Otvoreni top - granica

pasko

Member
ima li ko iskustva sa prelaskom preko grane otvorenim auspusima
jebi ga imam dva akrapa na Pegasu Stradi i cuju se strašno
pa me zanima kako na to gleda granicna policija slo i it
hvala
 
pasko said:
ima li ko iskustva sa prelaskom preko grane otvorenim auspusima
jebi ga imam dva akrapa na Pegasu Stradi i cuju se strašno
pa me zanima kako na to gleda granicna policija slo i it
hvala

nisu baš tolerantni  :pandur:
 
sama granica i ne predstavlja neki problem, tu uglavnom i ne pitaju, još traže da ga malo isturiraš..  :mrgreen:
 
strasilo said:
sama granica i ne predstavlja neki problem, tu uglavnom i ne pitaju, još traže da ga malo isturiraš..  :mrgreen:

da im se kolege iza grane mogu pripremiti :mrgreen:
 
pasko said:
ima li ko iskustva sa prelaskom preko grane otvorenim auspusima
jebi ga imam dva akrapa na Pegasu Stradi i cuju se strašno
pa me zanima kako na to gleda granicna policija slo i it
hvala

Ja ih skinuo i stavio originale
 
mislim da ti se dosta gleda na buku u it , u slo toliko ne premda te i oni mogu zezat (vise prometna policija nego carina)

inace sam jednom isao u slo sa otvorenim auspuhom , carinik mi kaze da se malo pomaknem unaprijed da mi vidi tablicu
a ja haaaa , on opet hote malo naprej , ja opet , haaaaa , onda je tip odustao , otisao sam iza motora vidio broj i vratio dokumente  :mrgreen:  :mrgreen:
 
Ne brini,još nisam čuo da je netko imao probleme!  (y) Mada vlada velika fama oko toga...  :misli: Ali nije li ti ugodnije s db killerom na dalje ići???  :shock:
 
Puno put sam išo s društvom prek grane Mađarska-Slo....svi s otvorenim auspusima i nikad nikakvi problemi...čak ni ne traže da skinemo kacige...  8)
 
Ja živim 200 m od granice sa slo i puno puta idem u slo s motorom ,najviše na benzinsku .Nekoliko puta  kad sam išao preko granice su mi slovenci naredili da ugasim motor .  :mrgreen:  Inače imam skroz otvoren auspuh i top pa imam zvuk skoro ko krosser  :mrgreen:
 
Bolje je staviti db killer,uostalom ako se ide dalje,bez njega je malo naporno..Onda opet za gušt ga skineš i uživaš!Imaš dva motora. :mrgreen:
 
pasko said:
ima li ko iskustva sa prelaskom preko grane otvorenim auspusima
jebi ga imam dva akrapa na Pegasu Stradi i cuju se strašno
pa me zanima kako na to gleda granicna policija slo i it
hvala

znam da su nas zaustavili i provjeravali gume i sve podatke o motoru..  :misli:
 
2004g. išao sam u Nizozemsku i upravo zbog toga skinuo otvoreni top i vratio standardni. Do tam i natrag napravio sam skoro 4 soma km, prošao četiri države i nokakvih problema. Gore motora ko u prići i skoro svi sa otvorenim auspuhima, bez brige. 2005g. idem u Prag i ne diram, otvoreni je gore. Nekih pet km prije Češke granice, policija. Pregledaju mi sve dokumente, zatim gurnu u top onu štangicu i na nekoj spravi očitaju buku, daleko veču kod njih" dopuštene " i naplate mi 70 e kazne. A sad ti reci sam..... !? Ja sad samo sa originalom. Pa vidiš i sam kak su sad proizvođači pritisnuti sa tim normama za eu, kaj se buke tiće, ni to bez vraga.....
 
Muzzy said:
2004g. išao sam u Nizozemsku i upravo zbog toga skinuo otvoreni top i vratio standardni. Do tam i natrag napravio sam skoro 4 soma km, prošao četiri države i nokakvih problema. Gore motora ko u prići i skoro svi sa otvorenim auspuhima, bez brige.

Ne znam za Nizozemsku, ali u Njemackoj nema otvorenih topova po cestama. U 5-6 godina koliko zivim ovdje, vidio sam 2 motora bez db-killera i jos jedan - moj, ali samo na kratko  :mrgreen: U Francuskoj je sasvim druga situacija i tamo sam vidio dosta motora s otvorenih topovima, a i sam sam po Korzici vozio s otvorenim topovima.

