Otvoreni auspuh???

Dugi

Active member
Nude mi Wings s neke trkalice od 1000ccm za moju Super Tenerku 750.
Osim što je povoljno, a ne izgleda ni loše, da li postoji neka kvaka zašto to ne bi išlo???
 
neznam , ali tu je na mom topicu o aspuhu mi neko nudio wings za moju yamahu..

pa pogledaj : http://www.motori.hr/forum/viewtopic.php?t=6814
 
Nema razloga da ne ide.Dobit ćeš buku koju želiš, malo gubitka snage na malim okretajima i možda povečanje snage na visokim okr. i naravno malo povečanje potrošnje.
 
Više buke, manje snage i veča potrošnja. I teško češ sve to naštelat. Moje iskustvo.
 
Ja mislim da ce to uz manje probleme bit ok.....a sound ces imati :cool:
 
skala said:
Više buke, manje snage i veča potrošnja. I teško češ sve to naštelat. Moje iskustvo.

ISPRAVNO :mrgreen:
 
Ja sam njega pripaso! :mrgreen:
Imao sam na njemu "auspuh" koji se sastojao od limenog plasta koji je izgorio na par mjesta i perforirane cijevi unutra koja je toliko izgorila da je pukla i odvojila se :( tako da je ovaj Wings veliki napredak. Motor ide dobro koliko sam mogao sinoc probati (-2°C) i nema vise limeni zvuk :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

...sve u svemu ja zadovoljan! :D

baj d vej ovalni je i izgleda super. Bacim fotke uskoro!
 
poker said:
ja mislim da to nece ici posto je to satrkalice to nikako nepase

jbga kad si ti ko zadnja pizda zbriso u Australiju :cry: :cry: :cry: , pa sad ja da se snalazim. Mislim da je to bolja kombinacija nego da mi majstori prave odoka. :neznam:
Osim toga motor vuce dobro :D ...ja i celavi probali sinoc!
 
Pozdravljam jarana Pokera.Jel vruce?Ovdje je snijeg za popi.dit.
Ovaj Dugi samo nesto izmislja.Al sto ces, nas je.
Pozdrav, Uljez.
 
poker said:
ja mislim da to nece ici posto je to satrkalice to nikako nepase
Glasno izrečena mišljenja bi trebala imati i nekakva uporišta,zar ne!?? POZDRAVI OBITELJ.
 
Dugi said:
Ja sam njega pripaso! :mrgreen:
Imao sam na njemu "auspuh" koji se sastojao od limenog plasta koji je izgorio na par mjesta i perforirane cijevi unutra koja je toliko izgorila da je pukla i odvojila se :( tako da je ovaj Wings veliki napredak. Motor ide dobro koliko sam mogao sinoc probati (-2°C) i nema vise limeni zvuk :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

...sve u svemu ja zadovoljan! :D

baj d vej ovalni je i izgleda super. Bacim fotke uskoro!
Pa nisi se baš nešto znojio"pripasujuči"ga!?
 
Dugi said:
Nude mi Wings s neke trkalice od 1000ccm za moju Super Tenerku 750.
Osim što je povoljno, a ne izgleda ni loše, da li postoji neka kvaka zašto to ne bi išlo???
I...?? Jesu li te slagali ovi što su ti to uvalili?
 
zvonko situm said:
Dugi said:
Nude mi Wings s neke trkalice od 1000ccm za moju Super Tenerku 750.
Osim što je povoljno, a ne izgleda ni loše, da li postoji neka kvaka zašto to ne bi išlo???
I...?? Jesu li te slagali ovi što su ti to uvalili?

...treba biti malo veci lola da se meni uvali! :wink:
 
zvonko situm said:
Dugi said:
Ja sam njega pripaso! :mrgreen:
Imao sam na njemu "auspuh" koji se sastojao od limenog plasta koji je izgorio na par mjesta i perforirane cijevi unutra koja je toliko izgorila da je pukla i odvojila se :( tako da je ovaj Wings veliki napredak. Motor ide dobro koliko sam mogao sinoc probati (-2°C) i nema vise limeni zvuk :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

...sve u svemu ja zadovoljan! :D

baj d vej ovalni je i izgleda super. Bacim fotke uskoro!
Pa nisi se baš nešto znojio"pripasujuči"ga!?
Hm, da nisi bio takva skrtica i da si ostavio grijanje u radioni, mozda bi se Silvio i ja oznojili, ovako nije bilo sanse!
 
