peugeot V-CLIC skidanje blokade

pesek iz cg

New member
Listao sam dosta po forumu, ali nisam našao bilo šta od V-CLIK-a. Volio bih da se jave oni koji voze taj skut i napišu što misle o njemu, znam da je
štedljiv, trom i spor, znači nešto mimo toga. Konkretno me interesuje gdje su mu blokade da ih skinem, pošto se radi o novom V-CLIC-u, a i nije moj, tako da ne bih mnogo da čačkam oko toga. Skidao sam već blokade s mog vivacity-ja pa ako ima sličnosti još bolje. : :bicikler:
 
Ma to je u stvari Baotian đir skuter samo sa Peugeot znakom :palacdolje:. Prevara vrhunska, par tisuča kn skuplji od originala. Možeš pitat kojeg Baotian dilera za blokade...
 
Već sam pokupio neke manuale i informacije za baotian skutere, ali nisam baš siguran da se to u potpunosti može primjeniti na V-CLIC. Ovdje imamo ovlašteni servis za pežo skutere u okviru firme "Verano motors" u Podgorici, ali oni deru kožu s leđa. Zamisli hoće da mi prodaju običnu sijalicu za far(ne halogenu) za 35€ :bonk:.Što se tiče nekih drugih servisa tu smo dosta mršavi ista je stvar i sa djelovima. Ipak ću sačekati nečije lično iskustvo s V-CLIC-om, ne samo zbog blokada već i zbog drugih stvari.
 
ako neces servisirati skuter u peugeotu onda gubis garanciju,a garancija ce ti jako trebati...i sta da ti recemo, kupio si baotiana sa znakom od peugeota i platio ga duplo vise od obicnog baotiana :( :(
 
malaguti said:
ako neces servisirati skuter u peugeotu onda gubis garanciju,a garancija ce ti jako trebati...i sta da ti recemo, kupio si baotiana sa znakom od peugeota i platio ga duplo vise od obicnog baotiana :( :(

nije ga on kupil kolko sam skuzil!  :D 

a iskustvo iz prve ruke bus tu tesko dobil kaj se v klika tice jer sumnajm da iko na forumu to vozi?!  :misli:
 
Biker686 said:
nije ga on kupil kolko sam skuzil!   :D 

a iskustvo iz prve ruke bus tu tesko dobil kaj se v klika tice jer sumnajm da iko na forumu to vozi?!   :misli:
Ovdje kod nas nema mnogo izbora, za cijenu do 1000€ možeš kupiti ovo ili nekog kineza (baotiana nisam vidio). Moglo bi se kupiti nešto polovno, ali to je veliki rizik prvenstveno zbog djelova, odnosno krajnjih ulaganja u tako nešto. Plašim se da bi krajnja cifra iznosila kao za neki novi kvalitetniji skuter. S obzirom da moj rođak čiji je skuter, nije mnogo zahtjevan (ne zato što ne voli brzu vožnju, već zato što ga ovdje nema gdje brzo voziti),ovo je što se perfomansi tiče sasvim ok. Što se tiče garancije, misliš da je ovdje koga briga? Najveća garancija mu je moja radionica i oprema unutra. Vidio sam preko eBaya da se može naći svaki šaraf za njega, :?: jedino me interesuje koliko često i šta se kod njega kvari. :?: :?: :?:
 
pesek iz cg said:
Listao sam dosta po forumu, ali nisam našao bilo šta od V-CLIK-a. Volio bih da se jave oni koji voze taj skut i napišu što misle o njemu, znam da je
štedljiv, trom i spor, znači nešto mimo toga. Konkretno me interesuje gdje su mu blokade da ih skinem, pošto se radi o novom V-CLIC-u, a i nije moj, tako da ne bih mnogo da čačkam oko toga. Skidao sam već blokade s mog vivacity-ja pa ako ima sličnosti još bolje. : :bicikler:

Sve u svemu, za ono para sto se plati za njega vrijedi, iako je vijerna kopija  (ili jako slican) mnogih Kineskih skutera, ipak iza njega stoji Peugeot sa sa svojim inzinjerima pri sklapanju i garancijom od dvije godine (u tvom slucaju Verano motors) i sa obezbedjivanjem svih potrebnih dijelova. Sijalica u faru mu je tkz. HSI 35w/35w i OSRAMOVA zaista na trzistu kosta preko 20-etak evra, a ti mozes po ovoj oznaci naci neku Kinesku ili Tursku za otprilike 6-7 evra, koliko sam ih ja placao.

I ono najvaznije, uostalom i zasto si otvorio ovu temu, blokada mu se skida tako sto mu se presjece zica koja viri iz cdi-a. Kad pogledas cdi, vidjeces pored konektora da izlazi jedna zica i vraca se unutra, samo je presjeci (prekini taj krug).Nemoj od njega ocekivati previse, ipak je to cetverotaktna masina sa malo preko 2 ks
 
po tvom avataru ti radis u peugeotu pa je ocekivano da ces napisati ovakav post..
 
malaguti said:
po tvom avataru ti radis u peugeotu pa je ocekivano da ces napisati ovakav post..

Radio....ali uspomene su uspomene... :wink:

I jos sam zaboravio napisati da je ovaj skuter izenadio mnoge skeptike, manje se kvari nego sto se ocekivalo...
 
