Osiguranje bez vazece kategorije

jota said:
Dakle , ne bije boj svijetlo oružje već srce junačko .
koRRespondiram  (y)
 
jolly the roger said:
teorija vs praksa
Džoli- poznati praktičar pravosudno-milicijskog postupanja. :lolcry:
Sipqov učenik? :mrgreen:
 
Hrvoje said:
Džoli- poznati praktičar pravosudno-milicijskog postupanja. :lolcry:
Sipqov učenik? :mrgreen:
cuj, ti si u pravu (valjda) sto se tice clanaka po kojima policija piše kaznu. ja znam kako su se ta 2 članka gledala dosad na prekršajnom sudu.
znaš i sam da ponekad sud i policija ne surađuju "baš"
 
Hrvoje said:
Pokrit će tvoje osiguranje štetu u svim slučajevima osim ako imaš preko 0,5 promila.
požuRRi sa tih 20000 :mrgreen:
U njegovom slučaju bude isto, posljedice su iste i za iznad 0,5 promila i za upravljanje vozilom ( uzrokovanjem nezgode) bez odgovarajuće VD, dolazi do regresne naplate.
No kod velikih šteta je dobra vijest da samo i maksimalno do 12 prosjećnih plaća u RH.

Isto tak, većina osiguratelja kod većih regresa je voljna nagoditi se.
 
jota said:
Imaš dobar motor , vozi i ostavi se ludosti . Kad promjeniš par detalja biće još bolji ( ne mislim na naljepnice i nepotrebni šminkeraj) . Ne pilaj po njemu orginalne djelove , kad ga živneš par konja , staviš čelične lajtunge itd. , odi se malo voziti na Grobnik ili od ove zime u Vrsima . Kad stekneš pravo na veću kategoriju kupi jači motor a do tad ti je i ovaj više nego  dovoljan .
Da vidiš kako se ljudi voze sa starim motorima npr Jure Lampe na Moriniju s 37ks ili još gore englezi s 500ccm 1 cilindar gume ko od trkaće bicikle i doboš kočnice a vremena za past u nesvjest .
Dakle , ne bije boj svijetlo oružje već srce junačko .
(y) slazem se.

Hotbody top dolazi uskoro i sa ebay-a sam si uzea k&n filter... Uz to cu sada jos naruciti jet kit i pravac u Split na servis, montazu i premapiranje  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ( 4-5 konja mi ne gine )
 
Cezar89 said:
(y) slazem se.

Hotbody top dolazi uskoro i sa ebay-a sam si uzea k&n filter... Uz to cu sada jos naruciti jet kit i pravac u Split na servis, montazu i premapiranje  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ( 4-5 konja mi ne gine )

Možeš si u Splitu naručiti čelične pletenice i prave pločice za kočnice , i prvom prilikom 520 DID X ring sa 2-3 različita zadnja zubčanika , 1x orginal - 1x 3 zuba više i 1x 3 zuba manje pa se možeš igrati hoćeš li brzinu ili ubrzanje , nemoj slučajno prednji zubčanik smanjivati ( neki imaju tu praksu ) za trke OK ali za cestu baš i ne jer lanac traje bitno kraće .
I kad ti financije dozvole MRA plexi varijanta Superbike ili spojler .
 
jota said:
Možeš si u Splitu naručiti čelične pletenice i prave pločice za kočnice , i prvom prilikom 520 DID X ring sa 2-3 različita zadnja zubčanika , 1x orginal - 1x 3 zuba više i 1x 3 zuba manje pa se možeš igrati hoćeš li brzinu ili ubrzanje , nemoj slučajno prednji zubčanik smanjivati ( neki imaju tu praksu ) za trke OK ali za cestu baš i ne jer lanac traje bitno kraće .
I kad ti financije dozvole MRA plexi varijanta Superbike ili spojler .
Pogledao sam cijene za vizire i nisu bas nesto velike... Ima bas od marke hotbody za 50-70 dolara ( to mi je jedna dnevnica )
http://www.twistedthrottle.com/trade/productview/4598/704/

http://www.hotbodiesracing.com/en/prod_357_windscreens_kawasaki_2008-10_ninja_250r

http://www.hotbodiesracing.com/en/prod_384_mgp_exhausts_kawasaki_2008-10_ninja_250r