Dobit ćeš jedino na zvuku,a izgubiti na okretnosti i povećat će ti se ipotrošnja, wings je jedan od najotvorenijih auspuha(daje najbolji zvuk,a jako malo snage). Budući da je najotvoreniji, velika količina smjese izlazi direktno kroz auspuh,a da pritom ne izgori(slabije podmazivanje) kaj dovodi do ubrzanog trošenja cilindra i klipa, pogotovo ako voziš stariji motor koji vec nije u " najboljem" stanju il ak ga već staviš pripaziš da motor ne vrtiš na najvećim okretajima! Pozdrav
 
toldi said:
:shock:
Čisto sumnjam u to! :?
Pa zašto onda na trkama imaju otvorene auspuhe??? :?:

Nije to tako jednoznačno kako se čini. Kod enduro motora napajanih karburatorima svako otvaranju u potpunosti auspuha dovodi do osiromašenja smjese, a siromašna smjesa nije dobra za pravilan rad motora. Nasreću, te razlike nisu velike tako da u većini slučajeva neće prouzročititi nikakvu štetu izuzev laganog pada performansi. Uglavnom se sve svodi na pravilo "otvoren auspuh - jettati motor". Wings lonac na singl 4T za stock carburating sigurno NIJE dobro riješenje, za trkalice ne komentiram jer se time ne bavim. Volio bih da mi ta mudra glava kaže na osnovu čega je dimenzionirala ispušni lonac, potpuno otvoren, i da paše na stock karburating bez negativnog efekta po rad motora? Npr, imam na motoru Arrow Pd-Replica ispuh koji nije potpuno otvoren ( sastoji se od dijela gdje je cijev sa rupama i dijela sa vertikalnim perforiranim pregradama + rastavljiv dB killer ). Na popratnom papiru je pisalo da je auspuh za stock carburating, a u slučaju potpunog otvaranja auspuha, tj. skidanja vertikalne perforirane pregrade, nužno MIJENJANJE JETTOVA i obogaćivanje smjese!
Toldi, to što na utrkama imaju otvorene auspuhe je posljedica maksimalnog iskorištenja motora, no tamo je i sistem ubrzigavanja motora tome prilagođen, dok ako staviš na serijski karburating motora full otvoren auspuh, i ne mjenjaš ništa drugo, neka mi netko objasni na osnovu čega je to poboljšanje i zašto? Govorimo o karburatorcima, ne o injection napajanim motorima, tamo je situacija drugačija.
 
AnteK said:
toldi said:
:shock:
Čisto sumnjam u to! :?
Pa zašto onda na trkama imaju otvorene auspuhe??? :?:

Nije to tako jednoznačno kako se čini. Kod enduro motora napajanih karburatorima svako otvaranju u potpunosti auspuha dovodi do osiromašenja smjese, a siromašna smjesa nije dobra za pravilan rad motora. Nasreću, te razlike nisu velike tako da u većini slučajeva neće prouzročititi nikakvu štetu izuzev laganog pada performansi. Uglavnom se sve svodi na pravilo "otvoren auspuh - jettati motor". Wings lonac na singl 4T za stock carburating sigurno NIJE dobro riješenje, za trkalice ne komentiram jer se time ne bavim. Volio bih da mi ta mudra glava kaže na osnovu čega je dimenzionirala ispušni lonac, potpuno otvoren, i da paše na stock karburating bez negativnog efekta po rad motora? Npr, imam na motoru Arrow Pd-Replica ispuh koji nije potpuno otvoren ( sastoji se od dijela gdje je cijev sa rupama i dijela sa vertikalnim perforiranim pregradama + rastavljiv dB killer ). Na popratnom papiru je pisalo da je auspuh za stock carburating, a u slučaju potpunog otvaranja auspuha, tj. skidanja vertikalne perforirane pregrade, nužno MIJENJANJE JETTOVA i obogaćivanje smjese!
Toldi, to što na utrkama imaju otvorene auspuhe je posljedica maksimalnog iskorištenja motora, no tamo je i sistem ubrzigavanja motora tome prilagođen, dok ako staviš na serijski karburating motora full otvoren auspuh, i ne mjenjaš ništa drugo, neka mi netko objasni na osnovu čega je to poboljšanje i zašto? Govorimo o karburatorcima, ne o injection napajanim motorima, tamo je situacija drugačija.
Ovako, prije nego sto krene svadja, sve sto si gore rekao stima...
:mrgreen:

