Ovjes kod motora - osnove

Hmoa

New member
O ovjesu kod automibila imam nekog znanja, ali o ovjesu kod motora nista ne znam. Pa bih zelio da mi neko objasni kako tu stvari funkcionisu. Evo naprimjer kod automobila sto je ovjes cvrsci automobil ima manje body roll-a, samim tim stabilniji je u krivini, ima bolje raspoređenu trakciju, sto omogucava vece brzine pri prolasku kroz zavoj. Zasto je i da li je motor sa cvrstim ovjesom bolji u krivini od onog sa meksim ovjesom? Da li ce motor sa meksim ovjesom lakse imati lowside ili lakse izletjeti iz krivine? Zasto se sa skuterom kako sam negdje procitao tesko moze nageti 40° a sa sportakom ili nakedom 10-20° vise? Zasto kazu da nexus od svih skutera najbolje ide kroz krivine i da je najpriblizinji motoru?
 
Zog said:
Provociraš? :mrgreen:
Ne, dodat cu i tmax ako treba u originalni post. Nego nexus je kod nas cesta pojava pa mi je on prvi pao na pamet, lose sam se izrazio, trebalo je pisati jedan od najboljih ovjesa medju skuterima.. A licno vjerujem da su japanci odradili bolji posao.
 
Hmoa said:
Ne, dodat cu i tmax ako treba u originalni post. Nego nexus je kod nas cesta pojava pa mi je on prvi pao na pamet, lose sam se izrazio, trebalo je pisati jedan od najboljih ovjesa medju skuterima.. A licno vjerujem da su japanci odradili bolji posao.

Dodaj, dodaj. :starac: :mrgreen: