarno malo, evo najjace je ovo za kaj pitam tu... Inace ga nebi jos davali ali zakonski ne smije biti stariji od 10 godina u autoskoli...

I dobio sam ga po nizoj cijeni nego u oglasu...

Moram napraviti tokom off-sezone
- zmigavci prednji (dobri su i rade sve 5 ali malo napuko)
- to sa tankom
- kuciste od cukica puknuto
- rucica kocnice

Motor nikada na kisi nije bio, garaziran, niti trunke hrdje nigdje... Cak znas kada dignes poklopac od tanka, da je ispod prvo hrdjavo od vode - ma ovdje ko novo, glanc... Ovaj pali ko iz tvornice  :021:

Uglavnom, ima malo kozmetike ali je u odlicnom stanju generalno gledajuci i za tu lovu nisam nasao bolje :)
 
bricksrheavy said:
Odlična kupnja, moj je isto plavi i nisam požalio :mrgreen:
E nisam vozio ER-5 a nisam probao na drugome. Normalno je kada stoji na mjestu da ne mogu ubaciti u drugu i dalje? Znaci napravim klank u prvu i gore ide samo u ler, ne u drugu... Znaci treba mu pokred da ide dalje... ?
 
_ivo_ said:
E nisam vozio ER-5 a nisam probao na drugome. Normalno je kada stoji na mjestu da ne mogu ubaciti u drugu i dalje? Znaci napravim klank u prvu i gore ide samo u ler, ne u drugu... Znaci treba mu pokred da ide dalje... ?
Da (y) dosta kawasakija to ima kao sigurnosnu stvar - dakle kad stojiš u mjestu u prvoj nemožeš šaltat drugu nego samo u ler. Isto tako ako ti se desi da se zaustaviš u bilo kojoj brzini osim u prvoj nećeš moći šaltati nižu bez da pomalo pomičeš motor naprijed.
 
(y)

Sada sam malo u guglanju, neki set zmigavaca kad vec mijenjam da sve izmjenim... Neke ok rucice kocnice i kuplunga... Ustvari od svega mi je najskuplje kuciste cukica koliko vidim...  :afro:
 
najbolje ti je nahrani kerove i nediraj nista :mrgreen:..koliko sam skonto nisi bas u rangu Rossija sa voznjom i znanjem o motorima pa ces vjerovatno prvom prilikom oplest na asfalt i polupat sve to sto si popravio..vozaj se tako, a novce investiraj u kacigu,jaknu, gume ,kocnice i gorivo..e kad predjes jedno 10000km dotad ce ti to klepatalo dosadit pa ces htjet nesto jace i onda pogotovo se neisplati ulagat..onda spustis cijenu i prodas ga takav kakav jest
 
:misli: daj nekom klincu da ti napravi mali paint brush, kao da je njinja zarezao katanom,
pa kao curi gorivo  :mrgreen:
 
gastajbarter said:
najbolje ti je nahrani kerove i nediraj nista :mrgreen:..koliko sam skonto nisi bas u rangu Rossija sa voznjom i znanjem o motorima pa ces vjerovatno prvom prilikom oplest na asfalt i polupat sve to sto si popravio..vozaj se tako, a novce investiraj u kacigu,jaknu, gume ,kocnice i gorivo..e kad predjes jedno 10000km dotad ce ti to klepatalo dosadit pa ces htjet nesto jace i onda pogotovo se neisplati ulagat..onda spustis cijenu i prodas ga takav kakav jest
Kolko got zvucalo grubo od tebe i neutjesno nama pocetnicima, u pravu si, hehe... Ali bez obzira na sve, mislim da nekaj budem delao jer sam onak, pun OCD-a ;D

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

 
DADO+ said:
:misli: daj nekom klincu da ti napravi mali paint brush, kao da je njinja zarezao katanom,
pa kao curi gorivo  :mrgreen:
Nelosha ideja 8)

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

 
ne znam kako je i koliko na tvom  :misli:

ali to za ninju - katanu  :mrgreen: ne zezam se, stvarno - vidio na par motora;
ljudi pali i što će cijeli tank/motor farbati, a i teško se kod nekih pogodi nijansa ;)
ili upravo hoće sačuvati original boju/ naljepnice, da se vidi kako nije bio teži pad

neću stavljati sliku, ali znam evo; kako je čovjek napravio
kao da je od metaka probušen tank, jer ima par udubljenja na naked-u
i ono; fino se uklopilo + malo bezbojnog laka i to ako je 200kn platio :misli:

i sve ispalo kao da je namjerno to htio  (y)
npr.

bf681abe4b.jpg

 
Sad bas citam kaj sam sve pisao i vidim kako zvuci... Da napomenem, nije meni pao, takav uzimam  :afro:
 
najbezbolnije za đep ti je da niš ne diraš :mrgreen:

jer kolko kužim obično ta boja je sa preljevom I nemre se ušpricat (y)