par pitanja offroad pocetnika

Status
Not open for further replies.
AnteK said:
A jel ima tko cvaju 200-250-300 ccm, noviji, da mogu probati?? Samo da malo ovlažim usta... :mrgreen:

Pa tu na forumu jedino valjda oni brkati Licani. tome 250 i gas gas 300 :wink:
 
makazica said:
Inače, Huso TE300 2t..... :inlove:
Compact and extra-lightweight 2-stroke engine with a displacement of 249 cc or 293.2 cc respectively, enduro-specific engine characteristics, exhaust control regulated by centrifugal force and adjustable ignition allow tuning of the engine characteristics to the needs of the rider or the terrain, robust six-speed transmission designed precisely for real enduro use, smooth hydraulic clutch, patented electric starter


znaci , motor za velike i male    :mrgreen: 8)
 
markookram said:
Compact and extra-lightweight 2-stroke engine with a displacement of 249 cc or 293.2 cc respectively, enduro-specific engine characteristics, exhaust control regulated by centrifugal force and adjustable ignition allow tuning of the engine characteristics to the needs of the rider or the terrain, robust six-speed transmission designed precisely for real enduro use, smooth hydraulic clutch, patented electric starter


znaci , motor za velike i male    :mrgreen: 8)

:hehehe:
 
sad gledam i vidim da su na 2t stavili iza air box i filter ... jer je tak tom pijancu veci za 2,5L ... air box je siguno 10-15 cm niži nego kod fe-a ... voda ...  :?
 
E ovdje su ti svi profesionalni vozači, niko ne vozi ispod 90% gasa, čak i kad im motor padne pa se vrti bezveze to je 90% gasa.

uglavnom, ako imaš malo znanja mehanike i osjećaja za vožnju koji god motor kupiš za početak će ti biti dobar. I sa svakim se možeš voziti polako, pa bio on neznam kolko jak.
uglavnom za potrebe vikend vozača, nečeš pogriješiti ni s KTM ni s Husabergom EXC ili FE oznake bilo koje kubikaže.

Činjenica je jedna ako ti se vozi polako možeš se voziti polako, ako ti se juri juriš.
I gore ti je Skala rekao vrlo važnu stvar a to je oprema...

 
najpametnije ti je kontaktirat korisnika "stojednaseljačina" i on ti udijeli korisne savjete, i usput proda savršen stroj (y)
 
tutankamon said:
najpametnije ti je kontaktirat korisnika "stojednaseljačina" i on ti udijeli korisne savjete, i usput proda savršen stroj (y)

(y) (y) :LOL: :LOL:
 
Ivanicak said:
E ovdje su ti svi profesionalni vozači, niko ne vozi ispod 90% gasa, čak i kad im motor padne pa se vrti bezveze to je 90% gasa.

uglavnom, ako imaš malo znanja mehanike i osjećaja za vožnju koji god motor kupiš za početak će ti biti dobar. I sa svakim se možeš voziti polako, pa bio on neznam kolko jak.
uglavnom za potrebe vikend vozača, nečeš pogriješiti ni s KTM ni s Husabergom EXC ili FE oznake bilo koje kubikaže.

Činjenica je jedna ako ti se vozi polako možeš se voziti polako, ako ti se juri juriš.
I gore ti je Skala rekao vrlo važnu stvar a to je oprema...

kaj se tice opreme jel se moze voZiti i sa cestovnom kacigom,?, od ninje imam shoei xr1000 i super se osjecam s tom kacigom na glavi dok mi cross kaciga i naocale bas ne leze najbolje,, mislim po pitanju sigurnosti kakva je razlika?
 
free rider said:
kaj se tice opreme jel se moze voZiti i sa cestovnom kacigom,?, od ninje imam shoei xr1000 i super se osjecam s tom kacigom na glavi dok mi cross kaciga i naocale bas ne leze najbolje,, mislim po pitanju sigurnosti kakva je razlika?

Naviknut ćeš se na cross kacigu i naočale, štoviše, molit ćeš da ti ih netko da kad odeš prvi put na enduro s xr1000...... (y)
 
1. stavi cestovnu kacigu na glavu i spusti vizir
2. napravi 20 trbušnjaka
3. napravi 20 sklekova
4. pogledaj oko sebe

zato nije dobra cestovna kaciga

Enduro ili cross je vrlo zahtjevan i težak sport, pa ako misliš gledati ptičice po šumi, radije kreni pješice.

:mrgreen:
 
evo naso sam jedan motorcek koji bi iso za zamjenu za ninju,, rijec je o ktm sxf 450 iz 2008,, e sad trebam vasu pomoc opet,, vlasnik kaze da je prije 10h sve mijenjano tj da je ulozeno oko 2000e u motor i da je mijenjano sve osim getribe,, servisiran je i ovjes,, mijenjan lanac i lancanici,, ima troje plastike za motor,, i akrapa i serijski auspuh,, za vikend ga idem gledat i probati,, e sad me zanima kak pristupiti pregledu takvog motora pa vas molim da mi vi koji imate takve motore malo pomognete,, inace cijena za tog ktm a je 4000e,, :misli:
 
