Originalni dijelovi za Hondu

DrazenG

Member
Prije par mjeseci kupim ja novi klip i karike za svoju NSR-ku...krenem da montiram i dodjem do problema...jedna karika ne stima u kanal na klipu...prosirim kanal i ubacim kariku....namontiram sve...vozio se 10 dana i to sa 5% mjesavinom(reko novi su dijelovi dok sve ne nalegne)...i to stalno lagano, nisam tjerao u visoke obrtaje....10-ti dan zablokira masina....skinem cilindar i klip jedva izbijem iz cilindra(sreca cilindar ostao neostecen-cudo veliko)karike se nenormalo puno poderale a klip sav isprutan (sa svih strana) ....da ne duzim na kutijama svih dijelova pise da su izradjeni u Belgiji (kvalitet ocajan-kao da su od papira napravljeni)...Sada moran kupovati semering na radilici, semeringe za prednje amortizere, ulje za iste, lanac i jos neke sitnice...
    Gdje da kupim original dijelove ???  HVALA
 
jel na kutijama pisalo "genuine parts"...honda ? Ako je...onda nema veze gdje je komad napravljen..jer mora zadovoljavati kontrolu kvalitete honda. Tu si ti nesto pogresno montirao..ili narucio...cim ti karika nije lagano sjela u utor klipa....Gdje god da narucio dobiti ces kao i sada...Sve te 125-ce se rade u italiji....Original dijelove naruci u ovlastenom honda servisu...a za RH to je ruting doo rijeka.Btw...ako si klip na silu izbijao...cisto sumnjam da je cilindar "prezivio"....a i pogledaj na cilindru koja je tolerancija...slovna oznaka a..b...c..d...Po tome se i klip narucuje...Nemozes ti klip c staviti u clindar a...npr....daj nekome da ti naruci dijelove i sve to slozi tko se razumije...bez uvrede... :mrgreen:
 
Prvo hvala ti ako niko nece ti uvijek pomognes...
bmw m 5 said:
to slozi tko se razumije...bez uvrede...
Ma OK nema uvrede..Rijesio sam ja taj problem sa klipom i karikama...dobio nove  dijelove iz njemacke... namontirao i sada ide vec 3000km bez greske...nego sad mi otisao semering na radilici pakontam gdje cu ga kupiti jer mi to niko sada ne moze donijeti iz njemacke pa moram kupiti u HR....te prve dijelove sam kupio u ruting....i nikako nisam zadovoljan...a sta cu moram opet tamo kod njih valjda cu sada biti bolje srece.....
 
nego, koliko si dao za klip i karike?
 
tkubasa said:
nego, koliko si dao za klip i karike?
Za ove u rutingu klip 325kn a karike 339kn....a za ove iz njemacke ne znam, njih sam dobio za poklon...nisam ih platio..
 
DrazenG said:
Za ove u rutingu klip 325kn a karike 339kn....a za ove iz njemacke ne znam, njih sam dobio za poklon...nisam ih platio..


papreno.....  (y)
 
sa tim dvotaktašima nikad na kraj!  stalno se kvare i zaribavaju.  motor je jednostavno neisplativ. troši gorivo,ulje,klipove,karike,cilindre :palacdolje: 
nikad kraja! ali i ja sam nekad vozao 125-tice jer drugo i bolje nisam mogao kupiti.    stoga želim ti da sto prije kupiš pravi motor i da se riješiš toga NSR-a.... (y)
 
kukac said:
sa tim dvotaktašima nikad na kraj!   stalno se kvare i zaribavaju.  motor je jednostavno neisplativ. troši gorivo,ulje,klipove,karike,cilindre :palacdolje: 
nikad kraja! ali i ja sam nekad vozao 125-tice jer drugo i bolje nisam mogao kupiti.    stoga želim ti da sto prije kupiš pravi motor i da se riješiš toga NSR-a.... (y)

kao i uvijek kes je u pitanju, treba imat za pravi motor a vjerujem da je i kod Drazena ista prica....

