Orion supermoto 250-auspuh

ducky590

Member
:misli: Nebi ja bio ja da nesto ne zaje..... jucer promijenio serijski top na doticnom motoru ( iz razloga sto je stari bio vise za malu prdilicu, a ne za 250ccm) razlika u zvuku je zemlja-zrak i sve bi bilo ok da se nisu javili problemi. Poceo se gasiti na leru, iako je po okretajima i veci nego sto treba bit. Na nizim okretajima kad se doda gas, pocne se gusiti, ne zna dal bi krenuo il se ugasio. Na vecim nema nikakvih problema, tu i tamo malo štucne. Sto bi trebalo postelat? Dodat mu zraka, smanjit gorivo? Napravit cu sve, al samo da se ne vracam na stari top. unaprijed zahvaljujem na kreativnim odgovorima.
 
Trebaš srediti fergazer, otvoreniji auspuh omogućuje mašini da bolje diše, da vuće više zraka kroz fergazer, a količina benzna je ostala po starom pa ti je smjesa presiromašna. Potraži na fegazeru vijak za smjesu na leru, obićno je s donje strane, bliže cilindru. Probaj ga nježno zašarafiti do kraja brojeći krugove koliko se da zašarafiti (obićno 1,5). Potom odšarafi na cca 2 kruga, upali motor, ugrij ga, provozaj, pa probaj podesiti smjesu ovim vijkom polagano ga odvrčući ili zavrčući dok ne dobiješ miran rad na leru i dobar odziv na gas iz lera. Zapamti na koliko si odvrnuo vijak, ne smiješ ga odvrnuti više od 3.5 okretaja. Osim toga trebaš promijeniti glavnu diznu, trebaš skinuti fergazer, skinuti s njega čašicu, odšarafiti glavnu diznu da vidiš oznaku i koji je navoj, u motormaniji ima velik izbor dizna za naručiti. Glavna dizna ti ima oznaku oko 115, trebaš staviti za 5 - 10 veću, najbolje je odmah kupiti nekoliko komada za isprobavanje, npr +5, +7,5 i +10 veličine. Kad to središ znat ćeš da je smjesa dobra prema boji svjećice, ne smije biti bijela ni crna nego boje bijele kave ili ciglasta.