Rotor said:
Sve u svemu, za ono para sto se plati za njega vrijedi, iako je vijerna kopija  (ili jako slican) mnogih Kineskih skutera, ipak iza njega stoji Peugeot sa sa svojim inzinjerima pri sklapanju i garancijom od dvije godine (u tvom slucaju Verano motors) i sa obezbedjivanjem svih potrebnih dijelova. Sijalica u faru mu je tkz. HSI 35w/35w i OSRAMOVA zaista na trzistu kosta preko 20-etak evra, a ti mozes po ovoj oznaci naci neku Kinesku ili Tursku za otprilike 6-7 evra, koliko sam ih ja placao.

I ono najvaznije, uostalom i zasto si otvorio ovu temu, blokada mu se skida tako sto mu se presjece zica koja viri iz cdi-a. Kad pogledas cdi, vidjeces pored konektora da izlazi jedna zica i vraca se unutra, samo je presjeci (prekini taj krug).Nemoj od njega ocekivati previse, ipak je to cetverotaktna masina sa malo preko 2 ks
Čitao sam po drugim forumima o baotianu, skuteru na koji je pežo navodno nalijepio svoj znak, i iskustva s njim su potpuno kontradiktorna, dok jedni tvrde da se stalno nešto kvari, drugi su prezadovoljni i prelaze popriličan broj kilometara s njim. Činjenica je da se baotian prodao u velikom broju komada zahvaljujući niskoj cijeni. Iz toga bih mogao izvući zaključak da baotian u principu nije loš skuter za svoju klasu , već je loša izlazna kontrola pri proizvodnji i kvalitet varira od serije do serije. Naravno, što se veći broj skutera plasira na tržište, to će biti u takvim uslovima i više reklamacija. Ukoliko je pežo uzeo u svoje ruke tu izlaznu kontrolu, moguće da onda to i nije tako loš skuter (ako izuzmemo tu i tamo tragove grublje kineske obrade).  Što se tiče sijalica, našao sam preko neta 12V 35/35W sa BA20d halogen i sutra mi stiže nekoliko komada, tako da ne brinem više o tome. Blokada za V-CLIC mi je interesantna samo ako je ima na varijatoru i auspuhu. Elektroniku i karburator baš ne bih dirao
jer što kažeš, ipak je to samo 2,1kW.
 
pesek iz cg said:
Čitao sam po drugim forumima o baotianu, skuteru na koji je pežo navodno nalijepio svoj znak, i iskustva s njim su potpuno kontradiktorna, dok jedni tvrde da se stalno nešto kvari, drugi su prezadovoljni i prelaze popriličan broj kilometara s njim. Činjenica je da se baotian prodao u velikom broju komada zahvaljujući niskoj cijeni. Iz toga bih mogao izvući zaključak da baotian u principu nije loš skuter za svoju klasu , već je loša izlazna kontrola pri proizvodnji i kvalitet varira od serije do serije. Naravno, što se veći broj skutera plasira na tržište, to će biti u takvim uslovima i više reklamacija. Ukoliko je pežo uzeo u svoje ruke tu izlaznu kontrolu, moguće da da onda to i nije tako loš skuter (ako izuzmemo tu i tamo tragove grublje kineske obrade).  Što se tiče sijalica, našao sam preko neta 12V 35/35W sa BA20d halogen i sutra mi stiže nekoliko komada, tako da ne brinem više o tome. Blokada za V-CLIC mi je interesantna samo ako je ima na varijatoru ili auspuhu. Elektroniku i karburator baš ne bih dirao
jer što kažeš, ipak je to samo 2,1kW.

I ne samo baotian, vidjo sam i na drugim kineskim skuterima (da ti pravo kazem, neznam ni kako se zovu) koji su imali drugaciji oklop i plastike a indentican motor (mislim da je u potpunosti isti).Ta losija zavrsna obrada vidi se sad i na drugim peugeotovim skuterima, jer uglavnom se sklapaju u kini, sto se odrazilo na kvalitet plastika.
Nisam imao priliku da skidam varijator na v-clicu, tako da neznam dal ima tu blokadu, a ovu na cdi-u sam imao prilike da skidam,(mislim samo sam presjeko tu zicu, mislim da je zelene boje) i skuter je zaista imao malo vecu krajnju brzinu.

Po mom iskustvu, najvise problema ljudi imaju sa granicnim prekidacem na bocnoj nogari (kad je nogara spustena skuter ne moze da upali) i sa stop prekidacima, jer su loseg kvaliteta pa oksidiraju i nekad nemaju kontakta .
 
Po mom iskustvu, najvise problema ljudi imaju sa granicnim prekidacem na bocnoj nogari (kad je nogara spustena skuter ne moze da upali) i sa stop prekidacima, jer su loseg kvaliteta pa oksidiraju i nekad nemaju kontakta .
[/quote]Ovo su neki korisni detalji zbog kojih sam, između ostalog i otvorio tu temu. Znači, neki simptomatični kvarovi koji se pojavljuju kod više primjeraka ili cijelih serija skutera. Bilo bi dobro ako ima još toga u vezi V-CLIC-a da se napiše, kako bi se kompletirala slika nedostataka i mana, a i olakšava se kasnije eventualno otklanjanje kvarova.
Moglo bi se razmisliti i o otvaranju tema po ovom modelu i za druge skutere( možda po grupama do 50ccm, 50-250ccm, preko 250ccm ili nešto slično s adekvatnim nazivom teme).
 
pesek iz cg said:
Moglo bi se razmisliti i o otvaranju tema po ovom modelu i za druge skutere( možda po grupama do 50ccm, 50-250ccm, preko 250ccm ili nešto slično s adekvatnim nazivom teme).
imamo u planu tako nesto (y)