Al bas se i ne slazem da sa cvajama nikad na kraj, pogotovo nsr-kama 45 t + bez rastavljanja ili ti pali-vozi to je za mene OK, vozim cvaje vec 7-8 godina i moram priznat nikad nisam imao nekih kardinalnih problema kako svi tvrde tj. problemi su nastajali zbog mojih pogresaka ali naucio sam lekcije, istina treba im nesto vise paznje i odrzavanja a sa time i znanja, ali u toj klasi (male kubikaze) daju ipak puuno vise uzitka  (y) (y)
 
ok!  vjerujem da je istina kod mene je bila u pitanju aprilia.  od mojih kolega svi su imali u to takodjer vrijeme aprilie.  problema je bilo neprestano!  katasrofa :palacdolje:
 
tkubasa said:
papreno.....  (y)
Ma i nije da su one sta valjale...nego sam ih vozio 10 dana i ne se upola potrosile....kao da su od aluminija napravljene....ne pucaju nego se deformisu


kukac said:
ali i ja sam nekad vozao 125-tice jer drugo i bolje nisam mogao kupiti.    stoga želim ti da sto prije kupiš pravi motor i da se riješiš toga NSR-a.... (y)
tkubasa said:
kao i uvijek kes je u pitanju, treba imat za pravi motor a vjerujem da je i kod Drazena ista prica....
   A sta bi drugo bilo....lova je u vecini slucajeva problem, mada nije i jedini...moji starci su veliki protivnici motora i oni kazu za sve ima ali za motor nema (cak sam dobio i novog focusa za 18-ti rodjendan(mislili su da cu zaboraviti motor) ali ja opet vise volim svoga NSR-a od 1000e nego focusa od 16000e)...ali ne predajem se ja jer mi je motor u krvi...sada studiram a kada zavrsim nadam se da cu moci sebi priustiti motor koji ja zelim...zivim za taj dan (y)
    Iako sam ja imao nekih problema ko sto rece tkubasa sam sam kriv za njih zadovoljan sam sa motorom a i naucio sam dosta toga oko mehanike

   Sjetih se jos necega....zadnji amortizer mi je takodje malo popusto(previse je mekan)...da li se on moze reparirati ili se samo moze kupiti novi??
          HVALA
 
DrazenG said:
Prvo hvala ti ako niko nece ti uvijek pomognes... Ma OK nema uvrede..Rijesio sam ja taj problem sa klipom i karikama...dobio nove  dijelove iz njemacke... namontirao i sada ide vec 3000km bez greske...nego sad mi otisao semering na radilici pakontam gdje cu ga kupiti jer mi to niko sada ne moze donijeti iz njemacke pa moram kupiti u HR....te prve dijelove sam kupio u ruting....i nikako nisam zadovoljan...a sta cu moram opet tamo kod njih valjda cu sada biti bolje srece.....
ne brini....semering je...semering...barem tu mozes biti miran....Ja vec godinama u rutingu uzimam dijelove za honde....i nikad problema. Ono sto narucim...to i dobijem... (y) Budi bez brige...
 
kukac said:
sa tim dvotaktašima nikad na kraj!   stalno se kvare i zaribavaju.  motor je jednostavno neisplativ. troši gorivo,ulje,klipove,karike,cilindre :palacdolje: 
nikad kraja! ali i ja sam nekad vozao 125-tice jer drugo i bolje nisam mogao kupiti.    stoga želim ti da sto prije kupiš pravi motor i da se riješiš toga NSR-a.... (y)


uh što nevolim kada ovako netko govori za cvaje  :x .......a vozio talijanske poluproizvode...... :LOL: :jesus: i što onda da bolje očekuješ......


recimo, u nedjelju sam vidio hondu cb450 kako je pukao ispušni ventil.......kako, zbog čega?????? ipak se radi o hondi, što ju stavljam među bolje proizvođače za 4T motore.........
 
zeto said:
uh što nevolim kada ovako netko govori za cvaje  :x .......a vozio talijanske poluproizvode...... :LOL: :jesus: i što onda da bolje očekuješ......


