Ohlins ?

Killex

New member
Ne,nemam novac da stavim (pre)cijenjene komponente na svoj motocikl(još uvijek ne). Eh sada i da imam to je dosta zbunjujuće :misli: ima ih različitih cijena,a nigdje nema transparentno koje su to razlike ono ima  racing,road itd. samo opet ima konfuznih stvari i to previše. Interesuje me ko ima na motociklu a da je ugrađivao ne da je došlo,pošto dosta ljudi kaže "ma taj ohlins koji dolazi serijski na nekim motociklima je bezveze" i sl.
I najbitnije da li se stvarno osjeti imalo poboljšanja(mislim na cestovnu vožnju) ili je samo onako cool?  :mrgreen:
 
Ja bih ti odgovorio na ovo, kad bih uspio protumačiti šta te uopće zanima...  :jesus:
 
strasilo said:
Ja bih ti odgovorio na ovo, kad bih uspio protumačiti šta te uopće zanima...  :jesus:

  1.Da li ću osjetiti na cestovnoj svakodnevnoj vožnji blagodati tog ovjesa,jer ako je samo fancy preskupo je.
  2. Da mi neko razjasni te famozne razlike u cijenama.
 
  Nadam se da je jasnije.
 
Razliku u ponašanju prednje vilice ćeš osjetiti i nakon samo promjene ulja, tako da sam gotovo siguran da bi i sa drugom vilicom osjetio razliku također .... E sad, ako ciljaš na to da ćeš postići bolje prolazno vrijeme od kuće do birtije, čisto sumnjam ....  :jesus:

Takvi (sportski) ovjesi se stavljaju kad se želi popraviti osobni rekord na Grobniku i slično .... a za svakodnevnu upotrebu u vožnjicama, ja osobno smatram da je bacanje novaca... Iako sve što je bolje, dobro dođe..  (y)
 
Ne znam da li je netko to ovdje prebacio, jer ako se na varam, već smo kod istog autora raspravljali na istu temu. :misli:
 
mate said:
Ne znam da li je netko to ovdje prebacio, jer ako se na varam, već smo kod istog autora raspravljali na istu temu. :misli:

Nismo raspravljali pitao sam te na pp.
 
mate said:
Ne znam da li je netko to ovdje prebacio, jer ako se na varam, već smo kod istog autora raspravljali na istu temu. :misli:


Ipak su udarci glavom u bukvu ostavili posljedice  :? :?
 
ohlins vrijedi svake ulozene kune....Jbg...cim vidis da jedan ohinsov amortizer upravljaca ima 16 pozicija za stelanje...kao i sama izrada istoga..biti ce ti sve jasno...naravno da ove opcije ovise i o cijeni...Ovo takodjer vrijedi za sam ovjes motora..Razlika je itekako uocljiva.. 8)
 
bmw m 5 said:
ohlins vrijedi svake ulozene kune....Jbg...cim vidis da jedan ohinsov amortizer upravljaca ima 16 pozicija za stelanje...kao i sama izrada istoga..biti ce ti sve jasno...naravno da ove opcije ovise i o cijeni...Ovo takodjer vrijedi za sam ovjes motora..Razlika je itekako uocljiva.. 8)

Nema niti jedan sa 16 ali nema veze. :mrgreen: Njega muči nešto drugo, nije svaki Ohlins Ohlins. Na primjer, na ZX10R se stavljao originalni Ohlinsov amortizer koji je jedna od većih prevara jer kurcu ne služi, nešto lošije nisam vidio. Što se tiče vilica, a to zemu najviše zanima :mrgreen:, izvana imaš dvije gotovo identične Ohlinsove vilice a razlika u cijeni im je 5 puta. Kako je to moguće? Tako što je jedna prava racing vilica a druga samo tako izgleda i originalno se ugrađuje na neke motore. Ova prava obično propiša svakih par treninga a druga ne. Naravno, ne zato što je bolja. :mrgreen: Na nekim novijim motorima, recimo na 1098, se originalna Shova pokazala boljom od originalnog Ohlinsa dok je na 998 razlika veća i u korist Ohlinsa ali tada je bilo drugo vrijeme i Ohlins je bio puno više "Ohlins" nego danas. Pričam o originalnoj ugradnji. Dakle, poučak bi bio slijedeći: za bolje vozna svojstva staviti kit u postojeće vilice, za šminku kupiti cijele vilice, one jetinije, ili treće, kupiti prave racing vilice koje koštaju više od motora, i to novog. :mrgreen:
 
Znači ttx nazad i catridge naprijed.
 
mate said:
Nema niti jedan sa 16 ali nema veze. :mrgreen: Njega muči nešto drugo, nije svaki Ohlins Ohlins. Na primjer, na ZX10R se stavljao originalni Ohlinsov amortizer koji je jedna od većih prevara jer kurcu ne služi, nešto lošije nisam vidio. Što se tiče vilica, a to zemu najviše zanima :mrgreen:, izvana imaš dvije gotovo identične Ohlinsove vilice a razlika u cijeni im je 5 puta. Kako je to moguće? Tako što je jedna prava racing vilica a druga samo tako izgleda i originalno se ugrađuje na neke motore. Ova prava obično propiša svakih par treninga a druga ne. Naravno, ne zato što je bolja. :mrgreen: Na nekim novijim motorima, recimo na 1098, se originalna Shova pokazala boljom od originalnog Ohlinsa dok je na 998 razlika veća i u korist Ohlinsa ali tada je bilo drugo vrijeme i Ohlins je bio puno više "Ohlins" nego danas. Pričam o originalnoj ugradnji. Dakle, poučak bi bio slijedeći: za bolje vozna svojstva staviti kit u postojeće vilice, za šminku kupiti cijele vilice, one jetinije, ili treće, kupiti prave racing vilice koje koštaju više od motora, i to novog. :mrgreen:

Priča se da na evropskom prvenstvu po boxovima kruži Ohlinsov kamiončić u kojem možeš naći za istu vilicu i po nekoliko desetaka različitih kitova opruga i klizača koji su prilagođeni težini motora i vozača, te obliku staze na kojoj se vozi ...  :wink:

Priča se i to da su u jednom takvom bili i naši ljudi iz Nervinog tima..... i da su ostali zapanjeni ...  (y)
 
Killex said:
Znači ttx nazad i catridge naprijed.

