Paljenje motora preko zime-više štete ili koristi?

Status
Not open for further replies.
Ja se vozim 2-3 x tjedno, pa nemam tih problema  :jesus:
 
mms said:
ja svojim kupcima ne savjetujem paljuckanje motora na štenderu u garaži ili na hladnom, Operi, podmaži, izvadi akumulator i nediraj ako se nećeš voziti...
Razloga je jako puno, ali evo jednog... kondenzacija, jer motor kad se hladi vuče vlagu iz zraka na sebe i znamo šta se onda dešava pogotovo originalnim auspusima, dvotaktnima pedeseticama se čak dogodi da zahrđaju ležajevi na radilici, tzv sindrom hladnog kartera  :misli: ...  BMW M5 je pojasnio još neke od razloga...

kaj po tvom kad sam na putu i motor je VRUC pa naletim na dionicu di je pljusak pa stanem da se sklonim, trebam pokrivat motor kisnim odijelom?

pa vozimo se u 11. mjesecu kad su temperature totalno niske, kaj je onda sa kondezacijom?

 
Ghostrider-SB said:
Motor mi je preko zime uvijek odjavljen, napravljenog servisa, očišćen, podmazan i spremljen na suho, upalim ga jednom tjedno da odradi na mjestu, kad digne temp. par puta odvrnem gas tek toliko da prodiše i to je to, tako radim godinama i dosad nikad nisam imao ama baš nikakvih problema ni sa motorom ni sa akumulatorom  (y)

ak se pod tim servisom racuna promjena ulja onda imas ovdje temu, cijeli elaborat o tome kak to ulje od stajanja gubi svoju kvalitetu, svojstva... potrazi u trazilici.
 
cobRRa said:
pa vozimo se u 11. mjesecu kad su temperature totalno niske, kaj je onda sa kondezacijom?

pa neće ti zhrđati za dva ili tri dana ili 7 dana, ali za mjesec sigurno hoće.....  i mislio sam si da će biti ovakovih pitanja, odgovor bi bio preopširan da sad tipkam, imam samo livu rukicu na raspolaganju...no vjeroavo ili ne, tako je :wink:
 
cobRRa said:
ak se pod tim servisom racuna promjena ulja onda imas ovdje temu o tome kak to ulje od stajanja gubi svoju kvalitetu, svojstva... potrazi u trazilici.

Mislim da je 15 godina i cca 200 tkm R motora sasvim dovoljno da znam što se sa njim dešava u tih par mjeseci koliko je na standby-u   8)

Btw : bez obzira što je mjenjano prije zime uvijek stavljam novo ulje za nadolazeću sezonu, dan dva prije registracije   :wink:

 
Ima negdje iscrpan prilog sa ZDF-a ako se dobro sjecam o ulju, kako su nas naftne kompanije navikle da je nuzno mijenjati redovno ulje u autu(motoru) i samim time ici na servis... iskopat cu negdje cim nadjem,
ali je na svabskom pa tko razumije razumije jbg  :jesus:

da ne bude totalni off, upalim mozda 1 preko zime cisto da mi srce bude na mjestu ali uglavnom i motor i akku u kucu, najsigurnije  :mrgreen:

Edit: Skoro zaboravih, da ne bi bilo kakve veze ima ulje sa servisom, ima, nafne kompanije "dijele" kredite automehanicarima po povoljnijim uvjetima ukoliko trpaju njihovo ulje, pa je svakom "majstoru" u interesu
da dodjes kod njega promijeniti ulje kako bi ti naplatio stosta i otplatio svoj kredit za radionicu...
uobicajena praksa u njemackoj, i priznato od udruge automehanicara u svabiji, koliko to kod nas vrijedi ne znam
 
Moj bajk je na suhom,akumulator na toplom,ali ga svejedno upalim jednom tjedno
tek toliko da se ulje promiješa i mislim da mu hladni radu u praznom hodu ne može
škoditi.Kak da se drugačije zagrije.Poslije toga stare krpe u Akrape i nazad na počinak.
 
Status
Not open for further replies.