sismis said:ne znam baš,nije ništa ljepša od xtx-a
onda je to plus i za stradu...markookram said:pa vjerojatno sam znas da je razlika u motorima prvenstveno da tako kazem u namjeni vozila
xt kao vise SM a strada za laganije vozikanje (nekima ide i jako brzo )
mane xt-a (kao SM-a) su masa motora i nemogucnost podesenja vilica , i blago zacukavanje kod nize brzine
plus : dugotrajna i pouzdana masina , jednostavno odrzavanje
evo ukratko
pa sad koliko vidim ljudima je vise dopadljiv stradin dizajn (meni xt-ov zato sto jednostavno volim SM)thule_5689 said:onda je to plus i za stradu...
strada bi trebala imat bolju ciklistiku, a i Talijan je... smještaj suvozača je isto puno bolji i udobniji usput i jeftinija je 4000kn..
dalzivko said:Ljepota je objektivna stvar :wink:
Ali Strada je :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac:
Kod Strade je bolja ciklistika
Bob Rock said:Meni je Aprilija puno bolja.Kod xtx-a mi se ne sviđa spartanska završna obrada koja se vuče još od vremena prvih xt-a.Plastike im pobijele na suncu pa nakon par godina paridu škovace.Jednostavno mi Aprilija izgleda kao vridniji motor.
sto vise izes od Ra ka crossu obrada je slabija . yz kad gledas koda nema obrade , no ustvari je jako lijepo obradjen ali dijeluje kao nebradjen . ali cemu tezit savrsenoj zavrsnoj obradi na takvom motoru ?!!Bob Rock said:Meni je Aprilija puno bolja.Kod xtx-a mi se ne sviđa spartanska završna obrada koja se vuče još od vremena prvih xt-a.Plastike im pobijele na suncu pa nakon par godina paridu škovace.Jednostavno mi Aprilija izgleda kao vridniji motor.
markookram said:sto vise izes od Ra ka crossu obrada je slabija . yz kad gledas koda nema obrade , no ustvari je jako lijepo obradjen ali dijeluje kao nebradjen . ali cemu tezit savrsenoj zavrsnoj obradi na takvom motoru ?!!
markookram said:sto vise izes od Ra ka crossu obrada je slabija . yz kad gledas koda nema obrade , no ustvari je jako lijepo obradjen ali dijeluje kao nebradjen . ali cemu tezit savrsenoj zavrsnoj obradi na takvom motoru ?!!
sismis said:tu se slažem u potpunosti,al koji motor više nudi od njih dvoje..
što gradske što međugradske vožnje?
kod kojeg je naprednija tehnika itd..
joke said:Prvi XT nemaju veze s ovim današnjim(Francuskim) po kvaliteti plastika, i da kad smo več kod plastika, željezni rezervoar(Pegaso) nema što tražiti u SM klasi, a da o njegovim gabaritima i ne govorim. Spartanska završna obrada i npr. mali km/sat uvijek su bile odlike cross i enduro klase iz koje je i nastala SM klasa.
Pegaso je klasa za sebe i zanimljiv je crossover(mješanac klasa) pogodan za nezahtijevne korisnike, ali u usporedbi sa XT-om ako je klasa SM referenca, nije mu ni blizu.