Osim -
Pitaj Eladia za posljedice "otvorenog auspuha" po njegovu Yamahu (Tenere? :neznam: ). Krivljenje glave cilindra do nepopravljivosti.

U pravilu(!) nema razlike izmedju frgi i ajnsprica na motorima. Motori uglavnom koriste "open loop" injection, tj. nema povratne veze (lambda sondi) u auspuhu koja bi mogla dati informaciju ECU-u kako promijeniti smjesu. ECU ce korigirati kolicinu goriva u nekim granicama ovisno o temperaturi zraka/motora, tlaku zraka, i sl, ali ne do te mjere, da ce ako promijenis auspuh sve raditi savrseno. Morat ces preprogramirati fuel map, sto je ekvivalent izmjeni sapnica na rasplinjacima.

Nes ti Hrvatskog! :mrgreen:
 
GussRadWixer said:
AnteK said:
toldi said:
:shock:
Čisto sumnjam u to! :?
Pa zašto onda na trkama imaju otvorene auspuhe??? :?:

Nije to tako jednoznačno kako se čini. Kod enduro motora napajanih karburatorima svako otvaranju u potpunosti auspuha dovodi do osiromašenja smjese, a siromašna smjesa nije dobra za pravilan rad motora. Nasreću, te razlike nisu velike tako da u većini slučajeva neće prouzročititi nikakvu štetu izuzev laganog pada performansi. Uglavnom se sve svodi na pravilo "otvoren auspuh - jettati motor". Wings lonac na singl 4T za stock carburating sigurno NIJE dobro riješenje, za trkalice ne komentiram jer se time ne bavim. Volio bih da mi ta mudra glava kaže na osnovu čega je dimenzionirala ispušni lonac, potpuno otvoren, i da paše na stock karburating bez negativnog efekta po rad motora? Npr, imam na motoru Arrow Pd-Replica ispuh koji nije potpuno otvoren ( sastoji se od dijela gdje je cijev sa rupama i dijela sa vertikalnim perforiranim pregradama + rastavljiv dB killer ). Na popratnom papiru je pisalo da je auspuh za stock carburating, a u slučaju potpunog otvaranja auspuha, tj. skidanja vertikalne perforirane pregrade, nužno MIJENJANJE JETTOVA i obogaćivanje smjese!
Toldi, to što na utrkama imaju otvorene auspuhe je posljedica maksimalnog iskorištenja motora, no tamo je i sistem ubrzigavanja motora tome prilagođen, dok ako staviš na serijski karburating motora full otvoren auspuh, i ne mjenjaš ništa drugo, neka mi netko objasni na osnovu čega je to poboljšanje i zašto? Govorimo o karburatorcima, ne o injection napajanim motorima, tamo je situacija drugačija.
Ovako, prije nego sto krene svadja, sve sto si gore rekao stima...
:mrgreen:

Osim -
Pitaj Eladia za posljedice "otvorenog auspuha" po njegovu Yamahu (Tenere? :neznam: ). Krivljenje glave cilindra do nepopravljivosti.

Pa to ti ja i govorim :D Btw, za Tenerke je općepoznato da full otvoren auspuh puno šteti motoru sa stock jettovima, načitao sam se tih Tenere foruma do sada....