Peugeot SF2 -tesko pali i nemirno radi

Jandro

New member
o sf2 je rijec

tesko pali, tj uopce nepali
ak i upali radi na jako niskim okretajima

e sad, sumnjam na cok
kako provjerit cok dali radi ili ne? probo spojit na akumulator i nista se nedesava?
 
izvadiš čok van i u rupu gurneš prst da začepi malu rupicu na dnu .... ako tako upali, znači da je čok vrisnuo ... ako ne upali, vidi kakvi su ti semerinzi na radilici ....  (y)
 
Jandro said:
o sf2 je rijec

tesko pali, tj uopce nepali
ak i upali radi na jako niskim okretajima

e sad, sumnjam na cok
kako provjerit cok dali radi ili ne? probo spojit na akumulator i nista se nedesava?
na njima to je boljka....cok kad je spojen na bateriju(u 5 minuta rada) trebao bi se polako izduziti.dakle...iglica bi se trebala polako izvlaciti prema van...a tijelo coka postane toplo na dodir ruke...kad se pak ohladi...iglica se treba povuci prema gore....i to otprilike da gornji rub cilindricnog zutog dijela coka bude u ravnini sa donji crnim dijelom tijela coka....ali 90 posto je on problem...a novi je 680 kuna...a kpl karb je 820....pa sad ti kuzi logiku.... :mrgreen:
 
imam jetforce c tech..i naravno isti problem sam imao....riješen za 115kn..  jednostavno ugradio manualni čok...

dellorto phva flip up (čok bez sajle)    odgovara bez ikakvog petljanja po karbu....
 
bmw m 5 said:
na njima to je boljka....cok kad je spojen na bateriju(u 5 minuta rada) trebao bi se polako izduziti.dakle...iglica bi se trebala polako izvlaciti prema van...a tijelo coka postane toplo na dodir ruke...kad se pak ohladi...iglica se treba povuci prema gore....i to otprilike da gornji rub cilindricnog zutog dijela coka bude u ravnini sa donji crnim dijelom tijela coka....ali 90 posto je on problem...a novi je 680 kuna...a kpl karb je 820....pa sad ti kuzi logiku.... :mrgreen:

tolko puno da kosta to sranje???

uzas
 
danijel044 said:
imam jetforce c tech..i naravno isti problem sam imao....riješen za 115kn..  jednostavno ugradio manualni čok...

dellorto phva flip up (čok bez sajle)    odgovara bez ikakvog petljanja po karbu....
"rucni" cok majka  (y)
 
Ovo je moj ''rucni'' cok  (y)

Fush al radi evo vec 10ak godina bez ikakvih problema :jesus:

dsc00288uo.jpg
 
da samo sto covjek ima SF peugeot...a ne apriliu sr.....tesko je naci za taj francuski karburator ista osim originala..."Gurtner" je smece od karba...i to je jedino sto pravi probleme na tim inace kvalitetnim masinama...(LC naravno).... :?
 
bmw m 5 said:
da samo sto covjek ima SF peugeot...a ne apriliu sr.....tesko je naci za taj francuski karburator ista osim originala..."Gurtner" je smece od karba...i to je jedino sto pravi probleme na tim inace kvalitetnim masinama...(LC naravno).... :?

i kod mene na peugeot jet force c tech  je gurtner....i  ide čok sa dellorta....
 
evo, provjerio sd cok al kak spada i radi
nakon cca. dvije min igla izade van za kojih 3mm i topal je na dodir, znaci radi

skuter sad pali na zub, dok upali niski su mu obrtaji, pa mu skoce malo pa padnu i onda dok padnu i ako mu dam gasa hoće se ugasit
dok se ugasi nece upalit vise nikak, jedino dok mu rukom zatvorim zrak na karbu i onda upali odma al opet obrtaji variraju

i jos nesto, dok radi gorivo kapa od nekud ispod bloka i blok je ispod uzasno mastan, pola centimetra masnoce ima pomjesane sa prasinom

sto sljedece da gledam?
 
semerinzi suhi, ali cini mi se dihtung izmedu blokova jel je dolje sve masno i gorivo kapa od tuda

negine mi rastavljanje masine  :(
 
ajd ti to ljepo natopi ivasolom...pa operi miniwash-om....da tocno ustanovis gdje pusta.....cudno je da na taj dihtung pusta...ako ga uopce ima....jer vecina skutera koriste samo tekuca brtvila....Mozda vlazi na brtvu ispod cilindra....prije bih rekao... :misli:
 
