Oldskul prerade

kc000kc

Member
otdjyo.jpg

Evo jedne katane  (y)
 
malaguti said:
nije bas takva vrsta prerade,ali po meni je ovo opak motor,ducati 750 f1,slikao sam ga na grobniku na pisti...

Nije to 750F1 već hardver i makinja od 900SS-a (1992-1998) ugrađena u ručno rađenu ramu i sa naturpijanim motorom.
Kladim se da motor nema ni 140 kg.
Ne vidi se dobro na slikama,ali jel' su to Dellorto karbosi?
 
limit said:
Elias, slike su odlične ali nemoj stavljati ove male slike, pa veći je moj avatar od njih  :mrgreen:
Nemoj stavljati slike manje od 800x600 rezolucije, ništa se ne vidi na njima  :wink:

Nisam uopće obraća pažnju na veličinu, prigovor se uvažava, časni sude!!
 
Icek said:
Ova zadnja katana mi nije jasna, šta nije to mašina od CBR 900 tj 929-954  :misli:

Pa tema se zove Oldskul prerade  :wink:
 
limit said:
Ko je ružan  :shock:

zajebancija  (y)

objektivno, iz današnjeg kuta gledanja, nikako se ne može mjeriti sa oblim Z linijama, ali taj motor ima jedan specifičan izgled koji je "poseban"

subjektivno, kako je to prvih 1000 ccm na kojima sam vidio što je to "veliki" motor, i koji užitak je vožnja na jakom stroju, ti su mi Kawci  :inlove:
 
kawac...
124629248510.jpg


124951968010.jpg


Koliko je u biti jednostavno..dovoljno je staviti novu prednju i straznju vilicu, odluciti dali sloziti monoamortizer ili se
drzati klasike i staviti dva...sire felge i gume...180nazad i 120 naprijed...svaki motor dobije na izgledu...

Mislim da ce se svi sloziti da kad su stari motori u pitanju...svaka prerada dobro izgleda...to nisu "svemirski" motori...nema
suvisnih plastika i p|[email protected] mehanika i performanse...milina za pogledati...
 
nisam mu odvjetnik ali ako malo bolje pogledaš vidjet ćeš da je hondina mašina apostrofirana pa mislim da je ipak skužio o čemu se radi ;)