Koliko ovako informativno dodju ta opletena celicna kociona crijeva?  (sorry na offu od teme)
 
Cezar89 said:
Koliko ovako informativno dodju ta opletena celicna kociona crijeva?   (sorry na offu od teme)
U Zg ima firma "VEP hidraulika" koja ih radi po narudžbi (po originalnima koja doneseš) i cijena je neka smiješno mala. Red veličine 300kn za oba (možda griješim u 50-100kn). Dosta je ljudi stavljalo njih na motore i ne znam da je bilo nezadovoljnih.
Sa druge strane postoje razne fensi-šmenski marke koje koštaju ka svetog petra kajgana, a uvjeren sam da po kvaliteti nisu iznad ove "ručni-rad" izvedbe.
 
Cezar89 said:
Pogledao sam cijene za vizire i nisu bas nesto velike... Ima bas od marke hotbody za 50-70 dolara ( to mi je jedna dnevnica )
http://www.twistedthrottle.com/trade/productview/4598/704/

http://www.hotbodiesracing.com/en/prod_357_windscreens_kawasaki_2008-10_ninja_250r

http://www.hotbodiesracing.com/en/prod_384_mgp_exhausts_kawasaki_2008-10_ninja_250r

Koliko ovako informativno dodju ta opletena celicna kociona crijeva?   (sorry na offu od teme)

MRA su od svega što sam vidio najkvalitetniji viziri kod nas oko 700kn , ako nisi nraučio auspuh naleti pa će mo ti naći kineski ista stvar a bitno jeftinije , za crjeva pitaj majstora nije nešto strašno .
 
Hrvoje said:
U Zg ima firma "VEP hidraulika" koja ih radi po narudžbi (po originalnima koja doneseš) i cijena je neka smiješno mala. Red veličine 300kn za oba (možda griješim u 50-100kn). Dosta je ljudi stavljalo njih na motore i ne znam da je bilo nezadovoljnih.
Sa druge strane postoje razne fensi-šmenski marke koje koštaju ka svetog petra kajgana, a uvjeren sam da po kvaliteti nisu iznad ove "ručni-rad" izvedbe.
Uvjerili su se već skoro svi ali neki i dalje pate od fensi-šmensi markica pa nemaju sutra za gorivo ali je motor uredno parkiran
           po dva dana isprid kafića  :mrgreen: -VEP-Hidraulika je stari dobro pečen zanat svima u inat (y) (y)
 