Jandro said:
semerinzi suhi, ali cini mi se dihtung izmedu blokova jel je dolje sve masno i gorivo kapa od tuda

negine mi rastavljanje masine  :(

Mi ovdje pričamo o 2T motoru ili sam ja nešto krivo shvatio ?!?!  :misli:

jer ako sam dobro shvatio, od čega bi po tvom semerinzi trebali biti masni kad se na tom mjestu stvara vakuum, a ne pritisak ..  :misli:
 
strasilo said:
Mi ovdje pričamo o 2T motoru ili sam ja nešto krivo shvatio ?!?!  :misli:

jer ako sam dobro shvatio, od čega bi po tvom semerinzi trebali biti masni kad se na tom mjestu stvara vakuum, a ne pritisak ..  :misli:

pa da, o 2t

a od kud onda curi to gorivo i zasto je blok potpuno mastan?
 
evo, danas uhvatio malo vremena da skinem plastike s pežojca i da operem onu je**nu masnocu s blokova

blokovi su masni zbog ovoga rekao bih
jel se vidi da je od tud lagano curilo
to je mjesalica ili pumpa ulja?  :dontknow:
peo.jpg


e sad, dok radi skuter cuje se onak tuckanje sitno koje se povecava s obrtajima, na leru se nista necuje
pregledao sam sve okolo i nije nikakva plastika ni nista, nego bas iz masine dolazi, onak s lijeve strane cilindra se najbolje cuje gledano od iza
variomata isto nema tak da on nezvoni
da nije mozda iglicasti na klipnjaci otisao?

inace, skuter ima 12000km, i jedno 6-7 god je star
gas mi je skroz cudan, jel na leru radi na 500okretaja ko traktor, a cim mu malo gasa dam okretaji skoce ko ludi i dere se i ovo vibrira ko ludo? jel moguce da je semering neki otisao ili sta?

kad ga palim, moram rukom zacepit zrak na karbu da upali, i dok to napravim dok vergla jako puna goriva baca van, curi po deklu i sve mi ruke mokre od goriva? dok radi ok je

sta bi i napravili, provjerili?

neznam, ja bi najradije skroz raskopo masinu, novi dihtung bloka, semeringe, lezajeve radilice i na klipnjaci, karike, dihtunge na cilindru, gumice kakve ako ima na ovoj pumpi od ulja i karb raskopat, ocistit i onda bi trebalo bit ok, ali mi se malo km cini za to, a i skuplje ostane dosta

ajde ljudi, savjetujte  :)

i jos nesto, dok mu pocnu padat okretaji, moram mu prigusit zrak na usisu u karb i onda ih digne, al dok mu skroz zatvorim zrak i dam gasa, onda krepa
a ak se nevaram, prije sam procitao da su nekome semerinzi otisli i dok je zacepio rupu na karbu skuter je i dalje radio tak da neznam vise sta bi moglo zezat
 
Moj savjet bi ti bio da posjetiš najbližeg majstora i daš da ti čovjek napravi motor ... platiš i budeš sretan ...  (y)
 
strasilo said:
Moj savjet bi ti bio da posjetiš najbližeg majstora i daš da ti čovjek napravi motor ... platiš i budeš sretan ...  (y)

ja?

nikad majstoru  :)
da sam to htio, onda nebi ni temu otvarao  (y)
 
u kakvom su stanju prstenovi i cilindar na tom motoru....? Ti peugeoti su strahovito osjetljivi na ulje za mjesavinu....ne trpe valvoline ulja...a da ne pricamo o ininim uljima.....u njega bi trebao livati ili njegovo esso ulje...ili nesto u rangu sa motulom 7100 2t....O

Skoro svaki slini oko te pumpe ulja.....i tu nema pomoci osim zamjene cijele pumpe.....

Ako budes skidao cilidar...onda naspi benzina u prostor oko radilice...do vrha....tako ces znati dali koji semering pusta.... :wink:
 
Jandro said:
gas mi je skroz cudan, jel na leru radi na 500okretaja ko traktor, a cim mu malo gasa dam okretaji skoce ko ludi i dere se i ovo vibrira ko ludo? jel moguce da je semering neki otisao ili sta?
iste simprome sam ja ima na Tomos BT-u,i krivac je bia semering radilice koji se bia skroz raspa...