skala said:Vie buke, manje snage i veča potronja. I teko če sve to natelat. Moje iskustvo.
poker said:ja mislim da to nece ici posto je to satrkalice to nikako nepase
Glasno izrečena miljenja bi trebala imati i nekakva uporita,zar ne!?? POZDRAVI OBITELJ.poker said:ja mislim da to nece ici posto je to satrkalice to nikako nepase
Pa nisi se ba neto znojio"pripasujuči"ga!?Dugi said:Ja sam njega pripaso!
Imao sam na njemu "auspuh" koji se sastojao od limenog plasta koji je izgorio na par mjesta i perforirane cijevi unutra koja je toliko izgorila da je pukla i odvojila se tako da je ovaj Wings veliki napredak. Motor ide dobro koliko sam mogao sinoc probati (-2°C) i nema vise limeni zvuk
...sve u svemu ja zadovoljan!
baj d vej ovalni je i izgleda super. Bacim fotke uskoro!
I...?? Jesu li te slagali ovi to su ti to uvalili?Dugi said:Nude mi Wings s neke trkalice od 1000ccm za moju Super Tenerku 750.
Osim to je povoljno, a ne izgleda ni loe, da li postoji neka kvaka zato to ne bi ilo???
zvonko situm said:I...?? Jesu li te slagali ovi to su ti to uvalili?Dugi said:Nude mi Wings s neke trkalice od 1000ccm za moju Super Tenerku 750.
Osim to je povoljno, a ne izgleda ni loe, da li postoji neka kvaka zato to ne bi ilo???
Hm, da nisi bio takva skrtica i da si ostavio grijanje u radioni, mozda bi se Silvio i ja oznojili, ovako nije bilo sanse!zvonko situm said:Pa nisi se ba neto znojio"pripasujuči"ga!?Dugi said:Ja sam njega pripaso!
Imao sam na njemu "auspuh" koji se sastojao od limenog plasta koji je izgorio na par mjesta i perforirane cijevi unutra koja je toliko izgorila da je pukla i odvojila se tako da je ovaj Wings veliki napredak. Motor ide dobro koliko sam mogao sinoc probati (-2°C) i nema vise limeni zvuk
...sve u svemu ja zadovoljan!
baj d vej ovalni je i izgleda super. Bacim fotke uskoro!
toldi said::shock:
Čisto sumnjam u to! :?
Pa zato onda na trkama imaju otvorene auspuhe??? :?:
Ovako, prije nego sto krene svadja, sve sto si gore rekao stima...AnteK said:toldi said::shock:
Čisto sumnjam u to! :?
Pa zato onda na trkama imaju otvorene auspuhe??? :?:
Nije to tako jednoznačno kako se čini. Kod enduro motora napajanih karburatorima svako otvaranju u potpunosti auspuha dovodi do osiromaenja smjese, a siromana smjesa nije dobra za pravilan rad motora. Nasreću, te razlike nisu velike tako da u većini slučajeva neće prouzročititi nikakvu tetu izuzev laganog pada performansi. Uglavnom se sve svodi na pravilo "otvoren auspuh - jettati motor". Wings lonac na singl 4T za stock carburating sigurno NIJE dobro rijeenje, za trkalice ne komentiram jer se time ne bavim. Volio bih da mi ta mudra glava kae na osnovu čega je dimenzionirala ispuni lonac, potpuno otvoren, i da pae na stock karburating bez negativnog efekta po rad motora? Npr, imam na motoru Arrow Pd-Replica ispuh koji nije potpuno otvoren ( sastoji se od dijela gdje je cijev sa rupama i dijela sa vertikalnim perforiranim pregradama + rastavljiv dB killer ). Na popratnom papiru je pisalo da je auspuh za stock carburating, a u slučaju potpunog otvaranja auspuha, tj. skidanja vertikalne perforirane pregrade, nuno MIJENJANJE JETTOVA i obogaćivanje smjese!
Toldi, to to na utrkama imaju otvorene auspuhe je posljedica maksimalnog iskoritenja motora, no tamo je i sistem ubrzigavanja motora tome prilagođen, dok ako stavi na serijski karburating motora full otvoren auspuh, i ne mjenja nita drugo, neka mi netko objasni na osnovu čega je to poboljanje i zato? Govorimo o karburatorcima, ne o injection napajanim motorima, tamo je situacija drugačija.
GussRadWixer said:Ovako, prije nego sto krene svadja, sve sto si gore rekao stima...AnteK said:toldi said::shock:
Čisto sumnjam u to! :?
Pa zato onda na trkama imaju otvorene auspuhe??? :?:
Nije to tako jednoznačno kako se čini. Kod enduro motora napajanih karburatorima svako otvaranju u potpunosti auspuha dovodi do osiromaenja smjese, a siromana smjesa nije dobra za pravilan rad motora. Nasreću, te razlike nisu velike tako da u većini slučajeva neće prouzročititi nikakvu tetu izuzev laganog pada performansi. Uglavnom se sve svodi na pravilo "otvoren auspuh - jettati motor". Wings lonac na singl 4T za stock carburating sigurno NIJE dobro rijeenje, za trkalice ne komentiram jer se time ne bavim. Volio bih da mi ta mudra glava kae na osnovu čega je dimenzionirala ispuni lonac, potpuno otvoren, i da pae na stock karburating bez negativnog efekta po rad motora? Npr, imam na motoru Arrow Pd-Replica ispuh koji nije potpuno otvoren ( sastoji se od dijela gdje je cijev sa rupama i dijela sa vertikalnim perforiranim pregradama + rastavljiv dB killer ). Na popratnom papiru je pisalo da je auspuh za stock carburating, a u slučaju potpunog otvaranja auspuha, tj. skidanja vertikalne perforirane pregrade, nuno MIJENJANJE JETTOVA i obogaćivanje smjese!
Toldi, to to na utrkama imaju otvorene auspuhe je posljedica maksimalnog iskoritenja motora, no tamo je i sistem ubrzigavanja motora tome prilagođen, dok ako stavi na serijski karburating motora full otvoren auspuh, i ne mjenja nita drugo, neka mi netko objasni na osnovu čega je to poboljanje i zato? Govorimo o karburatorcima, ne o injection napajanim motorima, tamo je situacija drugačija.
Osim -
Pitaj Eladia za posljedice "otvorenog auspuha" po njegovu Yamahu (Tenere? :neznam: ). Krivljenje glave cilindra do nepopravljivosti.