mrki 22
New member
-Evo, nabavio sam ovaj motor prije cca 2,5, 3 godine, zatečen je u dosta lošem stanju, kao što će se vidjet iz slika, ali je ipak bio 99% kompletan i u originalnom stanju, a nabavljen je za smješan iznos, iznenađujuće je bilo da je mašina u izvrsnom stanju, da pokucam u drvo, već se vozi treću sezonu bez ijednog kvara.
Gospođa yamaha je 87 godina, i to među prvim modelima uopće koji su sišli sa trake (3 mjesec), to je već pravi klasik i kolekcionarski motor-naravno u originalnom stanju.
Bez obzira na godine, jako sam zadovoljan ciklistikom i općenito performansama, ima 320 mm diskove sa četveroklipnim klještima, a iza je 268 mm ja mislim, sa dvoklipnim.
To je u biti prva "ozbiljna" hiljadarka, u to doba je suzuki kao najoštrija konkurencija i sa 100 ccm više bio slabiji za 6 ks, teži, imao uže gume i lošiji ovjes, a kawasaki i honda se nisu ni približili tim brojkama u to doba, a paštari nisu imali konja za trku do pred neki dan
Delta box okvir ima svega 12 kg, i za to vrijeme je to bilo rokenrol, makina ima 20 ventila-isto revolucionarna stvar onda, i puno djelova je napravljeno od magnezija, ima i moćna 4 kejhina 38, nema exup, al ima zvuk da se ledi krv u žilama i 136 ks :chainsaw:
Da ne pričam bezveze više, evo malo sličica:
-evo to je bilo kad je tek došla, oklopi su bili još gori od ovog na slikama, bili su izljepljeni s nekim selotejpima-uglavnom tiha jeza...
-bio je razbijen zadnji kraj repa i lampa, a ja sam hitno želio čim prije na cestu pod svaku cijenu, pa sam počeo gledat kako da to napravim da se može rastavit, i da budem brzo gotov:
-ovo je bila prva verzija sa lampom od prikolice :cijpadrva: :wc:, od koje sam na svu sreću brzo odustao
- onda sam se sjetio da sam gledao MAD MAXA puno i počeo sam slagat nešto smisleno :cheer:;
... i složio sam nešto ovako za prvu ruku i meni je bilo ok;
....
Gospođa yamaha je 87 godina, i to među prvim modelima uopće koji su sišli sa trake (3 mjesec), to je već pravi klasik i kolekcionarski motor-naravno u originalnom stanju.
Bez obzira na godine, jako sam zadovoljan ciklistikom i općenito performansama, ima 320 mm diskove sa četveroklipnim klještima, a iza je 268 mm ja mislim, sa dvoklipnim.
To je u biti prva "ozbiljna" hiljadarka, u to doba je suzuki kao najoštrija konkurencija i sa 100 ccm više bio slabiji za 6 ks, teži, imao uže gume i lošiji ovjes, a kawasaki i honda se nisu ni približili tim brojkama u to doba, a paštari nisu imali konja za trku do pred neki dan
Delta box okvir ima svega 12 kg, i za to vrijeme je to bilo rokenrol, makina ima 20 ventila-isto revolucionarna stvar onda, i puno djelova je napravljeno od magnezija, ima i moćna 4 kejhina 38, nema exup, al ima zvuk da se ledi krv u žilama i 136 ks :chainsaw:
Da ne pričam bezveze više, evo malo sličica:
-evo to je bilo kad je tek došla, oklopi su bili još gori od ovog na slikama, bili su izljepljeni s nekim selotejpima-uglavnom tiha jeza...
-bio je razbijen zadnji kraj repa i lampa, a ja sam hitno želio čim prije na cestu pod svaku cijenu, pa sam počeo gledat kako da to napravim da se može rastavit, i da budem brzo gotov:
-ovo je bila prva verzija sa lampom od prikolice :cijpadrva: :wc:, od koje sam na svu sreću brzo odustao
- onda sam se sjetio da sam gledao MAD MAXA puno i počeo sam slagat nešto smisleno :cheer:;
... i složio sam nešto ovako za prvu ruku i meni je bilo ok;
....