Hrvoje said:
Članak 223.
(1) U vozačku dozvolu upisuju se sve kategorije motornih i priključnih vozila kojima vozač ima pravo upravljati sukladno odredbama ovoga Zakona.
(2) Vozač ima pravo upravljati samo onim vozilima i kategorijama vozila koje su upisane u vozačkoj dozvoli.
(3) Novčanom kaznom u iznosu od 2.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj vozač koji upravlja vozilom one kategorije koja nije upisana u njegovu vozačku dozvolu.
:D
E  otišli ste full u off, a ja sam se odmah nekak podsjetil moje povjesti i kak sam platio valda milion pandurskih kava, tokom ondašnjih akcija  vikend,  da mi ne  pišu taj famozni čl.216 , dok nisam saznal teškom mukom da je mene u to vrijeme kačil taj čl.223, jer sam imal samo kategorije  b,c i E jedino kaj je u ovih brdo godina cifra narasla za jednu nulu, a sve ostalo isto....
:wink:
PS. evo i mali savjet tuninga, pošto taj motocikl ne poznam, direktno, al znam da gotovo uvjek treba staviti full kratki prijenos, najkraći što nadješ  (nažalost s time raste potrošnja, malo, al raste ,  pri normalnoj vožnji, jer za istu brzinu si na većem Rpm-u ) al tako rasteretiš mašinu, primjetiti ćeš  na mjenjaču da lakše i brže upada, dobiješ  brži odgovor na gas, pri nižoj turi i dalje sve o tebi i tvojoj  prilagodbi ovisi,  a  ako primjetiš da ti je štoperica prekasno stala, odnosno da si zamjetno izgubio na max.  brzini, znači da si prekratak, al  opet i to sve ovisi gdje se najčešće voziš, ideš li na duže il su ti bitniji kratki, a brzi izlasci po cesti, koja zna biti i visinom zahtjevna, brda razna i sl.,  a kasnije kao što je rečeno, tanji i lakši komplet lanaca i  zupčanika , puno znači, jedino kaj ga treba više paziti, odnosno mazati, al za normalnu upotrebu i nije neki bed.
To je uglavnom početak , dalje sve ide ovisno o vozaću i njegovim zahtjevima i željama, znači puno uživanja i puno vremena treba raditi s samim sobom i  iznenaditi ćeš se kako neke sitnice (tipa set up ovjesa, guma , kočnica i sl.) puno znaće, a i jednostavno ih je za riješiti , al teško ih je otkriti, kako treba
:misli:
moj savjet je da prvo izvučeš max iz sebe i svog motora, a vjeruj to je  najlakša i najbolja varijanta, jedino što je potrebno  puno vremena provesti, al sve je bolje nego napraviti grešku, odnosno kupiti skuplji  motocikl koji samo navučeš razno razne nepotrebne probleme i Članke zakona na sebe.....
 
Hrvoje said:
Brižni cezare imao si pravo.  (y)
Ne znam da li sam ja nešto krivo shvatio ili su meni pred godinu-dvije krivo objasnili. Nije bitno. Uglavnom dezinformirao sam širu javnost. :oops:
Upravljanje sa vozilom za koje nije položena odogvarajuća kategorija u autoškoli predstavlja prekršaj iz članka 216 st. 6 ZSPC, kako si prethodno rekao. Dakle:
Članak 216
(6) Novčanom kaznom u iznosu od 5.000,00 do 15.000,00 kuna ili kaznom zatvora do 60 dana, kaznit će se za prekršaj osoba koja u prometu na cesti upravlja motornim vozilom prije stjecanja prava na upravljanje.


E, a osim toga uz optužni prijedlog obavezno ide i privođenje dežurnom sucu za prekršaje. Dakle nema da će te zaustaviti i napisati prijavu pa da ćeš od suda dobiti poziv, nego te odmah privode na sud pred prekršajnog suca.

Još jednom, ponizno se ispričavan na dezinformaciji. :mrgreen:
Ne moras se nista ispricavati jer si prvi put dobro rekao...

Mene su u drugom mjesecu ove godine uhvatili na Nexusu 300 za koji nisam imao A2 kategoriju polozenu ( koju sam btw. danas polozio :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:),i priljepili su mi 2000 kn za upravljane vozilom bez upisane kategorije u vozacku dozvolu,i jos 700 za prekrsaj....nisu me nikud privodili,vec su mi rekli da odem doma.
Na kaznu sam ulozio zalbu i zatrazio sam da me saslusa sudac za prekrsaje i na kraju sam uspio skinuti kaznu na 1000 kn(samo),i to plativo u dvije rate :mrgreen:
 
