pasko said:ima li ko iskustva sa prelaskom preko grane otvorenim auspusima
jebi ga imam dva akrapa na Pegasu Stradi i cuju se strašno
pa me zanima kako na to gleda granicna policija slo i it
hvala
strasilo said:sama granica i ne predstavlja neki problem, tu uglavnom i ne pitaju, još traže da ga malo isturiraš..
pasko said:ima li ko iskustva sa prelaskom preko grane otvorenim auspusima
jebi ga imam dva akrapa na Pegasu Stradi i cuju se strašno
pa me zanima kako na to gleda granicna policija slo i it
hvala
pasko said:ima li ko iskustva sa prelaskom preko grane otvorenim auspusima
jebi ga imam dva akrapa na Pegasu Stradi i cuju se strašno
pa me zanima kako na to gleda granicna policija slo i it
hvala
Muzzy said:2004g. išao sam u Nizozemsku i upravo zbog toga skinuo otvoreni top i vratio standardni. Do tam i natrag napravio sam skoro 4 soma km, prošao četiri države i nokakvih problema. Gore motora ko u prići i skoro svi sa otvorenim auspuhima, bez brige.
dr.chala said:Eto ja opet postavljam pitanje (ograđujem se od toga , jer osobno ne stvaram buku) kak se onda tim renomiranim zemljama voze ljudi na HD i sličnim nakaradama koje stvaraju buku ko oba moja motora zajedno bez db killera!Na Grossu i širom bijelog svijeta koji sam prošao ih je pregršt??? :misli:
dr.chala said:Eto ja opet postavljam pitanje (ograđujem se od toga , jer osobno ne stvaram buku) kak se onda tim renomiranim zemljama voze ljudi na HD i sličnim nakaradama koje stvaraju buku ko oba moja motora zajedno bez db killera!Na Grossu i širom bijelog svijeta koji sam prošao ih je pregršt??? :misli:
:mrhappy:joke said:To su oni kojima pare nisu problem pa voze HD i plačaju kazne (remember Canonball race)
p.s. također se slažem s tobom glede udobnosti vožnje s db killerom. Dodatno je potrebno naglasiti da je (bar meni)poviše 180 km/h ionako sve isto, ne čujem ništa I još da ne zaboravim Minarelli 660 koji je ugrađen na XT, Pegaso i Mulhancen stvara nesnosnu buku bez db killera. Tko to može trpit svaka mu čast, ja sam obožavatelj buke, ali što je previše, previše je.
I na kraju, kakav je problem ponjeti na put kombinirke, dva db killera i inbus 4 :misli: pa se predomisliti svakih 100 km
dr.chala said:Eto ja opet postavljam pitanje (ograđujem se od toga , jer osobno ne stvaram buku) kak se onda tim renomiranim zemljama voze ljudi na HD i sličnim nakaradama koje stvaraju buku ko oba moja motora zajedno bez db killera!Na Grossu i širom bijelog svijeta koji sam prošao ih je pregršt??? :misli: