PEGASO KONTAKT BRAVA

zwer_1982

Member
Imam problem u kontakt bravi, tu i tamo se sjeti prekinut kontakt...

Vidim ima u motormaniji različitih setova ali niti jedan za pegaso. S kojih modela bi uz recimo neke modifikacije išla na pegaso?

http://www.motomike.eu/vertus/category/10318000000/?sr=0

u ponudi su od skutera do caponord-a...
 
jesi siguran a je problem u bravi? pogledaj ispod zice da ti se nisu odlemile, dosta cesto se to desavalo na pegasu.
 
U nekoliko navrata sam cital o tom problemu na pegasu (nemrem se sjetit di sam to cital) i radilo se o losim spojevima zica na bravicu i to su vrlo jednostavno rjesavali, pa daj prvo provijeri spojeve zica, pa onda dalje sa samom bravicom
 
99.99% da se odlemio + na bravi
meni se to desilo i rješio mi frend elektroničar.
2 problema su 1 žice su malo kratke i 2 nešto je radilo otpor u bravi pa se i taj lem zagrijavao.
brava se jednostavno skida, 2 šarafa od ispod brave i skineš donji dio brave di su kontakti , gornji sa ključem ti ostaje u ukviru.
taj donji dio se da još rastavit , to je moj elrktroničar pregledao kontakte i malo ih "popravio" i produžio mi žice i to je to.
platio mu piće za ukupno 11 min posla.

 
I ja sam siguran da  je do lošeg lema jer pokušal sam dat kontakt pa mrdat te žice dolje koje idu u  bravu i kad ih malo jače mrdam gubi se kontakt.
da, brava se dosta grije pogotovo ako je upaljeno više potrošaća...

Ništa, skidam bravu dolje i lemim pa ćemo vidit.......
 
ubaci komadic zice od cca 5 cm ako vec to radis  (y)


desilo se i meni, prvi put su i zice otisle, ali i bravica, dok nije dosla nova stavio sam prekidac od stolne lampe  :LOL: :LOL:
naravno kako nisu produze zice da su zice opet otpale pa sam ih produzio i sad radi kako treba  :mrgreen:
 
He he Jesi Ziher da je bravica ..... ?????
Meni je danas se to desilo i nemrem upaliti motor ...
A ZASTO?? jer mi je na akumulatoru se otpustila klemica .To jest skinula se ODLEMILA sa samog akumulatora. I nije kako spada bilo , i automatski je gubilo kontakt...
I ja sam se vec zabrinuo da je bravica ... Pregledaj sve kontakte ....
 
zwer_1982 said:
baš!


brava raskopana, uredno prelemljena i složena nazad. funkcionira sve 5

PS stvarno sam razočaran kvalitetom  brave. ...
Problem je pregrijavanje! Ak ti se desilo jednom i opet bude!!! Sigurno! Tak je bilo na mojem Factory-u!
Rješenje ti je nova brava! Nažalost tak je, i samo se nadaj da nebudeš negde dalje kad ti se odlemi sljedeći put!!!
 
zwer_1982 said:
baš!


brava raskopana, uredno prelemljena i složena nazad. funkcionira sve 5

PS stvarno sam razočaran kvalitetom  brave. ...
             
Taj motocikl ima često problem sa bravom.Rješivo sa duljim kablovima (kratki su pa se u okretanju volana natežu) koje treba stavit kad se pristupi popravku a može se i dodat jedan relej da se otkloni greška pregrijavanja.
 
barba said:
             
Taj motocikl ima često problem sa bravom.Rješivo sa duljim kablovima (kratki su pa se u okretanju volana natežu) koje treba stavit kad se pristupi popravku a može se i dodat jedan relej da se otkloni greška pregrijavanja.
ispravk netočnog navoda...
nisu kratki, samo nisu dobro provučeni, ima dosta kabla ispod rezervara... i kad sa se brava zalemi potrebno je osigurati od ponovnog kidanja..Na samom kablu postori osiguravajuće vezica unutar brave koje ne dopušta natezanja, ali je ona premala i ispadne kroz rupicu van.. Zato nastaje problem napora na samim kontaktima...  ;)
 
DaRRth Vader said:
ispravk netočnog navoda...
nisu kratki, samo nisu dobro provučeni, ima dosta kabla ispod rezervara... i kad sa se brava zalemi potrebno je osigurati od ponovnog kidanja..Na samom kablu postori osiguravajuće vezica unutar brave koje ne dopušta natezanja, ali je ona premala i ispadne kroz rupicu van.. Zato nastaje problem napora na samim kontaktima...  ;)

Ni ja nisam imal problema s dužinom kabela, samo sam otpojio kbravu i nanovo provukao kabel bez da ga španaju bužiri ili nešto drugo

Vezica pomaknuta dalje na kabel i zalivena silikonom za svaki slučaj
 
treba produžit malo kabel, kad to radiš zakreni volan u jednu i drugu stranu da vidiš koliko treba
 
rider002 said:
treba produžit malo kabel, kad to radiš zakreni volan u jednu i drugu stranu da vidiš koliko treba
misliš tako da ga razmotaš ispod rezervara gdje ga ima 10 cm viška u buntu ili fizički dodati još kabla... :misli: 
 
DaRRth Vader said:
misliš tako da ga razmotaš ispod rezervara gdje ga ima 10 cm viška u buntu ili fizički dodati još kabla... :misli:
ako ga ima dole 10 cm viška onda ga samo razmotaj....
 
meni je jucer motor pocea zatrzavati i nakon 10-ak km se samo ugasija. kontakt lampice su se par puta upalile i ugasile jer je kljuc bija na on, nakon toga nikakvi znakovi zivota. guranje do najblizeg kafica cca 2 km i par sati cekanje za prijevoz od jablanca do sibenika. jel se odlemija kabel u bravi?? :misli:
 
stipeŠI said:
meni je jucer motor pocea zatrzavati i nakon 10-ak km se samo ugasija. kontakt lampice su se par puta upalile i ugasile jer je kljuc bija na on, nakon toga nikakvi znakovi zivota. guranje do najblizeg kafica cca 2 km i par sati cekanje za prijevoz od jablanca do sibenika. jel se odlemija kabel u bravi?? :misli:

pa 99% da je, piše ti tu šta napravit

za prvu pomoć si montiraš običan prekidać za struju

jbga dešava se