pegaso strada vs xt660x

Status
Not open for further replies.
pa vjerojatno sam znas da je razlika u motorima prvenstveno da tako kazem u namjeni vozila
xt kao vise SM a strada za laganije vozikanje (nekima ide i jako brzo  :mrgreen: )

mane xt-a (kao SM-a) su masa motora i nemogucnost podesenja vilica , i blago zacukavanje kod nize brzine
plus : dugotrajna i pouzdana masina , jednostavno odrzavanje

evo ukratko  :D
 
Ljepota je objektivna stvar :wink:
Ali Strada je  (y) :cool: :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac:
Kod Strade je bolja ciklistika (y)
 
markookram said:
pa vjerojatno sam znas da je razlika u motorima prvenstveno da tako kazem u namjeni vozila
xt kao vise SM a strada za laganije vozikanje (nekima ide i jako brzo  :mrgreen: )

mane xt-a (kao SM-a) su masa motora i nemogucnost podesenja vilica , i blago zacukavanje kod nize brzine
plus : dugotrajna i pouzdana masina , jednostavno odrzavanje

evo ukratko  :D
onda je to plus i za stradu...

strada bi trebala imat bolju ciklistiku, a i Talijan je... smještaj suvozača je isto puno bolji i udobniji (y) usput i jeftinija je 4000kn..
 
thule_5689 said:
onda je to plus i za stradu...

strada bi trebala imat bolju ciklistiku, a i Talijan je... smještaj suvozača je isto puno bolji i udobniji (y) usput i jeftinija je 4000kn..
pa sad koliko vidim ljudima je vise dopadljiv stradin dizajn  (meni xt-ov zato sto jednostavno volim SM)
ovijes je puno trdji kod strade , pogotovo vilice - to mi malo smeta kod xt-a sto ima progresivne opruge - pa stoga bi i trebala bolje lovit cestu
sada je cijena strade povoljnija , krajem "05 je xt bio povoljniji 4000 , cijena mu je bila 50000 , toliko sam ga i platio  :D
 
dalzivko said:
Ljepota je objektivna stvar :wink:
Ali Strada je  (y) :cool: :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac:
Kod Strade je bolja ciklistika (y)

Za namjenu koja bi trebala biti svojstvena SM-u XT ima bolje naplatke, jer su žbičani, a zadnja vilica je jedva usporediva jer je kod XT-a aluminijska.
Yamaha je više "hard" od Aprilje, ali Aprilija je metroseksualnija.
S druge strane ako padnete s Aprilije jadna vam majka
 
Meni je Aprilija puno bolja.Kod xtx-a mi se ne sviđa spartanska završna obrada koja se vuče još od vremena prvih xt-a.Plastike im pobijele na suncu pa nakon par godina paridu škovace.Jednostavno mi Aprilija izgleda kao vridniji motor.
 
Bob Rock said:
Meni je Aprilija puno bolja.Kod xtx-a mi se ne sviđa spartanska završna obrada koja se vuče još od vremena prvih xt-a.Plastike im pobijele na suncu pa nakon par godina paridu škovace.Jednostavno mi Aprilija izgleda kao vridniji motor.

Prvi XT nemaju veze s ovim današnjim(Francuskim) po kvaliteti plastika, i da kad smo več kod plastika, željezni rezervoar(Pegaso) nema što tražiti u SM klasi, a da o njegovim gabaritima i ne govorim. Spartanska završna obrada i npr. mali km/sat uvijek su bile odlike cross i enduro klase iz koje je i nastala SM klasa.
Pegaso je klasa za sebe i zanimljiv je crossover(mješanac klasa) pogodan za nezahtijevne korisnike, ali u usporedbi sa XT-om ako je klasa SM referenca, nije mu ni blizu.
 
Bob Rock said:
Meni je Aprilija puno bolja.Kod xtx-a mi se ne sviđa spartanska završna obrada koja se vuče još od vremena prvih xt-a.Plastike im pobijele na suncu pa nakon par godina paridu škovace.Jednostavno mi Aprilija izgleda kao vridniji motor.
sto vise izes od Ra ka crossu obrada je slabija  .  yz kad gledas koda nema obrade , no ustvari je jako lijepo obradjen ali dijeluje kao nebradjen . ali cemu tezit savrsenoj zavrsnoj obradi na takvom motoru ?!!
 
markookram said:
sto vise izes od Ra ka crossu obrada je slabija  .  yz kad gledas koda nema obrade , no ustvari je jako lijepo obradjen ali dijeluje kao nebradjen . ali cemu tezit savrsenoj zavrsnoj obradi na takvom motoru ?!!

Upravo tako
 
markookram said:
sto vise izes od Ra ka crossu obrada je slabija  .  yz kad gledas koda nema obrade , no ustvari je jako lijepo obradjen ali dijeluje kao nebradjen . ali cemu tezit savrsenoj zavrsnoj obradi na takvom motoru ?!!

tu se slažem u potpunosti,al koji motor više nudi od njih dvoje..
što gradske što međugradske vožnje?

kod kojeg je naprednija tehnika itd..
 
sismis said:
tu se slažem u potpunosti,al koji motor više nudi od njih dvoje..
što gradske što međugradske vožnje?

kod kojeg je naprednija tehnika itd..

koja naprednija tehnika? to su dvije varijante istog motora gdje XT brije više na SM, a Strada na neki touring. uzmi koji ti se više sviđa i uživaj (y)
 
joke said:
Prvi XT nemaju veze s ovim današnjim(Francuskim) po kvaliteti plastika, i da kad smo več kod plastika, željezni rezervoar(Pegaso) nema što tražiti u SM klasi, a da o njegovim gabaritima i ne govorim. Spartanska završna obrada i npr. mali km/sat uvijek su bile odlike cross i enduro klase iz koje je i nastala SM klasa.
Pegaso je klasa za sebe i zanimljiv je crossover(mješanac klasa) pogodan za nezahtijevne korisnike, ali u usporedbi sa XT-om ako je klasa SM referenca, nije mu ni blizu.






Ma ne ulazim ja u te priče o sm ili cross klasama,jer se ionako 99% tih motora voza po gradu. Zato mi je glupo pričat o limenim ili plastičnim rezervarima i o upotrebljivosti na stazi. Za to postoje specijalizirani motori,a ovo su gradski šminkeri. Jednostavno mi je Aprilija ugodnija oku, udobnija,sa više opreme i sa boljom završnom obradom.
 
Nisam siguran ima li Pegasova verzija agregata lambda sondu, ali XT ima
Pegaso ima željeznu vilicu, a XT aluminijsku
Pegaso ima aluminijske naplatke a XT žbičane
Pegaso je niži
Pegaso ima pretinac na rezervoaru(koji često zašteka)
Pegaso ima željezni rezervoar
Pegasove ispušne cijevi prolaze pokraj noge suvozača, a XT-ovi ispod agregata(ne znam što je gore)
Pegaso ima "normalni" prednji blatobran, a XT kratki cross, odnosno pravi SM
XT ima spužbu na šipki upravljača sa logotipom XT

Eeee, sad, ponešto od ovoga može ti bili + u određenoj situaciji, ili - u drugoj situaciji, na tebi je da odabereš. Jedno je sigurno. XT je puno bliži SM okružju, a Pegaso ima samo neke dodirne točke.
 
Status
Not open for further replies.