free rider said:
evo naso sam jedan motorcek koji bi iso za zamjenu za ninju,, rijec je o ktm sxf 450 iz 2008,, e sad trebam vasu pomoc opet,, vlasnik kaze da je prije 10h sve mijenjano tj da je ulozeno oko 2000e u motor i da je mijenjano sve osim getribe,, servisiran je i ovjes,, mijenjan lanac i lancanici,, ima troje plastike za motor,, i akrapa i serijski auspuh,, za vikend ga idem gledat i probati,, e sad me zanima kak pristupiti pregledu takvog motora pa vas molim da mi vi koji imate takve motore malo pomognete,, inace cijena za tog ktm a je 4000e,, :misli:

da li to znači da češ s tim motorom voziti isključivo po stazi  :misli:
to je cross 450 i moraš biti u dobroj kondiciji, ako želiš voziti taj motor
taj motor nije pogodan za nikakav enduro
 
vozit cu po terenu,, suma,, livada,, uglavnom dosta zahtjevan teren s velikim usponima i mokroj podlozi,, a jedino taj sam naso koji bi iso za zamjenu,, radje bi i ja neki exc ili wr,, ali nema nis u ponudi tj zamjeni a pitanje kad cu ninju prodati,, kaj se tice kondicije snaci cu se nekak,, necu vozit neznam kak brutalno,, jedino ak taj motor mora biti ganjan da bi ostao na zivotu tj da ne krepa zato jer ga necu sigurno voziti na full gasu,, al nekuzim jednu stvar zar nebi takav motor trebal trajati ak se vozi ajmo rec turisticki i ak se rade servisi i mijenja ulje kak je predvideno za njega,, ili ce ga to ubiti :misli:
 
free rider said:
vozit cu po terenu,, suma,, livada,, uglavnom dosta zahtjevan teren s velikim usponima i mokroj podlozi,, a jedino taj sam naso koji bi iso za zamjenu,, radje bi i ja neki exc ili wr,, ali nema nis u ponudi tj zamjeni a pitanje kad cu ninju prodati,, kaj se tice kondicije snaci cu se nekak,, necu vozit neznam kak brutalno,, jedino ak taj motor mora biti ganjan da bi ostao na zivotu tj da ne krepa zato jer ga necu sigurno voziti na full gasu,, al nekuzim jednu stvar zar nebi takav motor trebal trajati ak se vozi ajmo rec turisticki i ak se rade servisi i mijenja ulje kak je predvideno za njega,, ili ce ga to ubiti :misli:

Nemoj mi zamjeriti ali što si neiskusniji vozač to motor više trpi. Nitko ti ne može predvidjeti koliko će hard enduru ili crossu trebati da se saspe u tvojim (ili bilo čijim) rukama.....

Mislim da bi ti bilo bolje potražiti neki EXC....

M.
 
taj motor je dosta brutalan i na stazi, a u enduru je vrlo brutalan....cross motori su tvornički prilično našpanati, pa nešto krače traju od endura koji su namjerno oslabljeni.......a stanje motora ovisi o bivšem vlasniku i naravno o tvojem održavanju

puno sretnih radnih sati  (y)
 
Jednom prilikom kao početnik trebal sam ič se vozit po mlaki ... dogovor je bio na stazici ... došel sam i blejil u Luku Bračića .... skakal je, letil ,ma ono Pastrana , motorček rmz 450 , dolaze Skala i Neven , reko ono idemo .... veli Nevenko da ide i Bračić znama , mislim si koji kurac bu profić znama , koji bu mu gušt ....  ... kad ono , čovek se napadal do Šime ko sva tri nas zajedno .... a načekivali ga se , za ne vjerovat ... kasnije sam skužil i kaj ga jebe , motor dela na "on" i "off" a tak po mlaki baš i nejde ....  mislim da smo si zrasli sva tri u očima za dva broja tu vožnju ... :wink: :wink:
 
znaci definitivno ne sxf,,  u svakom slucaju pogledat ga idem :mrgreen: frend ima yz 250 f takoder cisti cross i dobro se snalazi po terenu,

stojednaseljačina said:
Jednom prilikom kao početnik trebal sam ič se vozit po mlaki ... dogovor je bio na stazici ... došel sam i blejil u Luku Bračića .... skakal je, letil ,ma ono Pastrana , motorček rmz 450 , dolaze Skala i Neven , reko ono idemo .... veli Nevenko da ide i Bračić znama , mislim si koji kurac bu profić znama , koji bu mu gušt ....  ... kad ono , čovek se napadal do Šime ko sva tri nas zajedno .... a načekivali ga se , za ne vjerovat ... kasnije sam skužil i kaj ga jebe , motor dela na "on" i "off" a tak po mlaki baš i nejde ....  mislim da smo si zrasli sva tri u očima za dva broja tu vožnju ... :wink: :wink:

taj on off bi znacilo ili ide tj leti ili nejde?
 
free rider said:
evo naso sam jedan motorcek koji bi iso za zamjenu za ninju,, rijec je o ktm sxf 450 iz 2008,, e sad trebam vasu pomoc opet,, vlasnik kaze da je prije 10h sve mijenjano tj da je ulozeno oko 2000e u motor i da je mijenjano sve osim getribe,, servisiran je i ovjes,, mijenjan lanac i lancanici,, ima troje plastike za motor,, i akrapa i serijski auspuh,, za vikend ga idem gledat i probati,, e sad me zanima kak pristupiti pregledu takvog motora pa vas molim da mi vi koji imate takve motore malo pomognete,, inace cijena za tog ktm a je 4000e,, :misli:

...a vjerovatno ga ideš vidjeti u Zabok  :mrgreen:
 
Status
Not open for further replies.