Maxpeed said:
Ne moras se nista ispricavati jer si prvi put dobro rekao...
Hebi ga.
Ja sam bio uvjeren da sam u pravu.
Pa sam bio uvjeren da sam u krivu, pa sam čak i pitao jednu drugaricu sutkinju na prek. sudu i još milicionera. I svi su mi potvrdili za ovaj 216.
Moguće je da niti sami SUP-ovci ne znaju po kojem članku da se vode, kao niti što sami suci ne znaju što je što. Ništa novog. Uglavnom u Zg se ide na 216 i privođenje sa preventivnom uporabom sredstava prisile (lisice).
E sada, moguće je u 'rvatistanu da je po različitim upravama različita i praksa.
Živili mi!  :mrgreen:
 
Hrvoje said:
Hebi ga.
Ja sam bio uvjeren da sam u pravu.
Pa sam bio uvjeren da sam u krivu, pa sam čak i pitao jednu drugaricu sutkinju na prek. sudu i još milicionera. I svi su mi potvrdili za ovaj 216.
Moguće je da niti sami SUP-ovci ne znaju po kojem članku da se vode, kao niti što sami suci ne znaju što je što. Ništa novog. Uglavnom u Zg se ide na 216 i privođenje sa preventivnom uporabom sredstava prisile (lisice).
E sada, moguće je u 'rvatistanu da je po različitim upravama različita i praksa.
Živili mi!  :mrgreen:

Vidim ja da je ZG neka druga država , a i ono bio SUP ili MUP pandur je uvjek ... nije bez vraga .
 
Hrvoje said:
Ja sam bio uvjeren da sam u pravu.
Pa sam bio uvjeren da sam u krivu, pa ....
Moguće je da niti sami SUP-ovci ne znaju po kojem članku da se vode, kao niti što sami suci ne znaju što je što. Ništa novog.   :mrgreen:
:misli:
Ufff, a ja sam uvjek mislil da samo briju na onaj žešći članak da im više ostavim za kavu, a kad  ono, ni sami neznaju, "KAO" al  uvjek se predomisle kad ih upozoriš na to, jedino kaj odma zuje po toj famoznoj debeloj knjizi koju uvjek imaju uz sebe "ZSCP", al to je bilo davno prije ovih svih mogućih i nemogućih kategorija  vezano uz motocikle i godine starosti, pa im se valda i to full sve zvuzlalo , kak valda i u većini ostalih zakona koje stalno donose , čitaju i menjaju naši političari ...

PS glede tog motocikla, znam da mi je nešto za fotić nedavno zapelo, pa evo, ak  koja info s fotki  kaj pomogne ....
 
Hebote sad sam naletio na nekog lika sa Ninjom 250...pa to ima zadnju gumu kao ja ne Nexu  :LOL: :LOL: :LOL:
 
Maxpeed said:
Hebote sad sam naletio na nekog lika sa Ninjom 250...pa to ima zadnju gumu kao ja ne Nexu  :LOL: :LOL: :LOL:

A što si dobio ili izgubio širinom zadnje gume , širina= stabilnost na pravcu a uža guma = upravljivost . Na motorima manje snage je šira guma samo šminka .
Te Kawasakije sam gledao u italiji izvrsna ideja utrke tih motora .
 
Maxpeed said:
Hebote sad sam naletio na nekog lika sa Ninjom 250...pa to ima zadnju gumu kao ja ne Nexu  :LOL: :LOL: :LOL:
Ja sam razmisljao staviti širu gumu, ali sam ipak poslušao kolegu (jota) i ostavija orginal. Nisam kupija motor da budem viđen isprid kafica, neg da uzivam u voznji.
A sada kada sam stavija BT 45 imam osjecaj da je to drugi motor, lomim ga u zavoju, lako kocim, ma gume su za 5...
Inace to se vidi i na mome za sada samo ljevome slajderu na hlcama ( i lijevoj strani gume )    :jesus: :jesus: :jesus:

 
Mislim da bi bilo pametno i kod nas organizirati takav kup , motor nije preskup za mlađe momke s tom dozvolom izmjene su minimalne a to bi bila vrhunska škola za mlade vozače gdje bi mogli puno naučiti .