pali se lampica ulja

Status
Not open for further replies.
Nivo ulja na spomenutom modelu (R1 2000.) treba držati na max, nakon što se nivo spusti na sredinu prozorčića za mjerenje, žarulja počinje povremeno svijetliti. Barem je tako u mom slučaju.
Inače je taj model poznat da malo zna gucnuti ulja.
 
Ajde da završimo sa ovim,neznam kako bi nazvao komentarima :wink:i zakljućimo:

ovdje se radi o mjeraču kolićine ulja u motoru a ne pritiska!

     -hladnije ulje=gušče,veći pritisak    ;toplije ulje=rijeđe,manji pritisak!

to indikator neregisrira jer pumpa ima regulaciju max. pritiska,osim ako nije došlo do većeg oštećenja mašine(uljna pumpa,leteći ležaji,ležaji bregaste i sl.)pa pritisak opadne ispod min.dozvoljenog a tada se obično čuje iz mašine(vrijedi za one sa indikatorom pritiska :wink:).

znači nadoliti ulje i,ili zamjeniti indikator (y)  
 
Meni se nakon 5000 km s istim uljem (nivo u sredini prozorčića) palia lampica, čim bi stavio novo ulje to bi prestalo, kako i zašto to neznam.
 
frky said:
Meni se nakon 5000 km s istim uljem (nivo u sredini prozorčića) palia lampica, čim bi stavio novo ulje to bi prestalo, kako i zašto to neznam.

Vjeruj mi,da si nadosuo i staro ulje iz tenka(na maximum)isto bi ti se prestala paliti lampica :wink:
 
frky said:
Meni se nakon 5000 km s istim uljem (nivo u sredini prozorčića) palia lampica, čim bi stavio novo ulje to bi prestalo, kako i zašto to neznam.
A mozda ti je u tih 5 tisuca km potrosila malo ulja pa je pao nivo i indikator je palio lampicu i ona je blinkala a dok si nalio novo ulje nalio si ga do maksimuma pa mozda cak i vise i zato se nije palila.
 
Uljna pumpa tera ulje pod odgovarajucim pritiskom i protokom ulja,sto je gusce ulje to uljna pumpa slabije tera ulje i slabiji je pritisak ulja,jer se protok smanjuje s povecanjem gustoce tj javlja se veci otpor fluida,sto je rijedje ulje to uljna pumpa brzije tera ulje i veci je protok ulja i veci pritisak ulja.E sad iz toga bi se moglo zakljucit da rijedje ulje bolje podmazuje ali nije tako.Za svaku masinu je tocno nastelana uljna pumpa uz odgovarajucu gradaciju ulja,cak se i savjetuje u zimsko vrijeme stavljati rijedje ulje a u ljeti gusce bas zbog toga jer u zimi se ulje zgusnjuje tj od manje temperature postaje gusce a ljeti obrnuto i dolazi do blagog pada sposobnosti podmazivanja.
 
bilo je vec tema o tome...Ti modeli motora NEMAJU klasicni indikator pritiska ulja...imaju taj nesretni davac u karteru koji signalizira pad nivo-a ulja.Kad se ta lampica upali ili zatreperi znaci da fali ulja(ili je indikator defektan)...a NIKAKO ne znaci da je pao pritisak ulja...jer taj davac to ne signalizira.....Kod svih tih modernih motora..vozit se mozes i sa litrom ulja....i nece se paliti indikator pritiska...jer su jake pumpe i pumpaju ko blesave.....
 
ljudi nemojte se sad svađat oko toga jer je sad ok.nalili smo starog ulja malo preko max. i na nekih 60 km vožnje nije nijednom zablinkala. pošto već imamo novo ulje promjenit ćemo ga i mislimo da bude ok. da pojede ulja to je istina oko 5 do 7 dcl  na 5 tisuća.ali toliko pa i više troši moja koja je 2003 god i ima upola manje km.hvala na pomoći svima.
 