Ne jednom sam vidio racije i hrpu motorista sparaknih sa strane (u Svabiji), tak da vam savjetujem da se ne zajebavate kad vozite kroz Svabiju (i Austriju, Italiju, Svicarsku). Ne mora vam bit nista, a moze vam se dogodit i zaplijena motora.
 
Eto ja opet postavljam pitanje (ograđujem se od toga , jer osobno ne stvaram buku) kak se onda tim renomiranim zemljama voze ljudi na HD i sličnim nakaradama koje stvaraju buku ko oba moja motora zajedno bez db killera!Na Grossu i širom bijelog svijeta koji sam prošao ih je pregršt???  :misli:
 
dr.chala said:
Eto ja opet postavljam pitanje (ograđujem se od toga , jer osobno ne stvaram buku) kak se onda tim renomiranim zemljama voze ljudi na HD i sličnim nakaradama koje stvaraju buku ko oba moja motora zajedno bez db killera!Na Grossu i širom bijelog svijeta koji sam prošao ih je pregršt???  :misli:

To su oni kojima pare nisu problem pa voze HD i plačaju kazne (remember Canonball race)

p.s. također se slažem s tobom glede udobnosti vožnje s db killerom. Dodatno je potrebno naglasiti da je (bar meni)poviše 180 km/h ionako sve isto, ne čujem ništa :mrgreen: I još da ne zaboravim Minarelli 660 koji je ugrađen na XT, Pegaso i Mulhancen stvara nesnosnu buku bez db killera. Tko to može trpit svaka mu čast, ja sam obožavatelj buke, ali što je previše, previše je.
I na kraju, kakav je problem ponjeti na put kombinirke, dva db killera i inbus 4 :misli: pa se predomisliti svakih 100 km
 
u sloveniju i italiji kada se ide treba staviti orginal auspuh . frendovi su  bili u sloveniji s otvorenima pa su ih odmah nakon granice zaustavili i oderali s kaznama
 
dr.chala said:
Eto ja opet postavljam pitanje (ograđujem se od toga , jer osobno ne stvaram buku) kak se onda tim renomiranim zemljama voze ljudi na HD i sličnim nakaradama koje stvaraju buku ko oba moja motora zajedno bez db killera!Na Grossu i širom bijelog svijeta koji sam prošao ih je pregršt???  :misli:

Nek ti veli Speed. Mene na kraju krajeva zaboli kita. Ak me netko pita za savjet, dat cu mu ga u najboljoj namjeri, sa zeljom da ne najebe bez potrebe. Jos jednom cu ponovit - mozes proc cijelu EU s otvorenim topovima da ti ne bu nist iskljucivo zato jer si bio sretan da nisi naletio niti na jednu patrolu. Isto tako, mozes ostat bez motora. Genijalcima koji putuju po APP metodi (ako prodje, prodje), sretno.
 
joke said:
To su oni kojima pare nisu problem pa voze HD i plačaju kazne (remember Canonball race)

p.s. također se slažem s tobom glede udobnosti vožnje s db killerom. Dodatno je potrebno naglasiti da je (bar meni)poviše 180 km/h ionako sve isto, ne čujem ništa :mrgreen: I još da ne zaboravim Minarelli 660 koji je ugrađen na XT, Pegaso i Mulhancen stvara nesnosnu buku bez db killera. Tko to može trpit svaka mu čast, ja sam obožavatelj buke, ali što je previše, previše je.
I na kraju, kakav je problem ponjeti na put kombinirke, dva db killera i inbus 4 :misli: pa se predomisliti svakih 100 km
:mrhappy:
 
dr.chala said:
Eto ja opet postavljam pitanje (ograđujem se od toga , jer osobno ne stvaram buku) kak se onda tim renomiranim zemljama voze ljudi na HD i sličnim nakaradama koje stvaraju buku ko oba moja motora zajedno bez db killera!Na Grossu i širom bijelog svijeta koji sam prošao ih je pregršt???  :misli:

mislim da postoje ljudi koji plačaju za svoj gušt.
mislim da su ti neki od njih
 
prilikom prelaska u sloveniju i italiju pazite i na to da imate dovoljno mesnate gume.. nama su na granici pregledavali i gume.. valjda se boje da ne padnemo u njihov zemlji ili da ne idemo po nove gume  :misli: :mrgreen: