OPAKA PRERADA

Ovo je sportski motor i normalno da je svaki kilometar vazan-ja ipak dajem prednost bezbijednosti u saobracaju i boljoj uocljivosti, SAFETY FIRST!!! :mrgreen:
 
E dok sam ja skozio sta je uopce prepravljano trebalo mi je malo vise....

Bas i nije neki preprvak, a isto sto je "gastajbarter" rekao da je sigurnost ipak na prvom mijestu.....

S tim u brzini bas i ne postignes puno vise nego izgubis....
 
Eeeeeee geeps, pa kako ne kužiš da je ovo lagana zajebancija! Koji dobitak brzine!  :LOL:
 
Kako ne dobijes na brzini? Zaboravio sam da naglasim i znatnu ustedu u tezini u odnosu na tvornicke-cak 250grama, olaksanu upravljivost u "S" krivinama ....
 
gastajbarter said:
Kako ne dobijes na brzini? Zaboravio sam da naglasim i znatnu ustedu u tezini u odnosu na tvornicke-cak 250grama, olaksanu upravljivost u "S" krivinama ....

A jesi ga probao ispolirati. Ja sam nakon jednog poliranja skioro navukao 325 ali mi je falilo ceste!  :mrgreen:
 
strašno :D :Da jeste probali zamjenit čepove na ventilima(na felgama) pa da vidiš (y)
osjeti se :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Hajabusa: sa retrovizorima 304 km/h a bez njih 311 km/h-mislim da je test bio u njemačkom PS časopisu.
 
Ovo je bilo zamisljeno pola u sali ,pola u zbilji-Otpor zraka je jebena stvarka pogotovo oko 300Km/h Ova "prerada" je ipak vise estetske prirode i jedina prava korist je da cerada vise ne zapinje-lakse se stavlja i skida :mrgreen:
 
black said:
strašno :D :Da jeste probali zamjenit čepove na ventilima(na felgama) pa da vidiš (y)
osjeti se :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
MA KAJ ZAMIJENIT??!!

skineš i to je to (y)