Papučica mjenjača mi se ponaša!

Fenring

New member
Počelo je prije tjedan, dva, mijenjam brzine, a papučica se ne vraća na sredinu, nego ostane u krajnjem položaju, kao da opruga ne vraća natrag. I onda nakon par dana iščašivanja lijevog stopala, vrati se na normalno ponašanje. I onda, nakon par dana, opet zaštekava.
Vrlo je naporno i sporo takvo mijenjanje brzina, kad se prokleta papučica ne vraća na svoje mijesto. Ne znam koji bi bio razlog takvog ponašanja. Mijenjač inače radi dobro, ne iskače iz brzine, ne blokira, pretpostavio sam da su možda pokretni dijelovi prljavi, jer se dosta vozim po kiši i slično, pa sam nasprejao WD-om, ali nije pomoglo.
Ako ne postoji neko jednostavno riješenje, morat ću ga odnjet na servis da oni to rastave i pogledaju. Možda se prljavština zavukla dublje u gearbox, pa zaje....
Nemam ideje.
 
Fenring said:
Počelo je prije tjedan, dva, mijenjam brzine, a papučica se ne vraća na sredinu, nego ostane u krajnjem položaju, kao da opruga ne vraća natrag. I onda nakon par dana iščašivanja lijevog stopala, vrati se na normalno ponašanje. I onda, nakon par dana, opet zaštekava.
Vrlo je naporno i sporo takvo mijenjanje brzina, kad se prokleta papučica ne vraća na svoje mijesto. Ne znam koji bi bio razlog takvog ponašanja. Mijenjač inače radi dobro, ne iskače iz brzine, ne blokira, pretpostavio sam da su možda pokretni dijelovi prljavi, jer se dosta vozim po kiši i slično, pa sam nasprejao WD-om, ali nije pomoglo.
Ako ne postoji neko jednostavno riješenje, morat ću ga odnjet na servis da oni to rastave i pogledaju. Možda se prljavština zavukla dublje u gearbox, pa zaje....
Nemam ideje.
Isti problem sam ja imao na bivšoj Hondi CR, stavim u brzinu i papučica ostane u  tom položaju. Meni se to događalo kad mi je na servisu mijenjan semering vodene pumpe, i očito da mi je to mehaničar krivo zategnul ili je nekaj krivo stavil nutra, nemam pojma, al uglavnom opet je to rastavio i poslje je radilo normalno. Nevjerujem da je zbog prašine, al može biti.  :misli:
 
Zlatni2001 said:
ma mozda ti je uslo smece neko malo podmazi sa wd i radit ce, meni se to dogodilo neki dan!¨

To sam već probao i nije pomoglo. Rađe ću ja to ostavit stručnjacima da provjere, samo da uvatim jedan dan neki alternativni prijevoz.
 
Dakle, da otklonim dvojbe, bio sam na servisu. Naime, mehanizam iznutra, koji je vezan na papučicu je korodirao iliti zahrđao zbog čega je papučica mjenjača zapinjala. Majstor je to lijepo očistio i podmaza i sad radi ko novo. Problem je da se usljed vožnje po kiši i slično ovo može desiti ponovo, samo je pitanje vremena.