bobo RR said:
Uljna pumpa tera ulje pod odgovarajucim pritiskom i protokom ulja,sto je gusce ulje to uljna pumpa slabije tera ulje i slabiji je pritisak ulja,jer se protok smanjuje s povecanjem gustoce tj javlja se veci otpor fluida,sto je rijedje ulje to uljna pumpa brzije tera ulje i veci je protok ulja i veci pritisak ulja.E sad iz toga bi se moglo zakljucit da rijedje ulje bolje podmazuje ali nije tako.Za svaku masinu je tocno nastelana uljna pumpa uz odgovarajucu gradaciju ulja,cak se i savjetuje u zimsko vrijeme stavljati rijedje ulje a u ljeti gusce bas zbog toga jer u zimi se ulje zgusnjuje tj od manje temperature postaje gusce a ljeti obrnuto i dolazi do blagog pada sposobnosti podmazivanja.

neću u ovom topicu obrazlagati,ali teorija ti je kriva i netočna :(!
 
KAMENI DJ said:
neću u ovom topicu obrazlagati,ali teorija ti je kriva i netočna :(!
Kako je kriva?To je ako je pumpa ispravna i radi pod odredjenim pritiskom.Pumpa uvijek tera ulje s porastom okretaja povecava se i protok i pritisak pumpe,nije jednak pritisak u leru i s full gasom.Sto je gusca neka tekucina to svaka pumpa ne samo uljna smanjuje se kolicina protoka a sa rijedjim sredtsvom to se povecava.Dat cu ti konkretan primjer,mozda si cuo za ulje hipenol i transhidrol,hidraulicki sistemi predvidjeni za transhidrol puno sporije reagiraju s hipenolom jer je hipenol gusci i pumpa ga teze tera nego rijedji transhidrol.Iako ona radi istim pritiskom.I da nije teorija nego sam imao dosta iskustva s tim.
 
bobo RR said:
Kako je kriva?To je ako je pumpa ispravna i radi pod odredjenim pritiskom.Pumpa uvijek tera ulje s porastom okretaja povecava se i protok i pritisak pumpe,nije jednak pritisak u leru i s full gasom.Sto je gusca neka tekucina to svaka pumpa ne samo uljna smanjuje se kolicina protoka a sa rijedjim sredtsvom to se povecava.Dat cu ti konkretan primjer,mozda si cuo za ulje hipenol i transhidrol,hidraulicki sistemi predvidjeni za transhidrol puno sporije reagiraju s hipenolom jer je hipenol gusci i pumpa ga teze tera nego rijedji transhidrol.Iako ona radi istim pritiskom.I da nije teorija nego sam imao dosta iskustva s tim.

Nemoj mješati protok ulja sa pritiskom ulja(to su zasebni pojmovi) :wink:....dakle:manometar prikljućen iza uljne pumpe(iza regulacionog ventila) pokazivati će razlićite pritiske,na recimo 2000 o/min. hladno ulje imat će veći pritisak,dok kada se zagrije na istim okretajima pritisak će opasti-naravno zbog gustoče a ne kolićine protoka(rijeđe ulje=manji pritisak,veći protok/isti okretaji).
Inače pritisak ulja se deklarira pri 80°C(4-6kg/cm),na nekim srednjim okretajima eksploatacije agregata(4-5t.okr/min) a nakon tih okretaja regulacioni ventil propušta potrebnu kolićinu ulja kako bi zadržao pritisak,odnosno kako on nebi nekontrolirano porastao(vrijednosti variraju od modela do modela).
  Indikatori pritiska reagiraju kada pritisak ulja poraste preko 0,5 kg/cm.(gasi se lampica)!

OK?
 
Sve pet.Nemoj nist zamjerit.Malo sam se pobrkao dok sam pisao u vezi pritiska i protoka. (y)
 
Status
Not open for further replies.