recimo, u nedjelju sam vidio hondu cb450 kako je pukao ispušni ventil.......kako, zbog čega?????? ipak se radi o hondi, što ju stavljam među bolje proizvođače za 4T motore.........


vjeruj mi 90% SVIH problema sa bilo kojim masinama je u vozacu bilo 2t ili 4t..... a nije ni Honda bezgresna  (y)
 
zeto said:
uh što nevolim kada ovako netko govori za cvaje  :x .......a vozio talijanske poluproizvode...... :LOL: :jesus: i što onda da bolje očekuješ......


recimo, u nedjelju sam vidio hondu cb450 kako je pukao ispušni ventil.......kako, zbog čega?????? ipak se radi o hondi, što ju stavljam među bolje proizvođače za 4T motore.........
 
:LOL: :LOL: :jesus:
 
zeto said:
recimo, u nedjelju sam vidio hondu cb450 kako je pukao ispušni ventil.......kako, zbog čega?????? ipak se radi o hondi, što ju stavljam među bolje proizvođače za 4T motore.........

Taj je motor u najboljem slučaju star 15 ili više godina. Koliko cvaja je živo tog
godišta i koliko se para utuklo da dožive tu starost?  :mrgreen:
 
NSR je sigurno jedan od kvalitetnijih 2t, price od 45000 km bez otvaranja su istinite, doduse osobno bi otvorio cilindar i na manje, barem kontrola kroz ispuh.
a ovo da ti jedna karika nije mogla upast..skoro sam siguran da je bila trapezna, sad je gotovo. poslusaj M5 i dobro pogledaj oznaku na cilindru i po njoj naruci klip
 
yatasaki said:
a ovo da ti jedna karika nije mogla upast..skoro sam siguran da je bila trapezna, sad je gotovo
Karika nije mogla upasti u donji kanal klipa, niti jedna (racunajuci i stare koje su izvadjene iz motora), a u gornji kanal i u oba kanala staroga klipa su bez problema sjedale sve karike...,tako je klip 100% bio falsh.....
   Ovo je vjerovatno preskoceno ili niko ne zna.....
DrazenG said:
   Sjetih se jos necega....zadnji amortizer mi je takodje malo popusto(previse je mekan)...da li se on moze reparirati ili se samo moze kupiti novi??
          HVALA
???
 
DrazenG said:
Karika nije mogla upasti u donji kanal klipa, niti jedna (racunajuci i stare koje su izvadjene iz motora), a u gornji kanal i u oba kanala staroga klipa su bez problema sjedale sve karike...,tako je klip 100% bio falsh.....
   Ovo je vjerovatno preskoceno ili niko ne zna.....???
nema tu repariranja....ako ti je ulje iscurilo vise nitko nezna kolika je kolicina bila...U manualima nemas taj podatak jer honda taj komad tretira kao "nepopravljiv" dakle...samo zamjena dolazi u obzir.... Mozda bi ti ga i netko uspio napuniti...ali gdje naci semeringe...i koliko ulja u njega staviti..??? Uzmi drugi...moj savijet... :wink:
 
yatasaki said:
NSR je sigurno jedan od kvalitetnijih 2t, price od 45000 km bez otvaranja su istinite, doduse osobno bi otvorio cilindar i na manje, barem kontrola kroz ispuh.
a ovo da ti jedna karika nije mogla upast..skoro sam siguran da je bila trapezna, sad je gotovo. poslusaj M5 i dobro pogledaj oznaku na cilindru i po njoj naruci klip


bilo samo ciscenje ventila, i proc ce to jos ali sam mislio na kraju ove sezone generalnu.....  (y)
 
bmw m 5 said:
nema tu repariranja....ako ti je ulje iscurilo vise nitko nezna kolika je kolicina bila...U manualima nemas taj podatak jer honda taj komad tretira kao "nepopravljiv" dakle...samo zamjena dolazi u obzir.... Mozda bi ti ga i netko uspio napuniti...ali gdje naci semeringe...i koliko ulja u njega staviti..??? Uzmi drugi...moj savijet... :wink:

    OK hvala