Po mom mišljenju, sigurno najbolje rješenje. Naravno, ostaje otvoreno pitanje isplativosti za cestovnu upotrebu, pogotovo TTX-a. :mrgreen:
 
strasilo said:
Priča se da na evropskom prvenstvu po boxovima kruži Ohlinsov kamiončić u kojem možeš naći za istu vilicu i po nekoliko desetaka različitih kitova opruga i klizača koji su prilagođeni težini motora i vozača, te obliku staze na kojoj se vozi ...  :wink:

Priča se i to da su u jednom takvom bili i naši ljudi iz Nervinog tima..... i da su ostali zapanjeni ...  (y)

Če se ne motim, kako bi to rekli naši prijatelji Janezi, nešto slično se događalo na Hungaroringu. :mrgreen:
 
mate said:
Po mom mišljenju, sigurno najbolje rješenje. Naravno, ostaje otvoreno pitanje isplativosti za cestovnu upotrebu, pogotovo TTX-a. :mrgreen:

Zaboravimo isplativost :mrgreen: Kao da je motociklizam isplativ za veliku većinu nas?  :LOL:  Hoće li mi taj ttx u svakodnevnoj primjeni stvarati neželjene efekte(tipa da on voza mene  :mrgreen:) ili će biti bolji nego serijski Hondin ovjes? Ako je bolje onda je to ok  (y)
 
Evo ti primjera iz mog osobnog iskustva, ako je mjreodavno.... :D

Ja na 929 a friend na novom ZX10.......negdje 2005-e.
Izlazak iz zagrebackog i prema ciljnoj ravnini.......ja sa ohlins-ovim amortizerom upravljaca, a on bez. Pun gas(treca brzina i saltanje u cetvrtu) obadvojca, . Njemu prednj kraj toliko radi da mora popustiti da ga smiri, a moj miran kao po tracnicama. Prednost je ta da me nije nikako mogao stici.
Kad je on stavio ohlinsa, onda se prica okrenula u njegovu korist........... :mrgreen: :mrgreen:
 
mate said:
Nema niti jedan sa 16 ali nema veze. :mrgreen: Njega muči nešto drugo, nije svaki Ohlins Ohlins. Na primjer, na ZX10R se stavljao originalni Ohlinsov amortizer koji je jedna od većih prevara jer kurcu ne služi, nešto lošije nisam vidio. Što se tiče vilica, a to zemu najviše zanima :mrgreen:, izvana imaš dvije gotovo identične Ohlinsove vilice a razlika u cijeni im je 5 puta. Kako je to moguće? Tako što je jedna prava racing vilica a druga samo tako izgleda i originalno se ugrađuje na neke motore. Ova prava obično propiša svakih par treninga a druga ne. Naravno, ne zato što je bolja. :mrgreen: Na nekim novijim motorima, recimo na 1098, se originalna Shova pokazala boljom od originalnog Ohlinsa dok je na 998 razlika veća i u korist Ohlinsa ali tada je bilo drugo vrijeme i Ohlins je bio puno više "Ohlins" nego danas. Pričam o originalnoj ugradnji. Dakle, poučak bi bio slijedeći: za bolje vozna svojstva staviti kit u postojeće vilice, za šminku kupiti cijele vilice, one jetinije, ili treće, kupiti prave racing vilice koje koštaju više od motora, i to novog. :mrgreen:
Ne vjerujem samom sebi, ali se u potpunosti slažem sa ovim gore!  Još bi samo dodao da postoje i drugi proizvođači (bitubo, FG, WP...) koji imaju jednako tako dobre, i skupe, proizvode...
 
Killex said:
Zaboravimo isplativost :mrgreen: Kao da je motociklizam isplativ za veliku većinu nas?  :LOL:  Hoće li mi taj ttx u svakodnevnoj primjeni stvarati neželjene efekte(tipa da on voza mene  :mrgreen:) ili će biti bolji nego serijski Hondin ovjes? Ako je bolje onda je to ok  (y)

Jedini neželjeni efekt je da bi trebalo sve to skupa servisirati svakih xx sati vožnje, ako se motor vozi isključivo na stazi 3-4000 km je masu dok je za po cesti apsurdno pre malo....  I neznam kakve su ceste kod tebe, kod nas u Istri voziti motor sa takvim ovjesom po cesti je čisti sadizam sa dobrom dozom mazohizma.
 
xman69 said:
Evo ti primjera iz mog osobnog iskustva, ako je mjreodavno.... :D

Ja na 929 a friend na novom ZX10.......negdje 2005-e.
Izlazak iz zagrebackog i prema ciljnoj ravnini.......ja sa ohlins-ovim amortizerom upravljaca, a on bez. Pun gas(treca brzina i saltanje u cetvrtu) obadvojca, . Njemu prednj kraj toliko radi da mora popustiti da ga smiri, a moj miran kao po tracnicama. Prednost je ta da me nije nikako mogao stici.
Kad je on stavio ohlinsa, onda se prica okrenula u njegovu korist........... :mrgreen: :mrgreen:
Moras uzeti u obzir i da ta desetka iz tog vremena jebeno trese volan,dok 929 se moze puno kvalitetnije voziti bez amortizera upravljaca nego desetka...