Parona Yamaha FZR 1000

mrki 22

New member
-Evo, nabavio sam ovaj motor prije cca 2,5, 3 godine, zatečen je u dosta lošem stanju, kao što će se vidjet iz slika, ali je ipak bio 99% kompletan i u originalnom stanju, a nabavljen je za smješan iznos, iznenađujuće je bilo da je mašina u izvrsnom stanju, da pokucam u drvo, već se vozi treću sezonu bez ijednog kvara.

Gospođa yamaha je 87 godina, i to među prvim modelima uopće koji su sišli sa trake (3 mjesec), to je već pravi klasik i kolekcionarski motor-naravno u originalnom stanju.
Bez obzira na godine, jako sam zadovoljan ciklistikom i općenito performansama, ima 320 mm diskove sa četveroklipnim klještima, a iza je 268 mm ja mislim, sa dvoklipnim.
To je u biti prva "ozbiljna" hiljadarka, u to doba je suzuki kao najoštrija konkurencija i sa 100 ccm više bio slabiji za 6 ks, teži, imao uže gume i lošiji ovjes, a  kawasaki i honda se nisu ni približili tim brojkama u to doba, a paštari nisu imali konja za trku do pred neki dan :LOL:
Delta box okvir ima svega 12 kg, i za to vrijeme je to bilo rokenrol, makina ima 20 ventila-isto revolucionarna stvar onda, i puno djelova je napravljeno od magnezija, ima i moćna 4 kejhina 38, nema exup, al ima zvuk da se ledi krv u žilama i 136 ks :chainsaw:
Da ne pričam bezveze više, evo malo sličica:













-evo to je bilo kad je tek došla, oklopi su bili još gori od ovog na slikama, bili su izljepljeni s nekim selotejpima-uglavnom tiha jeza...

-bio je razbijen zadnji kraj repa i lampa, a ja sam hitno želio čim prije na cestu pod svaku cijenu, pa sam počeo gledat kako da to napravim da se može rastavit, i da budem brzo gotov:




-ovo je bila prva verzija sa lampom od prikolice :cijpadrva: :wc:, od koje sam na svu sreću brzo odustao (y)




- onda sam se sjetio da sam gledao MAD MAXA puno i počeo sam slagat nešto smisleno :cheer:;



... i složio sam nešto ovako za prvu ruku i meni je bilo ok;

....
 
Genesis! Moja ne preboljena! 88g. canada. Tip kupio sinu,ovaj 3 puta sjeo na nju i 3 puta pao. Kaže mom starom ako ti sin voli motore vozi je badava! A stari,kaj će mu to.!  :(
 
... sjetio sam se i da bi bilo dobro malo to pofarbat i tako, pa sam počeo pripremat sve da natrackam to pa da na cestu pasan više :skuter:
, skinuo sam oklope...



...umro sam od silnog lemljenja i kitanja, radio sam 2 tjedna samo masku i rep, bilo je stvarno puuuno dela oko toga;



...i evo plastičine direkt iz komore;






...evo kako je to izgledalo sve skupa sklopljeno;


[img=http://img7.imageshack.us/img7/246/img0037iiu.jpg]

-Bočne oklope sam tek poslije stavio, neznam di su mi slike, tu još motor izgleda sirovo i divljački, al to je tad i bila namjera :), ovu zimu sam došao na ideju malo pogulit farbu s onih ružnih crvenih felgi i sve skupa malo "nategnut" za sezonu...nastavak slijedi...
 
skuco said:
Genesis! Moja ne preboljena! 88g. canada. Tip kupio sinu,ovaj 3 puta sjeo na nju i 3 puta pao. Kaže mom starom ako ti sin voli motore vozi je badava! A stari,kaj će mu to.!  :(

aaa, koji zajeb :cry:, posebna je ova stara parona, ima dušu, kad prolazim kroz tunel, prolaze me trnci, baš je ono MOĆNA, ove nove mi nije gušt opće vozit, vozio sam pred par dana novu 6-icu kawu, umro sam od dosade, nema šmeka, ni zvuka, ma niš ni imela, ni za do butige je nebi imel, inače ova je za američko tržište, zato je imala one proširene (DODATNO) žmigavce i mačje oči koje su bile ko nogom u glavu pa sam ih skinuo (y), evo sad ću hitit još ku sliku, samo da to nađem (y)
 
-evo tu je početna faza brušenja sa 180 da se maknu sve brazde i rupice koje su nastale kod odljeva



-tu neznam ni sam više koje je brušenje, uglavnom, nešto finije oko 400 mislim, išao sam 180-2000, treba dosta vremena i živaca, ali rezultat opravdava muku, krv i znoj (y)




-tu sam malo štapove doveo u red, kad je bal, nek je maskenbal :gitara:



-evo radi usporedbe čisto, kako se može fino sredit-a ovo je tek brušenje na 800 ja mislim





- tu sam ih već lagano s purolom počeo glancat, al završni sjaj sam postigao tek sa nekim naknadnim trikovima i još 2 fine paste (y)
 



-evo malo zadnja, farba je jako teško išla dole, već se samo na tome izgube sati, a nije se ni počelo s brušenjem :cijpadrva:






pa malo kalipere;



-pa nosač od blatobrana;



-i čep sam prcnuo malo kad sam se zalaufo već;



-tu je bila pauza za nešto pregrist, pa sam trokut dotjerao malo;



-felge sam pripremio za šprickit;



-tu sam ih već natracko;



-tu sam ih prcnuo u crnu 910 direkt sjaj;






-tu sam malo to očistio, iako je još dosta blatno sve;



.......
 






-malo je sve prljavo zbog postavljanja, pa se ne sjaji sve kako bi trebalo, al stavit ću slike kad poslikam cijeli motor očišćen (y)



-zvijer odmara :vatrica:
 
bravo na trudu  (y)
 
Svaka čast! (y) Nadam se da ću ju vidit uživo..
 
      Teško je nekome tko to nije probao objasniti zadovoljstvo slaganja takvog motora, kada je puno jednostavnije za pare kupiti ga. Trud se uvijek isplati. Oni koji se u to kuže prepoznat će bez greške razliku između onoga za što se  dao novac od onoga plaćenog znojem i nažuljanim prstima. Mrki, svaka čast  (y)